Η Simpson Spence Young (SSY), ένας από τους μεγαλύτερους ναυλομεσιτικούς οίκους στον κόσμο εξαγόρασε την Anchor Shipbroking που έχει έδρα τον Πειραιά.
Η εξαγορά θα ενισχύσει περαιτέρω το τμήμα αγορών και πωλήσεων (S&P) της SSY και αποτελεί μέρος μιας μακροπρόθεσμης επενδυτικής στρατηγικής ανάπτυξης της ναυλομεσιτικής εταιρείας, με στόχο την δημιουργία ενός μεγάλου χαρτοφυλακίου στις αγοραπωλησίες πλοίων και τις νέες ναυπηγήσεις.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που αυξάνουμε την παγκόσμια παρουσία μας S&P με την προσθήκη της ομάδας Anchor. Η ελληνική αγορά αποτελεί κρίσιμο μέρος των δραστηριοτήτων μας S&P και η Anchor θα είναι μια ανεκτίμητη προσθήκη σε αυτό» δήλωσε ο Toby English, Global Head of S&P.
Η ομάδα της Anchor θα ενταχθεί στην ομάδα Dry Cargo του SSY που εδρεύει στο νέο γραφείο του SSY Athens, το οποίο άνοιξε πρόσφατα στη Γλυφάδα και ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.
Ο Mark Richardson, Πρόεδρος του SSY σχολίασε μεταξύ άλλων ότι «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την ομάδα Anchor στην οικογένεια Simpson Spence Young. Συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε και αναζητούμε περαιτέρω εξαγορές για να επεκτείνουμε την ομάδα της SSY.»
Ο Κούλης Θεοδωρακάκος εκ μέρους της Anchor Shipbroking σχολίασε μεταξύ άλλων ότι «είμαστε μέρος ενός παγκόσμιου ηγέτη με τον οποίο έχουμε ήδη μια εξαιρετική σχέση και πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτό είναι ένα καταπληκτικό εγχείρημα και για τις δύο εταιρείες».
Επισημαίνεται ότι πρόσφατα ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος Simpson Spence Young (SSY) άνοιξε γραφείο στην Αθήνα, αποδεικνύοντας το πόσο ελκυστική είναι η χώρα μας για επενδύσεις σε δραστηριότητες που έχουν σχέση με τη ναυτιλία, ως έδρα της μεγαλύτερης ναυτιλιακής ζώνης πλοιοκτησίας στον κόσμο.
Latest News
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια