
Η Simpson Spence Young (SSY), ένας από τους μεγαλύτερους ναυλομεσιτικούς οίκους στον κόσμο εξαγόρασε την Anchor Shipbroking που έχει έδρα τον Πειραιά.
Η εξαγορά θα ενισχύσει περαιτέρω το τμήμα αγορών και πωλήσεων (S&P) της SSY και αποτελεί μέρος μιας μακροπρόθεσμης επενδυτικής στρατηγικής ανάπτυξης της ναυλομεσιτικής εταιρείας, με στόχο την δημιουργία ενός μεγάλου χαρτοφυλακίου στις αγοραπωλησίες πλοίων και τις νέες ναυπηγήσεις.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που αυξάνουμε την παγκόσμια παρουσία μας S&P με την προσθήκη της ομάδας Anchor. Η ελληνική αγορά αποτελεί κρίσιμο μέρος των δραστηριοτήτων μας S&P και η Anchor θα είναι μια ανεκτίμητη προσθήκη σε αυτό» δήλωσε ο Toby English, Global Head of S&P.
Η ομάδα της Anchor θα ενταχθεί στην ομάδα Dry Cargo του SSY που εδρεύει στο νέο γραφείο του SSY Athens, το οποίο άνοιξε πρόσφατα στη Γλυφάδα και ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.
Ο Mark Richardson, Πρόεδρος του SSY σχολίασε μεταξύ άλλων ότι «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την ομάδα Anchor στην οικογένεια Simpson Spence Young. Συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε και αναζητούμε περαιτέρω εξαγορές για να επεκτείνουμε την ομάδα της SSY.»
Ο Κούλης Θεοδωρακάκος εκ μέρους της Anchor Shipbroking σχολίασε μεταξύ άλλων ότι «είμαστε μέρος ενός παγκόσμιου ηγέτη με τον οποίο έχουμε ήδη μια εξαιρετική σχέση και πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτό είναι ένα καταπληκτικό εγχείρημα και για τις δύο εταιρείες».
Επισημαίνεται ότι πρόσφατα ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος Simpson Spence Young (SSY) άνοιξε γραφείο στην Αθήνα, αποδεικνύοντας το πόσο ελκυστική είναι η χώρα μας για επενδύσεις σε δραστηριότητες που έχουν σχέση με τη ναυτιλία, ως έδρα της μεγαλύτερης ναυτιλιακής ζώνης πλοιοκτησίας στον κόσμο.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ