Η ανοδική πορεία της Skoda μετριάστηκε το 2021 από τη δυσλειτουργία που προκάλεσε στην παραγωγή η έλλειψη ημιαγωγών. Η εταιρεία ανακοίνωσε παραδόσεις 878.200 οχημάτων παγκοσμίως το περασμένο έτος, εκφράζοντας παράλληλα αισιοδοξία για το 2022, καθώς αναμένεται βελτίωση στην εφοδιαστική αλυσίδα. Την ίδια στιγμή και η γκάμα είναι πλήρως ανανεωμένη, με την ολοκαίνουργια Fabia και τα νέα Kodiaq και Karoq, ενώ σε μερικές μέρες αποκαλύπτεται το ENYAQ COUPE iV που θα πλαισιώσει ιδανικά το ήδη επιτυχημένο ENYAQ iV, που το 2021 κατέγραψε 45.000 πωλήσεις.
Στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, η Skoda παρέδωσε 409.000 και 164.100 οχήματα αντίστοιχα το 2021, καταγράφοντας μείωση 5,9% και 9,8% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Στην Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της εγχώριας αγοράς της Τσεχίας και της Ρωσίας, παρέδωσε 206.100 οχήματα, καταγράφοντας μία μεσοσταθμική μείωση της τάξης του 5%.
Η πορεία στην ελληνική αγορά
Στην Ελλάδα κατέγραψε 2.998 συνολικά πωλήσεις, πολύ κάτω από τη δυναμική της μάρκας και τη ζήτηση για τα μοντέλα της, αποτέλεσμα της μειωμένης παραγωγής λόγω της έλλειψης ημιαγωγών. Παρόλα αυτά, η Octavia διατηρήθηκε στην πρώτη θέση στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν της ελληνικής αγοράς με 591 ταξινομήσεις. Επιτυχημένη κρίνεται η χρονιά και για το ENYAQ iV, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που κατέγραψε 86 πωλήσεις, παρά την επίσης περιορισμένη παραγωγή. Τα Kodiaq και Karoq σημείωσαν αύξηση πωλήσεων 18% σε σχέση με το 2020. Είναι χαρακτηριστικό ότι για μία ακόμα χρονιά η SKODA κυριάρχησε στην κατηγορία των οχημάτων που χρησιμοποιούν και φυσικό αέριο (CNG) για τον κινητήρα τους, με μερίδιο αγοράς άνω του 50% ενώ η μάρκα παρέμεινε μακράν η κορυφαία επιλογή για τους αυτοκινητιστές, με το μερίδιο αγοράς εδώ να ξεπερνάει το 65%.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο