
Δύο νέα πλοία πρόσθεσε στον στόλο της η Castor Maritime Inc.. Η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία του Πέτρου Παναγιωτίδη παρέλαβε στις 23 Δεκεμβρίου 2021, το M/T Wonder Bellatrix, κορεατικής κατασκευής δεξαμενόπλοιο Aframax LR2 του 2006 που είχε συμφωνήσει να αποκτήσει, όπως είχε ανακοινωθεί στις 20 Δεκεμβρίου 2021.
Επίσης στις 4 Ιανουαρίου 2022, παρέλαβε το M/V Magic Callisto, το ιαπωνικής κατασκευής πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου Panamax του 2012 που είχε συμφωνήσει να αποκτήσει, όπως είχε ανακοινωθεί στις 20 Δεκεμβρίου 2021. Και οι δύο εξαγορές πλοίων χρηματοδοτήθηκαν στο σύνολό τους με μετρητά.
Παράλληλα η εταιρεία ανακοίνωσε νέες ναυλώσεις για δυο πλοία της Αναλυτικότερα ναύλωσε το M/V Magic Horizon, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Panamax του 2010, με μικτό ναύλο στα 20.100 δολ. την ημέρα. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 20 Δεκεμβρίου 2021 και έχει διάρκεια περίπου 100 ημέρες.
Ακόμη ναύλωσε το M/V Magic Venus, ένα φορτηγό χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax που κατασκευάστηκε το 2010, έχει καθοριστεί σε σύμβαση χρονοναύλωσης με μικτό ναύλο 29.000 την ημέρα. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 30 Δεκεμβρίου 2021 και έχει διάρκεια περίπου 25 ημέρες.
Η Castor Maritime Inc. διαθέτει στόλο 29 πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 2,5 εκατομμυρίων dwt, που αποτελείται από 1 Capesize, 7 Kamsarmax και 12 πλοία χύδην ξηρού φορτίου Panamax, καθώς και 1 Aframax, 6 Aframax/LR2 και 2 δεξαμενόπλοια Handysize.


Latest News

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί