
Ο Τζίμι Ντόναλντσον, ο 23χρονος Αμερικανός περισσότερο γνωστός ως MrBeast, ήταν ο δημιουργός περιεχομένου του YouTube με τα υψηλότερα κέρδη το 2021, σύμφωνα με το Forbes.
Τα βίντεό του έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 10 δισεκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα και του απέφεραν 54 εκατομμύρια δολάρια.
Έχει ξεπεράσει τον 10χρονο κριτικό παιχνιδιών Ryan Kaji, ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή της ετήσιας λίστας τα τελευταία δύο χρόνια.
Μαζί, οι 10 πιο καλοπληρωμένοι YouTubers κέρδισαν συνολικά 300 εκατομμύρια δολάρια το 2021, εκτιμά το αμερικανικό περιοδικό.
Ο Τζέικ Πολ βρίσκεται στη δεύτερη θέση, η πρώτη του εμφάνιση στο top 10 από το 2018 και ο αδερφός του Λόγκαν επιστρέφει επίσης αφού απουσίαζε από το 2017.
Ο παίκτης του Minecraft, Nathan Graham, γνωστός ως Unspeakable, μπαίνει στη λίστα για πρώτη φορά στην πέμπτη θέση.
Ο ειδικός στις τάσεις του YouTube, Chris Stokel-Walker, δήλωσε ότι η φετινή λίστα είναι ενδιαφέρουσα γιατί δείχνει «πόσο μπαγιάτικο» έχει γίνει το YouTube. «Μου κάνει εντύπωση πόσο λευκή και αρσενική είναι όλη αυτή η λίστα», είπε.
«Αν πάρετε κάποιο από τα ονόματα και δείτε τις λίστες των προηγούμενων ετών, πιθανότατα θα τα βρείτε και εκεί, απλώς με διαφορετική σειρά».
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλά παραδοσιακά μέσα ψυχαγωγίας δυσκολεύτηκαν να προσαρμοστούν. Οι ταινίες καθυστέρησαν, τα προγράμματα σαπουνόπερας άλλαξαν και οι κυκλοφορίες βιντεοπαιχνιδιών αναβλήθηκαν.
Για το YouTube, ωστόσο, ήταν μια περίοδος άνθησης.
Η έρευνα δείχνει ότι το 2021, η πλατφόρμα είχε 2,3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Το YouTube λέει ότι ένα δισεκατομμύριο ώρες περιεχομένου βίντεο καταναλώνεται στην πλατφόρμα κάθε μέρα.
Ο Stokel-Walker δήλωσε: “Το YouTube αναπτύχθηκε ως κάτι που θα ταρακουνούσε τη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης. Θα εκδημοκρατίσει την εμφάνιση της κοινωνίας και της βιομηχανίας ψυχαγωγίας μας. Αυτή η λίστα υποδηλώνει ότι έχει γίνει περισσότερο σαν τηλεόραση από ό,τι θα προτιμούσε να είναι. Η άφιξη των χρημάτων στην πλατφόρμα σημαίνει ότι το περιεχόμενο είναι πολύ υψηλό – και αυτό το βλέπουμε σε αυτό που κάνει ο MrBeast».
«Δεν είναι πραγματικά παρόμοιο με οτιδήποτε άλλο στο YouTube. Μοιάζει περισσότερο με τηλεόραση μεγάλου προϋπολογισμού» πρόσθεσε.
Οι κορυφαίοι κερδισμένοι όπως προσδιορίζονται από το Forbes δεν είναι απαραίτητα εκείνοι με τις περισσότερες προβολές, αλλά μάλλον εκείνοι που μπόρεσαν να κερδίσουν χρήματα με επιτυχία μέσω συνεργασιών με Brands, συμφωνιών χορηγιών και πωλήσεων εμπορευμάτων.
Αν και υπολογίζεται ότι τα δύο τρίτα του περιεχομένου του YouTube δεν είναι στην αγγλική γλώσσα, φαίνεται ότι οι αγγλόφωνοι δημιουργοί μπορούν να επωφεληθούν οικονομικά από τη δημοτικότητά τους.
Το YouTube, όπως και πολλές άλλες σύγχρονες πλατφόρμες μέσων, αντιμετωπίζει ζητήματα παραπληροφόρησης και επιβλαβούς περιεχομένου – ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει την ικανότητα των δημιουργών του να προσελκύουν διαφημιστές και χορηγούς στα κανάλια τους.


Latest News

Στην κορυφή της Ευρώπης ο Εμμανουήλ Καραλής
Ο «Μανόλο» συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου στην Ολλανδία

100 χρόνια Ολυμπιακός- Ο χρυσός αιώνας του «Θρύλου»
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα επικό τριήμερο εκδηλώσεων

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Τα 100 εκατομμύρια του Στίβεν Έι Σμιθ και το… πέσιμο του «μπαμπά» Λεμπρόν Τζέιμς
Ο Στίβεν Έι Σμιθ θα έχει να το λέει με την χθεσινή μέρα να του επιφυλάσσει τα πάντα αφού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με το ESPN αλλά είχε και επεισόδιο με τον Λεμπρόν Τζέιμς.

Μήπως οι influencers… βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας;
Οι «ιατρικές» αναρτήσεις στα social media είναι συχνά παραπλανητικές. Πώς μπορούμε να προστατευθούμε από τους… σύγχρονους κομπογιαννίτες των social media;

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες

Σπάνιες φανέλες των Μάικλ Τζόρνταν και Κόμπι Μπράιαντ θα πωληθούν τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ
Η αγορά συλλεκτικών αντικειμένων έχει εισέλθει σε μια νέα φάση, όπου τα εξαιρετικά σπάνια αντικείμενα -συχνά από τις πρώτες σεζόν των παικτών- έχουν ανέβει σε μια υψηλή στάθμη τιμών

Έκθεση UEFA: Τα υψηλότερα μισθολόγια, οι πλουσιότερες ομάδες και τα κέρδη από το Champions League
Στην έκθεση της UEFA για τα μισθολόγια αποκαλύπτεται με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο η τεράστια διαφορά μεταξύ πλούσιων και φτωχών συλλόγων

Συνεργασία adidas – ΠΑΕ Ολυμπιακός: Συλλεκτική επετειακή εμφάνιση για τα 100 χρόνια της ομάδας
Εμπνευσμένη από την πορεία της ομάδας και τις χαρακτηριστικές ερυθρόλευκες εντός έδρας εμφανίσεις της

Δύο φορές πιο σημαντική η υβριδική εργασία από τη γονική άδεια - Τι δείχνει έρευνα
Τα ευρήματα έρευνας της IWC επιβεβαιώνουν ότι η υβριδική εργασία συμβάλλει ουσιαστικά στην προώθηση της ισότητας των φύλων