
«Ολική επαναφορά» στην Ελλάδα επιχειρεί η Carrefour, περίπου 10 χρόνια μετά την περιπετειώδη αποχώρησή της.
Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση των Carrefour International Partneship και Retail & Μore S.A., η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια.
Διαβάστε ακόμη: Παίρνει φωτιά το ράφι
Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.
«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο κ.Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο κ.Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.
«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.
Στην Ελλάδα το 1990
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour εισήλθε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά στα μέσα της δεκαετίας του 1990, ύστερα από συμφωνία με την οικογένεια Μαρινόπουλου, και αποχώρησε το 2012, αφήνοντας αρχικά τα σήματά της στη Mαρινόπουλος.
Σήμερα, διαθέτει παγκόσμια παρουσία με 12.215 καταστήματα σε 30 χώρες σε όλον τον κόσμο με ετήσιο τζίρο 78,6 δισ.ευρώ, ενώ είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Euronext Παρισίου. Η επιστροφή των Γάλλων της Carrefour έρχεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για το λιανεμπόριο τροφίμων, κατά την οποία παρατηρείται ιδιαίτερη κινητικότητα.
Παράγοντες του χώρου μάλιστα θεωρούν πως ο κλάδος των σουπερμάρκετ βρίσκεται μπροστά σε νέο κύκλο συγχωνεύσεων και προεξοφλούν καινούργια.


Latest News

Νέα αρχιτεκτονική με εξαγορές και συνεργασίες
Οι στρατηγικές κινήσεις και τα σχέδια των 4 συστημικών τραπεζών για μείωση της εξάρτησης των αποτελεσμάτων από τις επιτοκιακές μεταβολές και από τις δραστηριότητες στην Ελλάδα

Αύξηση πωλήσεων 21% για την Παπουτσάνης το α' τρίμηνο του 2025
Ενίσχυση των εξαγωγών και ισχυρή διψήφια ανάπτυξη των επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης - Οι εκτιμήσεις για το σύνολο του έτους

Qualco Foundation: Τρία χρόνια προσφοράς στην κοινωνία
Περισσότερες από 150 πρωτοβουλίες αλληλεγγύης απο την Qualco Foundation σε παιδεία, πολιτισμό, κοινωνική αλληλεγγύη και αθλητισμό

Αναβαθμίζει την Eurobank η DBRS - Τι λέει για την κερδοφορία
Η Morningstar DBRS αναφέρει ότι η Eurobank θα πρέπει να είναι σε θέση να διατηρεί ένα γενικά σταθερό προφίλ ποιότητας ενεργητικού

Ψήφος DBRS στην Εθνική - Αναβαθμίζει σε ΒΒΒ την αξιολόγηση, σταθερό το outlook
Η Morningstar DBRS αναμένει μείωση της κερδοφορίας για την Εθνική Τράπεζα κυρίως λόγω χαμηλότερων επιτοκίων και υψηλότερων λειτουργικών εξόδων

Νέα δυναμική για τη μετοχή της Metlen βλέπει η Citi
Τιμή στόχο στα 46 ευρώ και σύσταση για αγορά (buy) επαναλαμβάνει η Citi για τη μετοχή της Metlen

Αύριο 10 Απριλίου ανακοινώνονται τα οικονομικά αποτελέσματα της Alter Ego Media
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος

Διεκόπη για τις 8 Μαΐου 2025 η δίκη για την υπόθεση της Folli - Follie
Κανείς εκ των κατηγορουμένων για την υπόθεση της Folli Follie δεν κάθισε στο εδώλιο καθώς, όπως έχουν δικαίωμα εκ του νόμου, εκπροσωπήθηκαν από τους δικηγόρους τους

Διπλό χτύπημα στο χώρο των αξεσουάρ από τον όμιλο Intrafshion - Έρχεται η ισπανική Miramira
Σε αποκλειστική συνεργασία προχώρησε η μητρική του brand Pink Woman - Πού και πότε θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα

Στρατηγική συνεργασία Fais Group-Jimmy Choo - Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα
Το πρώτο κατάστημα στην ελληνική αγορά έρχεται από το Fais Group στο City Link - Πότε θα ανοίξει τις πόρτες του