Τη Δευτέρα η Apple ανακοίνωσε ότι προχώρησε κατά τη διάρκεια του 2021 στην πληρωμή του ποσού των 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε δημιουργούς εφαρμογών. Συνολικά, η αμερικανική εταιρεία έχει πραγματοποιήσει πληρωμές ύψους 260 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε developers από το 2008, όταν ξεκίνησε τη λειτουργία του το App Store.
Αυτή η ανακοίνωση ήταν αρκετή για να ξεκινήσει μία ανάλυση των διαθέσιμων δεδομένων καθώς είναι σαφής η ένδειξη ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών της Apple συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς.
Συγκριτικά, το 2019 η Apple είχε ανακοινώσει ότι είχε πραγματοποιήσει πληρωμές ύψους 155 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2008, ενώ με το κλείσιμο του 2020 οι πληρωμές είχαν ανέλθει στα 200 δισ. δολάρια. Δηλαδή υπήρξε μία αύξηση της τάξης των 45 δισ. Μετά τις ανακοινώσεις της Δευτέρας υπολογίζεται ότι η εταιρεία πραγματοποίησε ένα «άλμα» στις σχετικές πληρωμές που αγγίζουν πλέον τα 60 δισ. δολάρια.
Η συγκεκριμένη στατιστική αποτελούσε μέρος μία ευρύτερης ανακοίνωσης της Apple που αφορούσε τον ευρύτερο τομέα των υπηρεσιών της, κάτι που αποτελεί σημάδι προς αναλυτές και επενδυτές που θέλουν να βλέπουν την αμερικανική εταιρεία εκτός από το να βγάζει λεφτά από τις πωλήσεις hardware να κάνει το ίδιο και μέσω των υπηρεσιών λογισμικού που διαθέτει.
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι πρότινος ήταν σχετικά εύκολο να υπολογιστεί το ύψος των εσόδων της Apple από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, με δεδομένο ότι υπήρχε μία σταθερή τιμή χρέωσης της τάξης του 30% προς τους developers. Από πέρυσι το καθεστώς αυτό έχει αλλάξει με τις χρεώσεις αυτές να ποικίλουν μεταξύ 15% και 30% λόγω του Small Business Program.
Σύμφωνα με αυτό η Apple περιόρισε την χρέωση στο 15% για τους developers που έχουν έσοδα κάτω του ενός εκατομμυρίου δολαρίων ανά έτος. Σύμφωνα με υπολογισμούς η συντριπτική πλειοψηφία των developers του App Store (σχεδόν το 98%) υπάγονται σε αυτή την κατηγορία. Επιπλέον, η εταιρεία εισήγαγε τον Αύγουστο και ένα ακόμη πρόγραμμα που μείωνε στο 15% τις χρεώσεις για τις ειδησεογραφικές εφαρμογές εάν αυτές παρείχαν περιεχόμενο στην υπηρεσία Apple News.
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας