Παρά την πανδημία, το 2021 ήταν μια γόνιμη χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο και για τους περισσότερους από 2.500 πωλητές της eBay στην Ελλάδα, οι οποίοι ανέπτυξαν την επιχείρησή τους μέσα από ένα διευρυμένο πελατολόγιο, σε κορυφαίες διεθνείς αγορές.
Με βάση τη συνεργασία της eBay με την BestPrice.gr το 2021 καθώς και με το Growth Program, η eBay παραμένει προσηλωμένη στις ελληνικές ΜΜΕ, βοηθώντας τις να προσαρμοστούν στη νέα ψηφιακή εποχή και να αναζητήσουν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ένα διεθνές περιβάλλον, αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση.
Μόνο το 2021, οι Έλληνες πωλητές της eBay αναπτύχθηκαν με μεγάλη επιτυχία μεταξύ πελατών από κορυφαίες διεθνείς αγορές όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ιταλία και η Γαλλία.
Σχετικά με τις πωλήσεις, οι πωλητές της eBay στην Ελλάδα επωφελήθηκαν από κορυφαίες κατηγορίες, όπως α) Ανταλλακτικά και Αξεσουάρ αυτοκινήτου, β) Συλλεκτικά αντικείμενα, γ) Δίσκους Βινυλίου, δ) Είδη για την αυλή και τον κήπο, καθώς και ε) Ένδυση, Παπούτσια και Αξεσουάρ για γυναίκες.
Οι κορυφαίες κατηγορίες ειδών που αγόρασαν οι πελάτες ήταν α) Γραμματόσημα, β) Ανταλλακτικά και αξεσουάρ αυτοκινήτου, γ) Συλλεκτικά είδη, δ) Είδη για την αυλή και τον κήπο και ε) Νομίσματα και χαρτονομίσματα.
Τα ακριβότερα αντικείμενα
Στα πιο ακριβά και ενδιαφέροντα προϊόντα που πωλήθηκαν το 2021 από ελληνικές επιχειρήσεις στην eBay ήταν μια συλλεκτική κάρτα Black lotus Alpha (30.000 δολάρια), η Ολυμπιακή δάδα του 1956 (18.000 δολάρια), ένα Synthesizer Roland Jupiter 8, ένα αυτόγραφο υπογεγραμμένο από τον Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ από την Τουρκία (13.500 δολάρια), καθώς και μια πλήρη συλλογή Arabian Nights MTG (11.000 δολάρια).
Πρόγραμμα Ανάπτυξης για Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις
Όπως φαίνεται από αυτά τα επιτυχημένα αποτελέσματα, στόχος της eBay είναι να υποστηρίζει με συνέπεια την είσοδο των ελληνικών επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Γι’ αυτό, η eBay τους προσκαλεί στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης (Growth Program) για Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ). Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι ελληνικές εταιρείες μπορούν να λάβουν υποστήριξη για την επιχείρησή τους ώστε να πουλήσουν τα προϊόντα τους σε 152 εκατομμύρια αγοραστές παγκοσμίως. Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης είναι ένα πρόγραμμα προσωπικής εκπαίδευσης για επιχειρήσεις και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εξατομικευμένη υποστήριξη από τον σύμβουλο ανάπτυξης (Growth Manager) της eBay, μεγάλη πίστωση πωλήσεων για γρήγορη ανάπτυξη και δωρεάν συνδρομή στο κατάστημα eBay για 3 μήνες.
Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκε το 2021 μια βραβευμένη συνεργασία της eBay με την BestPrice.gr, η οποία πρόσφατα κέρδισε το βραβείο Gold e-volution, στην κατηγορία «International eCommerce». Μέσω αυτής της συνεργασίας, ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις από το δίκτυο του BestPrice.gr, είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης του eBay και να λάβουν σημαντικά εφόδια για να ξεκινήσουν την εμπορική τους δραστηριότητα, μέσω της πλατφόρμας eBay. Η συνεργασία ήταν πολύ επιτυχημένη, αφού 160 ελληνικές επιχειρήσεις BestPrice.gr έκαναν αίτηση για το Growth Program και πολλές από αυτές έχουν ήδη ξεκινήσει να πωλούν στην eBay και να αναπτύσσουν την επιχείρησή τους, παγκοσμίως.
O Alon Paster, Head of Commercial Development, Global Emerging Markets ανέφερε: «Το 2021 ήταν μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τους πωλητές της eBay στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με εκατοντάδες ή / και εκατομμύρια αναζητήσεις καθημερινά. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και τις προοπτικές της, γι’ αυτό επιλέγουμε να επενδύσουμε σε ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέσω του προγράμματος eBay Growth, ενισχύοντας την ανάπτυξή τους και την εξωστρέφεια σε 190 αγορές και 152 εκατομμύρια πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο, χαιρόμαστε για τη συνεργασία μας με την BestPrice.gr και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις της, μια συνεργασία της οποίας η επιτυχία αναγνωρίστηκε πρόσφατα από τα βραβεία e-volution. Επιδιώκουμε ισχυρές συνέργειες που δημιουργούν αμοιβαία οφέλη για όλους και ειδικά για τους πωλητές μας».
“Η βραβευμένη συνεργασία μας με το eBay έχει βοηθήσει εκατοντάδες ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους πέρα από τα ελληνικά σύνορα.” σχολίασε ο Μιχάλης Παπαδάκης, Head of Operations της BestPrice.gr. “Με το 2022 προ των πυλών, παραμένουμε προσηλωμένοι στην αποστολή μας: να μεταφέρουμε αξία σε όλο το οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.”
Latest News
Αλλάζουν οι προσδοκίες ζήτησης για τις ελληνικές επιχειρήσεις - Τι δείχνει έρευνα της ΕΤΕ [γραφήματα]
Υποχώρηση της τάξης των 13 μονάδων κατέγραψε ο Δείκτης Εμπιστοσύνης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024
Συνάντηση Μπρατάκου με Κοντογεώργη - Ο ρόλος των Επιμελητηρίων
Οι νέες προοπτικές ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Μνημόνιο συνεργασίας Pfizer με ΠΑΜΑΚ για την καινοτομία
Συν-δημιουργία μαθήματος με τίτλο «Ψηφιακή Καινοτομία και Συστήματα Μεταφοράς Τεχνολογίας» η πρώτη πρωτοποριακή δράση
Στις αγορές για τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ μέσω ομολόγου Tier II η Eurobank
Σύμφωνα με πληροφορίες, το συνολικό ύψος της έκδοσης μπορεί εν τέλει να υπερβεί τα 400 εκατ. ευρώ
Νέο μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ ο όμιλος ERMA FIRST
Το νέο Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ συγκαταλέγεται στους κορυφαίους κατασκευαστές και παρόχους βιώσιμων ναυτιλιακών λύσεων
Στα πιο δύσκολα stress tests οι τράπεζες – Ο ρόλος των γεωπολιτικών κινδύνων
Οι συστημικές τράπεζες, πλην της Eurobank, υποβάλλονται από την EBA σε ασκήσεις προσομοίωσης ακραίων κινδύνων
Το αθόρυβο deal του 2024 και το turn around story της PotPan
Στον κλάδο του βιομηχανικού catering γίνονται πράγματα – H εξαγορά της Parnassos Delicatessen και τα νέα σχέδια της PotPan
Η μεγάλη επιστροφή της Gap το 2025 - Η συνεργασία με τη Μαρινόπουλος στην ελληνική αγορά
Θετική η εικόνα της Gap στην διεθνή αγορά, ενώ «τρέχει» η εξυγίανση εντός Ελλάδας - Ο σχεδιασμός και οι συμφωνίες τα επόμενα χρόνια
Πώς τα κόκκινα δάνεια δίνουν λύσεις στο στεγαστικό και τη ρευστότητα των τραπεζών
Τα κόκκινα δάνεια 75 δισ. ευρώ μπορούν να αποτελέσουν μέρος της επίλυσης προβλημάτων της ελληνικής οικονομίας, σύμφωνα με τραπεζικές πηγές
100 χρόνια ΔΕΘ: Το χρονοδιάγραμμα για την ανάπλαση και το επετειακό λογότυπο
Σε τρία νέα παιδιά το 1ο βραβείο του διαγωνισμού της ΔΕΘ-HELEXPO για τον σχεδιασμό λογοτύπου με αφορμή τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της