Ο Τζίμι Ντόναλντσον, ο 23χρονος Αμερικανός περισσότερο γνωστός ως MrBeast, ήταν ο δημιουργός περιεχομένου του YouTube με τα υψηλότερα κέρδη το 2021, σύμφωνα με το Forbes.
Τα βίντεό του έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 10 δισεκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα και του απέφεραν 54 εκατομμύρια δολάρια.
Έχει ξεπεράσει τον 10χρονο κριτικό παιχνιδιών Ryan Kaji, ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή της ετήσιας λίστας τα τελευταία δύο χρόνια.
Μαζί, οι 10 πιο καλοπληρωμένοι YouTubers κέρδισαν συνολικά 300 εκατομμύρια δολάρια το 2021, εκτιμά το αμερικανικό περιοδικό.
Ο Τζέικ Πολ βρίσκεται στη δεύτερη θέση, η πρώτη του εμφάνιση στο top 10 από το 2018 και ο αδερφός του Λόγκαν επιστρέφει επίσης αφού απουσίαζε από το 2017.
Ο παίκτης του Minecraft, Nathan Graham, γνωστός ως Unspeakable, μπαίνει στη λίστα για πρώτη φορά στην πέμπτη θέση.
Ο ειδικός στις τάσεις του YouTube, Chris Stokel-Walker, δήλωσε ότι η φετινή λίστα είναι ενδιαφέρουσα γιατί δείχνει «πόσο μπαγιάτικο» έχει γίνει το YouTube. «Μου κάνει εντύπωση πόσο λευκή και αρσενική είναι όλη αυτή η λίστα», είπε.
«Αν πάρετε κάποιο από τα ονόματα και δείτε τις λίστες των προηγούμενων ετών, πιθανότατα θα τα βρείτε και εκεί, απλώς με διαφορετική σειρά».
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλά παραδοσιακά μέσα ψυχαγωγίας δυσκολεύτηκαν να προσαρμοστούν. Οι ταινίες καθυστέρησαν, τα προγράμματα σαπουνόπερας άλλαξαν και οι κυκλοφορίες βιντεοπαιχνιδιών αναβλήθηκαν.
Για το YouTube, ωστόσο, ήταν μια περίοδος άνθησης.
Η έρευνα δείχνει ότι το 2021, η πλατφόρμα είχε 2,3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Το YouTube λέει ότι ένα δισεκατομμύριο ώρες περιεχομένου βίντεο καταναλώνεται στην πλατφόρμα κάθε μέρα.
Ο Stokel-Walker δήλωσε: “Το YouTube αναπτύχθηκε ως κάτι που θα ταρακουνούσε τη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης. Θα εκδημοκρατίσει την εμφάνιση της κοινωνίας και της βιομηχανίας ψυχαγωγίας μας. Αυτή η λίστα υποδηλώνει ότι έχει γίνει περισσότερο σαν τηλεόραση από ό,τι θα προτιμούσε να είναι. Η άφιξη των χρημάτων στην πλατφόρμα σημαίνει ότι το περιεχόμενο είναι πολύ υψηλό – και αυτό το βλέπουμε σε αυτό που κάνει ο MrBeast».
«Δεν είναι πραγματικά παρόμοιο με οτιδήποτε άλλο στο YouTube. Μοιάζει περισσότερο με τηλεόραση μεγάλου προϋπολογισμού» πρόσθεσε.
Οι κορυφαίοι κερδισμένοι όπως προσδιορίζονται από το Forbes δεν είναι απαραίτητα εκείνοι με τις περισσότερες προβολές, αλλά μάλλον εκείνοι που μπόρεσαν να κερδίσουν χρήματα με επιτυχία μέσω συνεργασιών με Brands, συμφωνιών χορηγιών και πωλήσεων εμπορευμάτων.
Αν και υπολογίζεται ότι τα δύο τρίτα του περιεχομένου του YouTube δεν είναι στην αγγλική γλώσσα, φαίνεται ότι οι αγγλόφωνοι δημιουργοί μπορούν να επωφεληθούν οικονομικά από τη δημοτικότητά τους.
Το YouTube, όπως και πολλές άλλες σύγχρονες πλατφόρμες μέσων, αντιμετωπίζει ζητήματα παραπληροφόρησης και επιβλαβούς περιεχομένου – ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει την ικανότητα των δημιουργών του να προσελκύουν διαφημιστές και χορηγούς στα κανάλια τους.
Latest News
Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents
Γιατί η Sotheby's «κλείνει» το ηλεκτρονικό της εμπόριο στην Κίνα
Ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's αποσύρει το εγχείρημα «Buy Now» για άμεσες αγορές έργων τέχνης και ειδών πολυτελείας στην Κίνα
«Η Ελλάδα πρέπει να βελτιώσει την είσπραξη των φόρων» - Οι εκτιμήσεις του Κένεθ Ρογκόφ
Ο καθηγητής Διεθνών Οικονομικών του Harvard προτείνει στην Ευρώπη να μην κάνει τίποτα στις απειλές Τραμπ για τους δασμούς
Οι εταιρείες έχουν νέο... δίλημμα - ΑΙ ή Gen Z για θέσεις εργασίες;
Tο 40% των μάνατζερ θα προτιμούσε να προσλάβει ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης αντί για πτυχιούχους της Gen Z
Ανεπαρκής η περίθαλψη και σύστημα υγείας με ελλείψεις στην Ελλάδα
Πενταετές σχέδιο του ΠΟΥ, της Ε.Ε. και του υπουργείου Υγείας για την προαγωγή της ποιότητας περίθαλψης και ασφάλειας των ασθενών στην Ελλάδα
«Ενισχύουμε την στήριξη στην αμυντική βιομηχανία» - Οι εκτιμήσεις της Νάντια Καλβίνιο (ΕΤΕπ)
«Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων μπορεί να κάνει τη διαφορά» δήλωσε η πρόεδρός της τονίζοντας ότι «αυτή τη στιγμή αξιολογούμε 14 έργα, τα οποία αναμένουμε να εγκριθούν τους επόμενους μήνες»
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
Πέθανε η σπουδαία τραγουδίστρια και ηθοποιός Μαριάν Φέιθφουλ
Η Μαριάν Φέιθφουλ πέθανε σε ηλικία 78 ετών
Οι επενδύσεις της οικογένειας Περρόντο - Ακίνητα και διαμάντια
Η Οικογένεια Περρόντο έχει καθαρή αξία άνω των 8 δισ. δολ. , σύμφωνα με τον δείκτη Bloomberg Billionaires Index,
Τετραπλασίασαν την περιουσία τους οι Millenials - Γιατί κάποιοι μιλούν για «φανταστικό πλούτο»
Αθροιστικά, οι millennials έχουν περιουσία τώρα περίπου 15,95 τρισεκατομμύρια δολάρια, από 3,94 τρισεκατομμύρια δολάρια πέντε χρόνια νωρίτερα