
Σαν μπούμερανγκ γύρισε εναντίον της Disney το streaming στοίχημα που έβαλε με τη διαδικτυακή πρεμιέρα της «Μαύρης Χήρας», το περασμένο καλοκαίρι. Όχι μόνο βρέθηκε σε δικαστική διαμάχη με την πρωταγωνίστρια Σκάρλετ Γιόχανσον προσελκύοντας αρνητική διαφήμιση για την ταινία, αλλά έπεσε θύμα μαζικής διαδικτυακής πειρατείας που της στέρησε τελικά δεκάδες εκατομμύρια δολάρια.
Ο αμερικανικός κολοσσός είχε επενδύσει πολλά στην ταινία της υπερκατασκόπου της Marvel, ποντάροντας και στην σταδιακή επιστροφή της βιομηχανίας του θεάματος στην κανονικότητα. Μάλιστα, ήταν το πρώτο χολυγουντιανό στούνιο που τόλμησε διπλή, ταυτόχρονη πρεμιέρα τόσο στις κινηματογραφικές αίθουσες όσο και σε online streaming προκειμένου να τονώσει την πλατφόρμα του Disney+.
Τελικά το εγχείρημα δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το streaming ανέκοψε σημαντικά τη δυναμική των εισιτηρίων που κινήθηκαν κάτω από τις προβλέψεις, προκαλώντας παράλληλά την οργή της Γιόχανσον.
Η πρωταγωνίστρια της ταινίας κατέθεσε μήνυση κατά της εταιρείας, υποστηρίζοντας πως η διπλή πρεμιέρα αθέτησε τους όρους του συμβολαίου της και μείωσε δραστικά τα έσοδα της, που βασίζονταν μόνο στα εισιτήρια. Συγκεκριμένα υποστήριξε πως τα χαμένα έσοδα της ξεπέρασαν τα 50 εκατ. δολάρια, ποσό που σκοπεύει πλέον να εισπράξει δικαστικά. Για να μην μιλήσουμε βέβαια για την αρνητική διαφήμιση από τη μεταξύ τους διαμάχη…
Κερασάκι στην τούρτα και το γεγονός πως το «ανέβασμα» της ταινίας στο Διαδίκτυο την κατέστησε ευάλωτη στην πειρατεία. Με το κλείσιμο του 2021, η εταιρεία υπολόγισε πως τελικά έχασε πάνω από 600 εκατ. δολάρια από τη δράση των πειρατών στερώντας της επιπλέον έσοδα. Γεγονός που τελικά κατέταξε το streaming στοίχημα της ταινίας σε μια από τις αποτυχίες της χρονιάς για το σινεμά.


Latest News

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης