Η Capital Ship Management Corp.που ίδρυσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και η Heidmar Inc ανακοίνωσαν την σύσταση μιας κοινής επιχείρησης (joint venture) που συνδυάζει τη μακροχρόνια διαχειριστική εμπειρία των δύο εταιρειών, στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων. Και τα 32 δεξαμενόπλοια που διαχειρίζεται η Capital θα ενταχθούν σε «pool» (κοινή διαχείριση) που διαχειρίζεται η Heidmar.
Μετά τη σύσταση της κοινοπραξίας, η Heidmar θα διαχειρίζεται με την συμβολή 35 στελεχών από την Αθήνα, το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη, περίπου 60 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού, προϊόντων και χημικών μεταφορικής ικανότητας από 10.000 dwt έως και VLCC.
Η Heidmar θα λειτουργεί τα ακόλουθα pool:
-Seadragon για VLCCs
-Bluefin για suezmaxes
-SeaLion για aframax/LR2
-Dorado για MR2s
-Marli για MR1s
-SeaHorse για 10-19.999 dwt.
Συνδυασμός
Ο συνδυασμός της εξαιρετικής εμπορικής και διαφανούς πλατφόρμας της Heidmar Inc. που είναι γνωστή και δοκιμασμένη στην αγορά εδώ και χρόνια με τα ποιοτικά πλοία και την εξαιρετική ομάδα εμπορικής διαχείρισης της Capital Ship Management Corp. δημιουργεί μια τρομερή δύναμη στην αγορά δεξαμενόπλοιων που μπορεί να προσφέρει ελκυστικές λύσεις σε πλοιοκτήτες σε όλο τον κόσμο σε μια συνεχώς προκλητική και πολύπλοκη αγορά δεξαμενόπλοιων, σχολίασε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Capital product Partners κ. Γεράσιμος Καλογηράτος.
Από την πλευρά του, ο Pankaj Khanna, Διευθύνων Σύμβουλος της Heidmar Inc ανακοινώνοντας την πρωτοβουλία, σχολίασε «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που ανακοινώνω την κοινοπραξία με την Capital και την επανεκκίνηση της επωνυμίας Heidmar. Η μοναδική και διαφανής πλατφόρμα συναλλαγών της Heidmar που απολαμβάνει εξαιρετική φήμη στην αγορά για δεκαετίες και η εξαιρετική απόδοση των pool ήταν βασικοί μοχλοί για την προσέλκυση ποιοτικών ιδιοκτητών δεξαμενόπλοιων όπως η Capital.
Έχουμε εργαστεί σκληρά από τον Νοέμβριο του 2020 για να ανανεώσουμε τον στόλο της Heidmar από 7 σε σχεδόν 60 δεξαμενόπλοια σήμερα. Αισθάνομαι μεγάλο σεβασμό από την εμπιστοσύνη που δείχνει η Capital στην αξιοπιστία της Heidmar. Η προσθήκη της ταλαντούχας εμπορικής ομάδας της Capital στην ομάδα της Heidmar θα δημιουργήσει έναν ισχυρό μηχανισμό για την επίτευξη της καλύτερης απόδοσης στα υπό διαχείριση στοιχεία ενεργητικού σε μια προκλητική και δυναμική αγορά δεξαμενόπλοιων.
Ο Pankaj Khanna τόνισε ακόμη ότι η Heidmar ήταν στην πρώτη γραμμή της μετάβασης προς την ψηφιοποίηση, έχοντας αναπτύξει την πρώτη εσωτερική πλατφόρμα πριν από 18 χρόνια. Το eFleetwatch κυκλοφόρησε ξανά πέρυσι με πολλές βελτιώσεις και ήδη συγκεντρώνει και δεδομένα για την παρακολούθηση των εκπομπών CO2 από τα διαχειριζόμενα πλοία μας.
Αυτή η κοινοπραξία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τη Heidmar και ελπίζουμε ότι θα την ακολουθήσουν και άλλες κατέληξε ο Pankaj Khanna.
Latest News
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023