Το ιλιγγιώδες ποσό των 40 δισ. δολαρίων κόστισαν στη Γερμανία οι πλημμύρες κατά την περυσινή χρονιά.
Έτσι, η Γερμανία υπέστη την πιο δαπανηρή φυσική της καταστροφή , καθώς οι ξαφνικές πλημμύρες οδήγησαν σε ζημιές που ξεπέρασαν κατά πολύ το ποσό που κάλυπταν οι ασφαλιστικές εταιρείες.
Διαβάστε επίσης: Οι καταστροφικές πλημμύρες ήρθαν για να μείνουν…
Οι καταρρακτώδεις βροχοπτώσεις που κατέστρεψαν τμήματα της δυτικής Γερμανίας κατά τον Ιούλιο του 2021 κόστισαν στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης κοντά 40 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με έκθεση του Munich Re που δημοσιεύτηκε σήμερα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου το ένα τέταρτο αυτού θα καλυφθεί από τον ασφαλιστικό κλάδο, ανέφερε.
Εκτίναξη ζημιών
Σε ένα έτος που είδαμε τις παγκόσμιες ζημιές από φυσικές καταστροφές να εκτινάσσονται στα 280 δισεκατομμύρια δολάρια, οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή αναγκάζουν τις κυβερνήσεις, τις επιχειρήσεις και τους επενδυτές να προετοιμαστούν για χειρότερες καταστάσεις.
Ο Ernst Rauch, επικεφαλής επιστήμονας για το κλίμα στο Munich Re, αναφέρει πως υπάρχει μια «εύλογη» σχέση μεταξύ της κλιματικής αλλαγής και της «αυξανόμενης ζημιάς από τις καταιγίδες».
Προσθέτει δε ότι ορισμένα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι πιθανό να γίνουν πιο συχνά – ή ακόμη και πιο σοβαρά – ως αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ασφαλιστικές αξιώσεις που προέρχονται από φυσικές καταστροφές έφτασαν τα 120 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σημαντικά μεγαλύτερες από ό,τι τα προηγούμενα δύο χρόνια, σύμφωνα με την έκθεση του Munich Re. Με συνολικές απώλειες περίπου 65 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ο τυφώνας Ida ήταν η πιο δαπανηρή καταστροφή στον κόσμο που σχετίζεται με την ακραία μεταβολή των καιρικών συνθηκών.
Στη Γερμανία, οι βροχοπτώσεις του Ιουλίου ήταν οι υψηλότερες των τελευταίων 100 ετών. Προκάλεσε ξαφνικές πλημμύρες που παρέσυραν κτίρια και προκάλεσαν σοβαρές ζημιές σε κρίσιμες υποδομές, όπως σιδηροδρομικές γραμμές, δρόμους και γέφυρες. Περισσότεροι από 220 άνθρωποι σκοτώθηκαν, κάτι που προκάλεσε σοκ.
Latest News
Καραμούζης (ΕΤΕ): Η Εθνική είναι η τράπεζα της Ενέργειας – Δάνεια 3 δισ. στις ΑΠΕ
Η Εθνική Τράπεζα σύμφωνα με τον Β. Καραμούζη γεν. διευθυντή Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής στοχεύει έως το 2030 να διατηρήσει το 30% στις ΑΠΕ
Η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα εξαλείψει τα βενζινοκίνητα
Η Νορβηγία, η οποία διαθέτει τεράστια αποθέματα πετρελαίου και φυσικού αερίου, έχει από καιρό αναγνωριστεί ως παγκόσμιος ηγέτης στις βιώσιμες μεταφορές
Η Κίνα «φρενάρει» τις επιδοτήσεις στην καθαρή ενέργεια
Η Κίνα πέτυχε τον στόχο της για το 2030 έξι χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα
Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της
Η Vodafone Ελλάδας έχει επιτύχει 100% προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, το 100% των αποβλήτων του δικτύου ανακυκλώνεται ενώ παραμένει ο στόχος μηδενισμού των καθαρών εκπομπών έως το 2028
Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων
Η υπεύθυνη της ρυθμιστικής αρχής της ΕΕ για τις ασφαλίσεις λέει ότι οι κυβερνήσεις και οι τράπεζες θα δυσκολευτούν να πληρώσουν για τις φυσικές καταστροφές που προκαλεί η κλιματική κρίση
Ο πιο καυτός Γενάρης για τον πλανήτη Γη
Η θερμοκρασία ξεπέρασε κατά 1,75οC το μέσο επίπεδο της προ-βιομηχανικής εποχής, φθάνοντας κατά μέσον όρο στους 13,23°C
Bain & Company: Οι επιχειρήσεις στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς την κυκλική οικονομία
Η κυκλικότητα αξιολογείται ως προτεραιότητα για το 75% των επιχειρήσεων, με το ποσοστό αυτό να αναμένεται να φτάσει το 95% μέσα στα επόμενα τρία χρόνια
Ο Ιανουάριος του 2025 ήταν ο πιο θερμός που καταγράφτηκε ποτέ στον πλανήτη
Ραγδαία η κλιματική αλλαγή - Τον Ιανουάριο του 2025 η θερμοκρασία ήταν υψηλότερη «κατά 1,75° Κελσίου» σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή
Σκυλακάκης: Ασφαλής οδός οι ΑΠΕ – Οι επιδοτήσεις «φρενάρουν» τις επενδύσεις
«Κοιτάμε να υπάρχει σωστή αναλογία φωτοβολταϊκών και αιολικών, ώστε να μην είμαστε εκτεθειμένοι σε μία τεχνολογία», είπε ο Θεόδωρος Σκυλακάκης
Συνεχίζεται η ενεργειακή αναβάθμιση του στόλου του ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ φέρνει τα πρώτα ηλεκτροκίνητα οχήματα μεταφοράς τσιμέντου