Όλο και περισσότερες έρευνες επιβεβαιώνουν αυτό που γνωρίζουμε εμπειρικά. Το κινητό τηλέφωνο έχει γίνει λίγο πολύ προέκτασή μας.
Οι άνθρωποι αφιερώνουν πλέον περισσότερο χρόνο από κάθε άλλη φορά στα κινητά τηλέφωνα τους, καθώς πέρασαν το 2021 κατά μέσο όρο σχεδόν πέντε ώρες (4,8) τη μέρα στο κινητό τους, 30% παραπάνω σε σχέση με το 2020, ασχολούμενοι με διάφορες εφαρμογές. Δηλαδή αφιερώνουν σε αυτές σχεδόν το ένα τρίτο του χρόνου τους που είναι ξύπνιοι, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας App Annie. Κάθε λεπτό οι καταναλωτές στον κόσμο «κατεβάζουν» περισσότερες από 435.000 εφαρμογές και το 2022 αναμένεται να σημειωθεί νέο ρεκόρ.
Η έκθεση «State of Mobile» της εταιρείας εκτιμά ότι το 2021 οι χρήστες «κατέβασαν» 230 δισ. φορές κάθε είδους εφαρμογές στα κινητά τους τηλέφωνα και δαπάνησαν 170 δισ. δολάρια για να τις αγοράσουν (όσες δεν ήταν δωρεάν). Η πιο δημοφιλής εφαρμογή για «download» ήταν το TikTok, στο οποίο οι χρήστες πέρασαν πέρυσι σχεδόν διπλάσιο χρόνο (90% παραπάνω) σε σχέση με το 2020. Η App Annie εκτιμά ότι έως το δεύτερο εξάμηνο του 2022 το TikTok θα ξεπεράσει τους 1,5 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
«Η μεγάλη οθόνη αργοπεθαίνει, καθώς η κινητή τηλεφωνία συνεχίζει να σπάει ρεκόρ σε κάθε κατηγορία, από άποψη αφιέρωσης χρόνου, λήψεων εφαρμογών και εσόδων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Θίοντορ Κραντς της App Annie, σύμφωνα με το BBC. Εκτιμάται ότι κάθε λεπτό του 2021 «έρρεαν» στα ηλεκτρονικά καταστήματα για εφαρμογές (app stores) πάνω από 320.000 δολάρια, σχεδόν 20% περισσότερα έναντι του 2020.
Οι εκτιμήσεις της εταιρείας βασίζονται στην ανάλυση στοιχείων από δέκα χώρες (ΗΠΑ, Καναδά, Ιαπωνία, Ινδία, Τουρκία, Μεξικό, Σιγκαπούρη, Βραζιλία, Ινδονησία, Ν.Κορέα). Στις τρεις τελευταίες χώρες ο μέσος χρήστης ξεπέρασε τις πέντε ώρες τη μέρα στο κινητό του. Από αυτό τον χρόνο, το 70% – επτά λεπτά στα δέκα – αφιερώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις εφαρμογές φωτογραφιών και βίντεο (με το TikTok να έχει τα ηνία).
Το 2021 περίπου δύο εκατομμύρια νέες κινητές εφαρμογές και κινητά βιντεοπαιγνίδια κυκλοφόρησαν. Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για βίντεο streaming παγκοσμίως, ενώ το Netflix βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Οι χρήστες δαπάνησαν 116 δισ. δολάρια για mobile games, ένας τομέας που διαρκώς κερδίζει φίλους στα κινητά. Οι διαφημίσεις στα κινητά επίσης τα πάνε πολύ καλά, με την παγκόσμια δαπάνη να ξεπερνά τα 295 δισ. δολάρια το 2021 και αναμένεται να φθάσει τα 350 δισ. δολάρια το 2022.
Οι εφαρμογές για ηλεκτρονικές αγορές, καθώς και εκείνες σχετικά με φαγητά και ποτά, αποκτούν ολοένα μεγαλύτερο κοινό, με αύξηση 50% έναντι του 2020. Ανοδικά κινήθηκαν εν μέσω πανδημίας και οι εφαρμογές για υγεία και σωματική άσκηση, καθώς πολλοί άνθρωποι δεν μπορούσαν να πάνε σε γυμναστήρια. Αλλά και οι εφαρμογές για διαλογισμό και χαλάρωση εμφάνισαν αύξηση 27% αύξηση πέρυσι. Οι εφαρμογές για εύρεση συντρόφου και για κλείσιμο ραντεβού εμφανίζουν αύξηση δαπάνης 95% σε σχέση με το 2018.
Latest News
X: Ποιοι κλείνουν και ποιοι ανοίγουν λογαριασμούς μετά τον διορισμό του Μασκ
Ο Guardian κλείνει τους λογαριασμούς στο «τοξικό» X , ωστόσο κάποιες εταιρείες είναι έτοιμες να προβάλλουν και πάλι διαφημίσεις στην πλατφόρμα του Μασκ
Μειώνονται κατά 40% οι συνδρομές σε Facebook και Instragram
Η Meta θα προσφέρει επίσης στους χρήστες της ΕΕ πρόσβαση σε Facebook και Instagram δωρεάν, εάν συμφωνούν να εμφανίζονται διαφημίσεις
«Ασπίδα» από τις κυβερνοεπιθέσεις και στη ναυτιλία στήνει η ThreatScene Greece
«Στην ThreatScene, η αποστολή μας δεν σταματά μόνο στη ναυτιλία. Δεσμευόμαστε να προστατεύουμε το σύνολο των επιχειρήσεων απέναντι στις κυβερνοαπειλές», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος, Κατερίνα Τασιοπούλου
Μιχάλης Μπλέτσας (MIT): Η AI μου έχει στερήσει τον ύπνο
Ο διοικητής της Αρχής Κυβερνοασφάλειας Μιχάλης Μπλέτσας προσδιόρισε ως ζητούμενο το «να αναπτύξουμε δεξιότητες που θα μας επιτρέψουν να δουλέψουμε με την τεχνητή νοημοσύνη και όχι για την τεχνητή νοημοσύνη»
Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη
Ευθυμίου (Εθνική): Απαραίτητη η AI για την καταπολέμηση του οικονομικού εγκλήματος
Οι επισημάνσεις της Τούλας Ευθυμίου, Chief Money Laundering Officer of Financial Crime Compliance της Εθνικής Τράπεζας
Ποια είναι η Bluesky που «έκλεψε» 700.000 χρήστες από το Χ
Σύμφωνα με ειδικούς, το Bluesky έχει μετατραπεί σε «καταφύγιο» για τους πρώην πλέον χρήστες του Χ
Ανησυχία στη Γερμανία για κυβερνοεπιθέσεις και fake news ενόψει εκλογών
Οι υβριδικές αυτές απειλές για τη Γερμανία προέρχονται «κυρίως από το καθεστώς του Πούτιν»
Γιατί πολλές κυβερνοεπιθέσεις δεν αναφέρονται στην Ελλάδα
Το επερχόμενο σχέδιο νόμου για την κυβερνοασφάλεια επιβάλλει κάποιες βασικές τεχνικές προδιαγραφές για τις κυβερνοεπιθέσεις
Μεγαλώνει η σύγκρουση για τα μικροτσίπ
Το αρμόδιο υπουργείο Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών διέταξε την TSMC να σταματήσει να αποστέλλει ημιαγωγούς που χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές ΑΙ σε κινεζικές εταιρείες