![Χειμερινές εκπτώσεις – Αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα – Τι πρέπει να γνωρίζετε](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/11/ekpt.jpg)
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων .
Οι χειμερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν από τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου έως και τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022 και σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, τα εμπορικά καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, 16 Ιανουαρίου, με το πλαίσιο του ωραρίου λειτουργίας της Κυριακής να καθορίζεται από 11.00 έως 20.00.
Μάλιστα σύμφωνα με το ΠΕΣΑ (Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής) σχετικά με την αμοιβή του προσωπικού την Κυριακή, η νομοθεσία προβλέπει ότι οι εργοδότες έχουν υποχρέωση να καταβάλουν τα αντίστοιχα ωρομίσθια για την παρασχεθείσα εργασία με προσαύξηση 75%.
Τα καταστήματα θα παραμείνουν προαιρετικά ανοιχτά την Κυριακή 16 Ιανουαρίου, με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από 11:00 έως 18:00.
Καταιγίδα προσφορών
Την ίδια ώρα πάντως, δεν περιμένει όλο το λιανεμπόριο την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων, προχωρώντας σε δελεαστικές προσφορές.
Πολυεθνικές, αλλά και ελληνικές αλυσίδες ένδυσης και υπόδησης, όπως H&M και Zara αλλά και Attrativo, BSB κ.ά., που διαθέτουν οργανωμένη παρουσία και στο ψηφιακό κανάλι έχουν πάρει θέση μάχης ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, πριν την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων, προσφέροντας κάποιες από τις συλλογές τους με μειωμένες τιμές από 10% έως 60%, ενώ προσφορές έχουν λανσάρει και οι μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών, καλλυντικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, καθώς και οι εταιρείες που εμπορεύονται είδη σπιτιού.
Επιπλέον, αλυσίδες ένδυσης και πολυκαταστήματα προσφέρουν ήδη από την Πρωτοχρονιά ειδικά εκπτωτικά «πακέτα» online για ορισμένα από τα προϊόντα τους.
Προσοχή στις εκπτώσεις
Για την καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία των καταναλωτών αλλά και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών, που προσφέρει η αγορά, ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές τα ακόλουθα:
– Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.
– Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
– Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα:
(α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και
(β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.
– Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο παρεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Θεοδωρικάκος: Ενισχύουμε και εκσυγχρονίζουμε τον θεσμό των Eπιμελητηρίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/WhatsApp-Image-2025-02-13-at-14.20.07_fa1a80fa-600x400.jpg)
Θεοδωρικάκος από το ΕΒΕΑ: Ενισχύουμε και εκσυγχρονίζουμε τον θεσμό των Eπιμελητηρίων
Ο κ. Θεοδωρικάκος ενημέρωσε για τις πρωτοβουλίες του υπουργείου Ανάπτυξης στο πλαίσιο του αναπτυξιακού νόμου - Ποιες είναι οι βασικές κυβερνητικές παρεμβάσεις
![Γυναίκες: Μεγαλύτερη συμμετοχή στα διοικητικά συμβούλια – Τι προβλέπει το υπό ψήφιση ν/σ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/men-women-work-768x505-1-600x395.jpg)
Περισσότερες γυναίκες στα διοικητικά συμβούλια - Τα κριτήρια
Με τις διατάξεις του νομοσχεδίου θεσμοθετείται υποχρεωτική συμμετοχή των γυναικών σε ποσοστό τουλάχιστον κατά 33% στα ΔΣ των εισηγμένων εταιρειών
![AKTOR: Δυναμική συμμετοχή της Aktor Romania στον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών υποδομών της Ρουμανίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ακτορ.jpg)
Aktor: Συμμετέχει σε έργα 750 εκατ. για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών υποδομών της Ρουμανίας
Ο συνολικός προϋπολογισμός των έργων που υλοποιεί η θυγατρική της Aktor, Aktor Romania, ξεπερνά τα €750 εκατ.
![Eurobank Equities για BriQ Properties: Υψηλή απόδοση, χαμηλός κίνδυνος, σύσταση buy](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/briq.jpg)
Eurobank Equities για BriQ Properties: Υψηλή απόδοση, χαμηλός κίνδυνος, σύσταση buy
Η BriQ Properties είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες επενδύσεων σε ακίνητα στην Ελλάδα, επισημαίνει η Eurobank Equities
![Vodafone: Έφτασε στην Κρήτη το υποβρύχιο καλώδιο 2Africa](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/vodafone_2Africa-600x449.jpg)
Έφτασε στην Κρήτη το υποβρύχιο καλώδιο οπτικών ινών 2Africa
Το καλώδιο χωρητικότητας έως 180 terabits/δευτερόλεπτο έφτασε στην Κρήτη και προσαιγιαλώθηκε στον σταθμό της Vodafone Ελλάδας στο νότιο τμήμα του νησιού
![Ίντερνετ: Χαμηλές ταχύτητες καταγράφει για το ελληνικό δίκτυο η Ookla](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/laptop-2-600x392.jpg)
Χαμηλές... πτήσεις για τις ταχύτητες στο ελληνικό ίντερνετ - Η έρευνα της Ookla
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Ookla, η Ελλάδα έχει μέση ταχύτητα download της τάξης των 57,9 Mbps, επίδοση που την κατατάσσει στην 96η θέση μεταξύ 154 χωρών
![Fourlis: Ξεκινά η διαπραγμάτευση των μετοχών από το stock option plan](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/fourlis3-600x487.png)
Fourlis: Ξεκινά η διαπραγμάτευση των μετοχών από το stock option plan
Τι ανακοίνωσε η εισηγμένη εταιρεία - Οι νέες μετοχές από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου
![Sunlight Group: Δημιουργεί αξία μέσω στρατηγικής αναπροσαρμογής και οργανωτικής αναδιάρθρωσης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/Sunlight-Group-600x450.jpg)
Σε στρατηγική αναδιάρθρωση προχωρά ο Όμιλος Sunlight
Η Sunlight Group, μέσω των θυγατρικών της Triathlon Group, αποεπενδύει το πλειοψηφικό της μερίδιο (47,88%) στην Voltabox AG («VBX»).
![Σούπερ μάρκετ: Πόσα έβαλαν στα ταμεία το 2024 – Τι άλλαξε στις πωλήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/supermarketkarotsirafia-1-600x400.jpeg)
Πόσα έβαλαν στα ταμεία τα σούπερ μάρκετ το 2024 - Τι άλλαξε στις πωλήσεις
Ενισχυμένος ήταν ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το 2024 - Περισσότερα δαπάνησαν οι Έλληνες σε σχέση με το 2023
![Coca Cola HBC: Στα €1,19 δισ. τα λειτουργικά κέρδη το 2024 – Μέρισμα 1,03 ευρώ ανά μετοχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/rosia-emporio1-600x446.jpg)
Coca Cola HBC: Στα €1,19 δισ. τα λειτουργικά κέρδη το 2024 – Μέρισμα 1,03 ευρώ ανά μετοχή
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει ένα μέρισμα 1,03 ευρώ ανά μετοχή, αυξημένο κατά 11% σε ετήσια βάση - Οι επιχειρηματικές προοπτικές