
Η Capital Ship Management Corp.που ίδρυσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και η Heidmar Inc ανακοίνωσαν την σύσταση μιας κοινής επιχείρησης (joint venture) που συνδυάζει τη μακροχρόνια διαχειριστική εμπειρία των δύο εταιρειών, στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων. Και τα 32 δεξαμενόπλοια που διαχειρίζεται η Capital θα ενταχθούν σε «pool» (κοινή διαχείριση) που διαχειρίζεται η Heidmar.
Μετά τη σύσταση της κοινοπραξίας, η Heidmar θα διαχειρίζεται με την συμβολή 35 στελεχών από την Αθήνα, το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη, περίπου 60 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού, προϊόντων και χημικών μεταφορικής ικανότητας από 10.000 dwt έως και VLCC.
Η Heidmar θα λειτουργεί τα ακόλουθα pool:
-Seadragon για VLCCs
-Bluefin για suezmaxes
-SeaLion για aframax/LR2
-Dorado για MR2s
-Marli για MR1s
-SeaHorse για 10-19.999 dwt.
Συνδυασμός
Ο συνδυασμός της εξαιρετικής εμπορικής και διαφανούς πλατφόρμας της Heidmar Inc. που είναι γνωστή και δοκιμασμένη στην αγορά εδώ και χρόνια με τα ποιοτικά πλοία και την εξαιρετική ομάδα εμπορικής διαχείρισης της Capital Ship Management Corp. δημιουργεί μια τρομερή δύναμη στην αγορά δεξαμενόπλοιων που μπορεί να προσφέρει ελκυστικές λύσεις σε πλοιοκτήτες σε όλο τον κόσμο σε μια συνεχώς προκλητική και πολύπλοκη αγορά δεξαμενόπλοιων, σχολίασε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Capital product Partners κ. Γεράσιμος Καλογηράτος.
Από την πλευρά του, ο Pankaj Khanna, Διευθύνων Σύμβουλος της Heidmar Inc ανακοινώνοντας την πρωτοβουλία, σχολίασε «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που ανακοινώνω την κοινοπραξία με την Capital και την επανεκκίνηση της επωνυμίας Heidmar. Η μοναδική και διαφανής πλατφόρμα συναλλαγών της Heidmar που απολαμβάνει εξαιρετική φήμη στην αγορά για δεκαετίες και η εξαιρετική απόδοση των pool ήταν βασικοί μοχλοί για την προσέλκυση ποιοτικών ιδιοκτητών δεξαμενόπλοιων όπως η Capital.
Έχουμε εργαστεί σκληρά από τον Νοέμβριο του 2020 για να ανανεώσουμε τον στόλο της Heidmar από 7 σε σχεδόν 60 δεξαμενόπλοια σήμερα. Αισθάνομαι μεγάλο σεβασμό από την εμπιστοσύνη που δείχνει η Capital στην αξιοπιστία της Heidmar. Η προσθήκη της ταλαντούχας εμπορικής ομάδας της Capital στην ομάδα της Heidmar θα δημιουργήσει έναν ισχυρό μηχανισμό για την επίτευξη της καλύτερης απόδοσης στα υπό διαχείριση στοιχεία ενεργητικού σε μια προκλητική και δυναμική αγορά δεξαμενόπλοιων.
Ο Pankaj Khanna τόνισε ακόμη ότι η Heidmar ήταν στην πρώτη γραμμή της μετάβασης προς την ψηφιοποίηση, έχοντας αναπτύξει την πρώτη εσωτερική πλατφόρμα πριν από 18 χρόνια. Το eFleetwatch κυκλοφόρησε ξανά πέρυσι με πολλές βελτιώσεις και ήδη συγκεντρώνει και δεδομένα για την παρακολούθηση των εκπομπών CO2 από τα διαχειριζόμενα πλοία μας.
Αυτή η κοινοπραξία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τη Heidmar και ελπίζουμε ότι θα την ακολουθήσουν και άλλες κατέληξε ο Pankaj Khanna.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»