
Εκατόν πέντε έργα, συνολικού προϋπολογισμού 340 εκατ. ευρώ, εντάσσονται στο πρόγραμμα για την τοπική αυτοδιοίκηση «Αντώνης Τρίτσης», με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών, Στέλιου Πέτσα.
Οι πράξεις αφορούν, μεταξύ άλλων:
Δεκαοκτώ έργα στον άξονα προτεραιότητας «Ποιότητα ζωής και εύρυθμη λειτουργία των πόλεων, της υπαίθρου και των οικισμών» συνολικού προϋπολογισμού 104,1 εκατ. ευρώ, όπως το έργο που αφορά την ανακαίνιση προσφυγικών κατοικιών του Δήμου Πατρέων, ύψους 10,8 εκατ. ευρώ.
Επτά έργα στον άξονα προτεραιότητας «Περιβάλλον», συνολικού προϋπολογισμού 58,4 εκατ. ευρώ, που αφορούν ολοκληρωμένα προγράμματα για την επεξεργασία των απορριμμάτων σε μεγάλα αστικά κέντρα και Δήμους ανά την χώρα.
Δεκαεπτά έργα που αφορούν την αγροτική οδοποιία, συνολικού προϋπολογισμού 47,6 εκατ. ευρώ, που αφορούν στη βελτίωση και αναβάθμιση του δικτύου αγροτικής οδοποιίας σε περιοχές όπως του Δήμου Φλώρινας, του Δήμου Μετσόβου και του Δήμου Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της πρόσκλησης «Ελλάδα 1821-Ελλάδα 2021» εντάχθηκαν προς χρηματοδότηση επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1,05 εκατ. ευρώ.
Περιλαμβάνονται, επίσης, στον άξονα προτεραιότητας «Παιδεία, Πολιτισμός, Τουρισμός και Αθλητισμός», 11 έργα που αφορούν στην «Αξιοποίηση του κτιριακού αποθέματος των Δήμων», συνολικού προϋπολογισμού 38,7 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνουν δράσεις ανέγερσης και συντήρησης σχολείων, καθώς και τέσσερα έργα που αφορούν στη «Συντήρηση δημοτικών ανοιχτών αθλητικών χώρων, σχολικών μονάδων, προσβασιμότητα ΑμΕΑ», συνολικού προϋπολογισμού 4,7 εκατ. ευρώ.
Επισημαίνεται ότι εντάχθηκαν για πρώτη φορά έργα, συνολικού ύψους χρηματοδότησης 46,7 εκατ. ευρώ, για 13 δικαιούχους οι οποίοι δεν είχαν έως τώρα εντάξεις στο πρόγραμμα, όπως το έργο αστικής αναζωογόνησης που αφορά σε δράσεις και παρεμβάσεις βιώσιμης ανάπτυξης αστικών περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στον Δήμο Νέστου και στον Δήμο Παγγαίου. Κατόπιν αυτού, πλέον απομένουν μόνον τρεις δικαιούχοι δήμοι οι οποίοι δεν έχουν ακόμα εντάξεις στο πρόγραμμα.
«Συνεχίζουμε με σταθερό ρυθμό τις εντάξεις έργων στο Πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης”. Έχοντας ως προτεραιότητα την ευρύτερη δυνατή γεωγραφική κάλυψη, θέλουμε κάθε Δήμος της χώρας να επωφεληθεί από την αναπτυξιακή δυναμική του Προγράμματος», δήλωσε σχετικά ο κ. Πέτσας.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA