
Σε ιδιαίτερα σημαντικό μέσο προώθησης μουσικών καλλιτεχνών και δισκογραφικών εταιρειών εξελίσσεται το TikTok, με πολλά από τα τραγούδια που ακούγονται μέσω των βίντεο στην πλατφόρμα να κατατάσσονται μεταξύ των 100 πιο διάσημων τραγουδιών του Billboard ή στη λίστα των Viral 50 τραγουδιών του Spotify.
Όπως αναφέρεται και στο Business Insider, το 67% των χρηστών της εφαρμογής είναι πιο πιθανό να ψάξουν ένα τραγούδι, αφού το έχουν ακούσει, ενώ κοίταζαν βίντεο στο TikTok, με πολλούς από τους χρήστες να χρησιμοποιούν την ιδιότητα της εφαρμογής ως μέσο προώθησης μουσικής, για να κερδίσουν τα ως προς το ζην, βγάζοντας μέχρι και χιλιάδες δολάρια, προωθώντας, απλώς, μέσω βίντεο με συγκεκριμένα κομμάτια.
Το ΤikTok ως εργαλείο προώθησης τραγουδιών
Σύμφωνα με το Business Insider, η πλατφόρμα του TikTok έχει αποδειχθεί εξαιρετικό εργαλείο για την προώθηση νέων τραγουδιών και την υποστήριξη ολόκληρων μουσικών καταλόγων, ενώ, παράλληλα, πολλές δισκογραφικές έχουν δημιουργήσει ομάδες που ελέγχουν την πλατφόρμα, ώστε να βλέπουν ποια τραγούδια είναι αυτά που κερδίζουν σε δημοσιότητα, ελέγχοντας τις αντιδράσεις και τα trend.
Δεν είναι λίγες οι φορές, ακόμη, που οι δισκογραφικές πληρώνουν influencer για να προωθήσουν κάποιο συγκεκριμένο τραγούδι, όπως συνέβη με το τραγούδι του συγκροτήματος Surfaces “Sunday Best” όταν η εταιρεία media, Flighthouse, δημιούργησε νέο trend μέσω βίντεο στο οποίο ακούγεται το τραγούδι αυτό. Ακόμη, η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 20 influencer στο ΤikTok για την ενίσχυση των προσπάθειών της.
Παράλληλα, οι δισκογραφικές, συχνά, πληρώνουν λογαριασμούς για να βάζουν τραγούδια στο background διαφόρων βίντεό τους, καθώς, όπως υποστηρίζουν, και η συνεργασία με τυχαίους λογαριασμούς – και όχι μόνο με λογαριασμούς influencer- μπορεί να αποδειχθεί εξίσου αποτελεσματική στο να αυξήσει τη δημοσιότητα ενός τραγουδιού.
To ΤikTok διαθέτει, επίσης, και δικό του τμήμα μουσικής που παρακολουθεί τα trend στην εφαρμογή. Η εταιρεία μπορεί να προσθέσει νέα κομμάτια σε λίστες αναπαραγωγής στην ενότητα «Ήχοι» και να εφαρμόσει λέξεις-κλειδιά, ώστε να κάνει πιο εύκολη για τους χρήστες της την ανακάλυψη νέων τραγουδιών.
Ο ρόλος των influencer
Πολλές δισκογραφικές, συχνά, πληρώνουν influencer του TikTok για να προωθήσουν τραγούδια, με την τακτική αυτή να γίνεται τόσο γνωστή σε σημείο που έχουν δημιουργηθεί ολόκληρες εταιρείες οι δραστηριότητες των οποίων επικεντρώνονται αποκλειστικά στην προώθηση τραγουδιών στο TikTok.
Καθώς, όμως, οι χρήστες του TikTok δεν περιορίζονται μόνο σε διασημότητες και ,δεδομένου του ότι οι influencer κοστίζουν αρκετά ακριβά, οι δισκογραφικές στρέφονται και στους απλούς χρήστες της εφαρμογής (γνωστοί και ως micro-influencer) για την προώθηση των τραγουδιών στην πλατφόρμα.
Ο τρόπος, όμως, που, γενικά, λειτουργεί ο αλγόριθμος του TikTok καθιστά δύσκολες τις προβλέψεις για το ποιο τραγούδι θα γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στο άμεσο μέλλον. Έτσι, αντί να πληρώνουν οι δισκογραφικές τεράστια ποσά σε διασημότητες, μπορούν να δώσουν μικρότερα ποσά, ( π.χ. το ποσό των 200 δολαρίων), σε micro influencer, βοηθώντας, έτσι, και τους ίδιους, καθώς θα αυξήσουν τις προβολές των βίντεό τους.


Latest News

Kaspersky: Πώς να μετατρέπετε αρχεία με ασφάλεια
Οι ιστοσελίδες μετατροπής αρχείων στο διαδίκτυο αποτελούν έναν ελκυστικό τρόπο για να αλλάξετε τη μορφή των αρχείων σας, αλλά ενέχουν κινδύνους

Πόλος έλξης η Δ. Μακεδονία για data centers αμερικανικών κολοσσών - Το project της ΔΕΗ
Το σχέδιο της ΔΕΗ για data centers στη Δυτική Μακεδονία, το αμερικανικό ενδιαφέρον και οι κινήσεις των άλλων παικτών

Το 50% των τσιπ κέντρων δεδομένων φέτος θα έχει σχεδιαστεί από την Arm
Οι επεξεργαστές της Arm αποκτούν δημοτικότητα λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης ενέργειας - Οι Amazon, Google, Microsoft σχεδιάζουν τσιπ κέντρων δεδομένων που βασίζονται σε τεχνολογία της Arm

Η ΕΕ βάζει την Big Tech στο κάδρο του εμπορικού πολέμου - Ερχονται πρόστιμα σε Apple και Meta
Με φόντο την κλιμάκωση του εμπορικού πολέμου η Κομισιόν ετοιμάζεται να επιβάλει πρόστιμα στην αφρόκρεμα των αμερικανικών τεχνολογικών εταιρειών

Νορβηγία: Συνετρίβη ο πρώτος τροχιακός πύραυλος που εκτόξευσε η Ευρώπη
Ο πύραυλος εκτοξεύτηκε από διαστημοδρόμιο στη Νορβηγία - Η γερμανική εταιρεία Isar Aerospace είχε κάνει λόγο για «αρχική δοκιμή»

Ήρθε για να μείνει - Το blockchain, οι εφαρμογές του και οι προκλήσεις
Το blockchain είναι μια τεχνολογία που έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις συναλλαγές

Η τρέλα της OpenAI για το Ghibli... που πήρε περίεργη τροπή
Τα social media έχουν κατακλυστεί με εικόνες στο στυλ του ιαπωνικού οίκου κινουμένων σχεδίων Studio Ghibli που έχει ενσωματώσει της OpenAI

Πώς ο Τραμπ έριξε σε χαμηλό 27 ετών μετοχή αμερικανικής εταιρείας ημιαγωγών
Η Wolfspeed είναι σε αναμονή για κονδύλια ύψους περίπου 750 εκατομμυρίων δολαρίων από ομοσπονδιακή χρηματοδότηση

H EE «ρίχνει» 1,3 δισ. ευρώ σε ΑΙ, κυβερνοασφάλεια και ψηφιακές δεξιότητες
Οι επτά βασικές προτεραιότητες της Κομισιόν στο πλαίσιο του προγράμματος DIGITAL - Τι περιλαμβάνει

To τηλεσκόπιο James Webb κατέγραψε για πρώτη φορά το σέλας του Ποσειδώνα
Οι πρώτες ενδείξεις για σέλας στον Ποσειδώνα χρονολογούνται την εποχή της αποστολής Voyager και επιβεβαιώνονται μόλις τώρα.