Για 12.500 Teu η Maersk διατήρησε την πρωτιά το 2021 ως η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία τον κόσμο από την MSC που παραμένει δεύτερη, όχι όμως για πολύ σύμφωνα με την Alphaliner.
Όπως αναφέρει η εταιρεία αναλύσεων, το 2021 ήταν ένα έτος που ο δείκτης της αγοράς των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έσπασε για πρώτη φορά στην ιστορία του το φράγμα των 5.000 μονάδων κλείνοντας τις 31 Δεκεμβρίου 2021 στις 5.047 μονάδες όταν την 21 Δεκεμβρίου 2020 ήταν στο 2.783 μονάδες, αποτυπώνοντας την έντονη ανοδική κίνηση του κλάδου των containerships και των υψηλών ναύλων. Οι ναύλοι αυτοί είναι ο κύριος λόγος που οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) αποκόμισαν το 2021 υψηλά περιθώρια κέρδους ξεπερνώντας κάθε ρεκόρ του παρελθόντος.
Συγκρίνοντας την εικόνα του στόλου των 12 μεγαλύτερων εταιρειών σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον έτος, η Alphaliner επισημαίνει ότι η MSC περιλαμβάνεται τις εταιρείες που ξεχώρισαν το 2021 καθώς υλοποίησε ένα μαραθώνιο εξαγορών πλοίων από «δεύτερο χέρι» σε περισσότερες από 100 συμφωνίες αγοράς αυξάνοντας τον στόλο της σε Teu κατά 10,7%. Αποτέλεσμα αυτής της επέκτασης είναι να υπολείπεται μόλις 2.500 Teu από την πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία την Maersk.
Η Maersk ο δανέζικος ναυτιλιακός γίγαντας πρόκειται να χάσει την πρώτη θέση από την MSC εντός του πρώτου τριμήνου του 2022 μόλις ολοκληρωθούν και τυπικά, όλες οι επεκτατικές κινήσεις της Ιταλοελβετικής εταιρείας της Οικογένειας Απόντε.
Πάντως υπήρξαν και άλλες ναυτιλιακές εταιρείες μεταξύ των 12 μεγαλύτερων που αύξησαν τον στόλο τους όπως προκύπτει από τον παρακάτω πίνακα της Alphaliner, ενώ τρεις έχασαν μεταφορική ικανότητα και συγκεκριμένα οι Cosco, ONE και PIL.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη