![Fourlis – Τι σχεδιάζει στον κλάδο των προϊόντων υγείας και ευεξίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/01/fourlis-2.jpg)
Η ταχέως αναπτυσσόμενη, πλην κατακερματισμένη, αγορά των προϊόντων υγείας και ευεξίας είναι ο τρίτος βραχίονας ανάπτυξης του ομίλου Fourlis στη λιανική, με στόχο να αποκτήσει διψήφιο μερίδιο αγοράς.
H Fourlis, με επικεφαλής τον Βασίλη Φουρλή, ανακοίνωσε χθες τη στρατηγική συνεργασία της με την εταιρεία Holland & Barrett, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στη Μεγάλη Βρετανία στον κλάδο Health & Wellness και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη.
Σε πρώτη φάση σχεδιάζεται το άνοιγμα 4 καταστημάτων Holland & Barrett, κυρίως στην Αττική και, στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί είσοδος στην αγορά της Θεσσαλονίκης. Τα πρώτα καταστήματα αναμένεται να λειτουργήσουν το φθινόπωρο εφέτος, ενώ το brand θα αναπτυχθεί τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε Βουλγαρία και Ρουμανία.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/01/hb-600x400.jpg)
Με βάση τον σχεδιασμό της Fourlis θα ανοίξουν συνολικά 40 καταστήματα στην Ελλάδα, 60 στη Ρουμανία και 20 στη Βουλγαρία.
Η ανάπτυξη του σήματος δεν θα βασιστεί μόνο στα φυσικά καταστήματα, καθώς παράλληλα θα ξεκινήσει τη λειτουργία του και το ψηφιακό κανάλι με βάση την omnichannel στρατηγική του ελληνικού ομίλου την οποία ακολουθεί στους κλάδους του οικιακού εξοπλισμού με τα καταστήματα ΙΚΕΑ και αθλητικών ειδών με τα Ιntersport και Αthlete’s Foot.
Στα 600 εκατ. ευρώ η αξία της αγοράς
Η αξία της εγχώριας αγοράς των προϊόντων wellness εκτιμάται περίπου στα 600 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ πρόκειται για έναν κλάδο που εμφανίζει σημάδια δυναμικής ανάπτυξης, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να παρουσιάζουν σημαντική άνοδο.
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Convert Group, τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο 2021, κατηγορίες όπως τα συμπληρώματα διατροφής «έτρεξαν» με ρυθμό αύξησης των πωλήσεων κατά 37% σε αξία. Ακολούθησαν με 31% τα βρεφικά και παιδικά είδη, 23% τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και 20% τα προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).
Ποια είναι η Holland & Barrett
Η βρετανική Holland & Barrett, με περισσότερα από 150 χρόνια παρουσίας στην αγορά, δραστηριοποιείται στη λιανική πώληση βιταμινών, συμπληρωμάτων διατροφής, πρωτεϊνικών σκευασμάτων καθώς και χορτοφαγικών και βιολογικών προϊόντων διατροφής, τα οποία περιλαμβάνουν από φυτικά ροφήματα και βούτυρα ξηρών καρπών μέχρι σνακ από κινόα και μπάρες δημητριακών, διαθέτει περισσότερα από 1.600 καταστήματα σε 18 χώρες ενώ ο τζίρος της ξεπερνά τα 700 εκατ. στερλίνες.
Η βρετανική εταιρεία έχει σημαντική παρουσία σε χώρες όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, η Ινδία, η Σαουδική Αραβία και τα ΗΑΕ. Μεταξύ των χωρών που δραστηριοποιείται είναι και η Κύπρος όπου λειτουργούν 14 καταστήματα με το group C.A. Papaellinas να έχει την εκεί αντιπροσωπία. Διαθέτει επίσης ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μετοχικά η Holland & Barrett ανήκει από το 2017 στην L1 Retail, έναν όμιλο που ελέγχεται από τον Ρώσο δισεκατομμυριούχο Mikhail Fridman στον οποίο πουλήθηκε για 1,8 δισεκατομμύρια λίρες.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/klostoi-768x512-1-600x400.jpg)
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
![DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Attica-1-600x400.jpg)
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/epixeiriseis_2-600x414.jpg)
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
![Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Σιμόπουλος-Αντωνακόπουλος-Λαμπρόπουλος-600x450.jpeg)
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
![Βρεττού – Attica Bank: Το roadmap για τον 5ο τραπεζικό πόλο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Photo_Eleni-Vrettou-768x546-1-1-600x427.jpg)
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
![Space Hellas: Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Space-Hellas-600x375.jpg)
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
![Attica Bank: Κλειδώνει το deal – Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/attica_bank_774064730-600x375.jpg)
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
![Linea Piu: Τριπλάσια κέρδη για τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Chanel στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/chanel-flap-bag-600x420.jpg)
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
![Flora: Λίγο πιο «θαμπά» το 2023 τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/flora1-600x398.png)
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
![Τηλεπικοινωνίες: Οι ευρωπαϊκές εταιρείες… πρασινίζουν εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/telecom8-600x403.jpg)
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια