Nέα παραγγελία για την ναυπήγηση τριών ακόμη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.800 κουτιών τοποθέτησε η Capital, που ίδρυσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Η εταιρεία έχει πλέον εννέα παραγγελίες στα ναυπηγεία Hyundai Mipo. Και τα εννέα πλοία θα παραδοθούν στη διάρκεια του 2023. Είναι διπλού καυσίμου με άμεση δυνατότητα χρησιμοποίησης και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) αλλά και ηλεκτρικής ενέργειας όταν βρίσκονται στα λιμάνια.
Θα ναυπηγηθούν βάσει των πιο σύγχρονων προδιαγραφών που υπάρχουν σήμερα στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία και οι οποίες εφαρμόζονται μετά το 2025. Πιο συγκεκριμένα, καλύπτουν τις προϋποθέσεις που αφορούν στη μειωμένη εκπομπή κατά 30% των αερίων του θερμοκηπίου GHG -EEDI Phase 3 σε σύγκριση με το 2008 και τις προϋποθέσεις NOx-Tier III για λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου. Το αξιοσημείωτο είναι πως πρόκειται για τα πρώτα feeders contairerships που ναυπηγούνται με προϋποθέσεις NOx-Tier III.
Η εταιρεία έχει ακόμη υπό εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για τρια containerships μεταφορικής ικανότητας 13.278 Teu το ένα.
Επίσης ναυπηγεί έξι δεξαμενόπλοια- product carriers στα ναυπηγεία Hyundai Vietnam Shipbuildings. Θα είναι dual fuel ready, δηλαδή με άμεση χρήση και φυσικού αερίου ως καύσιμου και με χρήση αιολικής ενέργειας (wind roter), ενώ θα είναι και τα πρώτα με τεχνολογία amp, δηλαδή θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρική ενέργεια όταν βρίσκονται στα λιμάνια.
Latest News
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος