Ο Τζίμι Ντόναλντσον, ο 23χρονος Αμερικανός περισσότερο γνωστός ως MrBeast, ήταν ο δημιουργός περιεχομένου του YouTube με τα υψηλότερα κέρδη το 2021, σύμφωνα με το Forbes.
Τα βίντεό του έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 10 δισεκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα και του απέφεραν 54 εκατομμύρια δολάρια.
Έχει ξεπεράσει τον 10χρονο κριτικό παιχνιδιών Ryan Kaji, ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή της ετήσιας λίστας τα τελευταία δύο χρόνια.
Μαζί, οι 10 πιο καλοπληρωμένοι YouTubers κέρδισαν συνολικά 300 εκατομμύρια δολάρια το 2021, εκτιμά το αμερικανικό περιοδικό.
Ο Τζέικ Πολ βρίσκεται στη δεύτερη θέση, η πρώτη του εμφάνιση στο top 10 από το 2018 και ο αδερφός του Λόγκαν επιστρέφει επίσης αφού απουσίαζε από το 2017.
Ο παίκτης του Minecraft, Nathan Graham, γνωστός ως Unspeakable, μπαίνει στη λίστα για πρώτη φορά στην πέμπτη θέση.
Ο ειδικός στις τάσεις του YouTube, Chris Stokel-Walker, δήλωσε ότι η φετινή λίστα είναι ενδιαφέρουσα γιατί δείχνει «πόσο μπαγιάτικο» έχει γίνει το YouTube. «Μου κάνει εντύπωση πόσο λευκή και αρσενική είναι όλη αυτή η λίστα», είπε.
«Αν πάρετε κάποιο από τα ονόματα και δείτε τις λίστες των προηγούμενων ετών, πιθανότατα θα τα βρείτε και εκεί, απλώς με διαφορετική σειρά».
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλά παραδοσιακά μέσα ψυχαγωγίας δυσκολεύτηκαν να προσαρμοστούν. Οι ταινίες καθυστέρησαν, τα προγράμματα σαπουνόπερας άλλαξαν και οι κυκλοφορίες βιντεοπαιχνιδιών αναβλήθηκαν.
Για το YouTube, ωστόσο, ήταν μια περίοδος άνθησης.
Η έρευνα δείχνει ότι το 2021, η πλατφόρμα είχε 2,3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Το YouTube λέει ότι ένα δισεκατομμύριο ώρες περιεχομένου βίντεο καταναλώνεται στην πλατφόρμα κάθε μέρα.
Ο Stokel-Walker δήλωσε: “Το YouTube αναπτύχθηκε ως κάτι που θα ταρακουνούσε τη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης. Θα εκδημοκρατίσει την εμφάνιση της κοινωνίας και της βιομηχανίας ψυχαγωγίας μας. Αυτή η λίστα υποδηλώνει ότι έχει γίνει περισσότερο σαν τηλεόραση από ό,τι θα προτιμούσε να είναι. Η άφιξη των χρημάτων στην πλατφόρμα σημαίνει ότι το περιεχόμενο είναι πολύ υψηλό – και αυτό το βλέπουμε σε αυτό που κάνει ο MrBeast».
«Δεν είναι πραγματικά παρόμοιο με οτιδήποτε άλλο στο YouTube. Μοιάζει περισσότερο με τηλεόραση μεγάλου προϋπολογισμού» πρόσθεσε.
Οι κορυφαίοι κερδισμένοι όπως προσδιορίζονται από το Forbes δεν είναι απαραίτητα εκείνοι με τις περισσότερες προβολές, αλλά μάλλον εκείνοι που μπόρεσαν να κερδίσουν χρήματα με επιτυχία μέσω συνεργασιών με Brands, συμφωνιών χορηγιών και πωλήσεων εμπορευμάτων.
Αν και υπολογίζεται ότι τα δύο τρίτα του περιεχομένου του YouTube δεν είναι στην αγγλική γλώσσα, φαίνεται ότι οι αγγλόφωνοι δημιουργοί μπορούν να επωφεληθούν οικονομικά από τη δημοτικότητά τους.
Το YouTube, όπως και πολλές άλλες σύγχρονες πλατφόρμες μέσων, αντιμετωπίζει ζητήματα παραπληροφόρησης και επιβλαβούς περιεχομένου – ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει την ικανότητα των δημιουργών του να προσελκύουν διαφημιστές και χορηγούς στα κανάλια τους.
Latest News
Ιταλία: Πιλοτική εφαρμογή της τετραήμερης εργασίας
Ξεκινά σε υπουργεία και δημόσιους οργανισμούς στην Ιταλία
Πόσο ταιριάζουν οι δεξιοτήτες με την εργασία και την αγορά - Τι ζητούν οι εργοδότες
Αποκαλυπτική για την εργασία η έρευνα του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητήριου που αφορούσε και τις ανάγκες των εργοδοτών
Απατεώνες «μάδησαν» εκατοντάδες θαυμαστές των Oasis
Οι θαυμαστές των Oasis κατεβάλαν εκατοντάδες λίρες έκαστος για ανύπαρκτα εισιτήρια
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Πέθανε ο θρυλικός μουσικός και παραγωγός Κουίνσι Τζόουνς
Ο Κουίνσι Τζόουνς, ο άνθρωπος που είχε συνεργαστεί από τον Φρανκ Σινάτρα μέχρι τον Μάικλ Τζάκσον, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.
Joris (Frigoglass) στον ΟΤ: «Ο κύκλος των περικοπών έκλεισε, η σκυτάλη στην ανάπτυξη»
Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης αναλύει στον ΟΤ ο νέος CEO του ομίλου Frigoglass, Serge Joris – Πού μπαίνει ο πήχης των πωλήσεων – Με ποιες κατηγορίες «φλερτάρει»
VERGOS Auctions: 35 χρόνια δημοπρασίες - Το προφίλ του Έλληνα συλλέκτη
Στον ΟΤ μιλά ο managing director της VERGOS Auctions - Αποκαλύπτει τα «μυστικά» μίας δημοπρασίας, τη ελληνική αγορά και την τέχνη
Μια άγνωστη ιστορία για την Μέριλιν Μονρόε
«Είδα τις φωτογραφίες της Ντίτριχ. Εφόσον μπόρεσες να δημιουργήσεις αυτό το αποτέλεσμα με εκείνη, φαντάσου τι θα μπορούσες να κάνεις με μένα» φέρεται να είπε η Μέριλιν Μονρόε στην φωτογράφο.
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα.