Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ), σε συνεργασία με το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος και την Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, διοργανώνει τον 3ο Μαθητικό Διαγωνισμό «ΕΡΜΗΣ» στα Οικονομικά.

Ο Διαγωνισμός είναι ένας ετήσιος θεσμός άμιλλας οικονομικών γνώσεων που απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Λυκείου όλων των Σχολείων της χώρας.

Ο Διαγωνισμός γίνεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, είναι ετήσιος και ξεκίνησε με επιτυχία το 2020 με αφορμή τον εορτασμό των 100 ετών από την ίδρυση του ΟΠΑ.

Το χρονικό διάστημα 1/01/2022 – 31/01/2022 οι ενδιαφερόμενοι μαθητές μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το ενδιαφέρον συμμετοχής τους στον 3ο Διαγωνισμό, συμπληρώνοντας αίτηση στον ιστότοπο: https://diagonismos.ermis.aueb.gr/.

Ο 3ος Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις:

Η Α΄ Φάση θα διεξαχθεί online το Σάββατο 19 Μαρτίου 2022 και ώρα 16:00-18:00. Σε αυτή την διαδικασία θα λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές που θα έχουν δηλώσει συμμετοχή. Η Β΄ Φάση θα διεξαχθεί το Σάββατο 7 Μαΐου 2022 και ώρα 09:00-11:00, όπου θα λάβουν μέρος οι διακριθέντες της Α΄ Φάσης.

Η Β΄ Φάση προγραμματίζεται να γίνει με φυσική παρουσία στους χώρους του ΟΠΑ, εφόσον έχουν ομαλοποιηθεί οι συνθήκες λόγω πανδημίας, διαφορετικά θα πραγματοποιηθεί και αυτή online.

Μετά από τη λήξη και της Β΄ διαγωνιστικής φάσης, θα ακολουθήσει ειδική εκδήλωση απονομής βραβείων στις/στους επιτυχόντες σε Εθνικό και Περιφερειακό επίπεδο.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε στο site: www.diagonismos.ermis.aueb.gr

Το e-mail του διαγωνισμού είναι: info@diagonismos.ermis.aueb.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
Grant Thornton: Μαζι με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο στηρίζουν τους μαθητές της ακριτικής Ελλάδας
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |

Grant Thornton και Οικονομικό Πανεπιστήμιο στηρίζουν τους μαθητές της ακριτικής Ελλάδας

Ο.Π.Α. και Grant Thornton υποδέχθηκαν τους μαθητές οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τον επαγγελματικό προσανατολισμό και τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης