
Η Capital Ship Management Corp.που ίδρυσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και η Heidmar Inc ανακοίνωσαν την σύσταση μιας κοινής επιχείρησης (joint venture) που συνδυάζει τη μακροχρόνια διαχειριστική εμπειρία των δύο εταιρειών, στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων. Και τα 32 δεξαμενόπλοια που διαχειρίζεται η Capital θα ενταχθούν σε «pool» (κοινή διαχείριση) που διαχειρίζεται η Heidmar.
Μετά τη σύσταση της κοινοπραξίας, η Heidmar θα διαχειρίζεται με την συμβολή 35 στελεχών από την Αθήνα, το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη, περίπου 60 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού, προϊόντων και χημικών μεταφορικής ικανότητας από 10.000 dwt έως και VLCC.
Η Heidmar θα λειτουργεί τα ακόλουθα pool:
-Seadragon για VLCCs
-Bluefin για suezmaxes
-SeaLion για aframax/LR2
-Dorado για MR2s
-Marli για MR1s
-SeaHorse για 10-19.999 dwt.
Συνδυασμός
Ο συνδυασμός της εξαιρετικής εμπορικής και διαφανούς πλατφόρμας της Heidmar Inc. που είναι γνωστή και δοκιμασμένη στην αγορά εδώ και χρόνια με τα ποιοτικά πλοία και την εξαιρετική ομάδα εμπορικής διαχείρισης της Capital Ship Management Corp. δημιουργεί μια τρομερή δύναμη στην αγορά δεξαμενόπλοιων που μπορεί να προσφέρει ελκυστικές λύσεις σε πλοιοκτήτες σε όλο τον κόσμο σε μια συνεχώς προκλητική και πολύπλοκη αγορά δεξαμενόπλοιων, σχολίασε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Capital product Partners κ. Γεράσιμος Καλογηράτος.
Από την πλευρά του, ο Pankaj Khanna, Διευθύνων Σύμβουλος της Heidmar Inc ανακοινώνοντας την πρωτοβουλία, σχολίασε «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που ανακοινώνω την κοινοπραξία με την Capital και την επανεκκίνηση της επωνυμίας Heidmar. Η μοναδική και διαφανής πλατφόρμα συναλλαγών της Heidmar που απολαμβάνει εξαιρετική φήμη στην αγορά για δεκαετίες και η εξαιρετική απόδοση των pool ήταν βασικοί μοχλοί για την προσέλκυση ποιοτικών ιδιοκτητών δεξαμενόπλοιων όπως η Capital.
Έχουμε εργαστεί σκληρά από τον Νοέμβριο του 2020 για να ανανεώσουμε τον στόλο της Heidmar από 7 σε σχεδόν 60 δεξαμενόπλοια σήμερα. Αισθάνομαι μεγάλο σεβασμό από την εμπιστοσύνη που δείχνει η Capital στην αξιοπιστία της Heidmar. Η προσθήκη της ταλαντούχας εμπορικής ομάδας της Capital στην ομάδα της Heidmar θα δημιουργήσει έναν ισχυρό μηχανισμό για την επίτευξη της καλύτερης απόδοσης στα υπό διαχείριση στοιχεία ενεργητικού σε μια προκλητική και δυναμική αγορά δεξαμενόπλοιων.
Ο Pankaj Khanna τόνισε ακόμη ότι η Heidmar ήταν στην πρώτη γραμμή της μετάβασης προς την ψηφιοποίηση, έχοντας αναπτύξει την πρώτη εσωτερική πλατφόρμα πριν από 18 χρόνια. Το eFleetwatch κυκλοφόρησε ξανά πέρυσι με πολλές βελτιώσεις και ήδη συγκεντρώνει και δεδομένα για την παρακολούθηση των εκπομπών CO2 από τα διαχειριζόμενα πλοία μας.
Αυτή η κοινοπραξία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τη Heidmar και ελπίζουμε ότι θα την ακολουθήσουν και άλλες κατέληξε ο Pankaj Khanna.


Latest News

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Στους πάνω από 30 οι τραυματίες

Και η Royal Caribbean στη καινοτόμα πρωτοβουλία για τη μείωση του Μεθανίου στη Ναυτιλία
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου

CMA CGM: Οι Γάλλοι του ΟΛΘ επενδύουν 20 δισ. στα λιμάνια των ΗΠΑ - Τι είπε ο Τραμπ
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ - Αναμένεται να δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ακτοπλοϊκές εταιρείες
Στόχος, να εντοπίσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ερευνώμενη αγορά

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών