Δύο νέα πλοία πρόσθεσε στον στόλο της η Castor Maritime Inc.. Η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία του Πέτρου Παναγιωτίδη παρέλαβε στις 23 Δεκεμβρίου 2021, το M/T Wonder Bellatrix, κορεατικής κατασκευής δεξαμενόπλοιο Aframax LR2 του 2006 που είχε συμφωνήσει να αποκτήσει, όπως είχε ανακοινωθεί στις 20 Δεκεμβρίου 2021.
Επίσης στις 4 Ιανουαρίου 2022, παρέλαβε το M/V Magic Callisto, το ιαπωνικής κατασκευής πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου Panamax του 2012 που είχε συμφωνήσει να αποκτήσει, όπως είχε ανακοινωθεί στις 20 Δεκεμβρίου 2021. Και οι δύο εξαγορές πλοίων χρηματοδοτήθηκαν στο σύνολό τους με μετρητά.
Παράλληλα η εταιρεία ανακοίνωσε νέες ναυλώσεις για δυο πλοία της Αναλυτικότερα ναύλωσε το M/V Magic Horizon, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Panamax του 2010, με μικτό ναύλο στα 20.100 δολ. την ημέρα. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 20 Δεκεμβρίου 2021 και έχει διάρκεια περίπου 100 ημέρες.
Ακόμη ναύλωσε το M/V Magic Venus, ένα φορτηγό χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax που κατασκευάστηκε το 2010, έχει καθοριστεί σε σύμβαση χρονοναύλωσης με μικτό ναύλο 29.000 την ημέρα. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 30 Δεκεμβρίου 2021 και έχει διάρκεια περίπου 25 ημέρες.
Η Castor Maritime Inc. διαθέτει στόλο 29 πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 2,5 εκατομμυρίων dwt, που αποτελείται από 1 Capesize, 7 Kamsarmax και 12 πλοία χύδην ξηρού φορτίου Panamax, καθώς και 1 Aframax, 6 Aframax/LR2 και 2 δεξαμενόπλοια Handysize.
Latest News
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό