Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Ferrari αποκάλυψε τη Δευτέρα ότι δημιούργησε μια νέα οργανωτική δομή και αλλαγές στην ηγεσία με στόχο να ενισχύσει την τεχνολογία και την αποκλειστικότητα των προϊόντων της, καθώς ο κατασκευαστής πολυτελών σπορ αυτοκινήτων υιοθετεί την ηλεκτροκίνηση.
Ο Μπενεντέτο Βίγκνα, βετεράνος του κλάδου της τεχνολογίας και πρώην κορυφαίο στέλεχος της κατασκευάστριας ημιαγωγών STMicroelectronics, ανέλαβε τη θέση του CEO τον Σεπτέμβριο με στόχο να οδηγήσει τη Ferrari στη νέα εποχή της καθαρότερης, αθόρυβης και διασυνδεδεμένης κινητικότητας.
Λειτουργίες όπως η «Προϊοντική Ανάπτυξη και Έρευνα & Ανάπτυξη», «Digital & Data» και «Τεχνολογίες & Υποδομές» θα αναφέρονται τώρα απευθείας στον CEO, όπως ανακοίνωσε η Ferrari.
Ως μέρος της αναθεώρησης, η εταιρεία διόρισε τον Τζιανμαρία Φουλτζένζι -στη Ferrari από το 2002 και πρόσφατα επικεφαλής της εφοδιαστικής αλυσίδας στο αγωνιστικό της τμήμα- ως επικεφαλής της ανάπτυξης προϊόντων.
Ο Ερνέστο Λασαλάντρα προσλήφθηκε από τον πρώην εργοδότη του Vigna STMicro για να γίνει επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Ferrari.
Η Σίλβια Γκαμπριέλι, η οποία εντάχθηκε στη Ferrari το 2019 από τη Microsoft, διορίστηκε επικεφαλής digital and data officer για να ενισχύσει «τη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλη την εταιρεία».
Προώθηση καινοτομίας
«Η νέα οργανωτική δομή θα προωθήσει περαιτέρω την καινοτομία, θα βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες και θα αυξήσει τη συνεργασία τόσο εσωτερικά όσο και με τους συνεργάτες», ανέφερε η Ferrari.
Η Ferrari προσέλαβε επίσης τον Αντζελο Πέσκι από την STMicro, όπου έχει εργαστεί για πάνω από 20 χρόνια ασχολούμενος με τον οικονομικό σχεδιασμό, την αλυσίδα εφοδιασμού και τον σχεδιασμό προϊόντων, τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες. Διορίστηκε επικεφαλής αγορών και ποιότητας στην ιταλική εταιρεία.
Ο αναλυτής της Bestinver, Αντρέα Τροβαρέλι ανέφερε ότι η απόφαση του Βίγκνα να προσλάβει δύο κορυφαία στελέχη της STMicroelectronics υποδηλώνει ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος «στρεφόταν σε έμπιστους συνεργάτες για να βοηθήσει στην ανάκαμψή της και να βάλει τον εμβληματικό κατασκευαστή στην τροχιά της ηλεκτροκίνησης».
Σε μία από τις πρώτες σημαντικές κινήσεις του νέου CEO, η Ferrari τον περασμένο μήνα δήλωσε ότι αλλάζει την ηγετική της δομή, με τρία κορυφαία στελέχη να αποχωρούν από την εταιρεία. Μεταξύ αυτών ήταν ο επικεφαλής τεχνολογίας Μάικλ Λέιτερς και ο επικεφαλής επέκτασης brand Νικολά Μποαρί, ο οποίος επέβλεψε την ώθηση της Ferrari πέρα από την επιχείρηση πολυτελών σπορ αυτοκινήτων, με την αποκάλυψη τον Ιούνιο της πρώτης In-house συλλογής μόδας της.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»