Στο metaverse υπάρχουν πολλές νέες ευκαιρίες τις οποίες θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί η Ralph Lauren, σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της εταιρείας, Πατρίς Λουβέ. Το διάσημο brand μόδας εκτιμά ότι το metaverse μπορεί να αποτελέσει έναν δρόμο προσέλκυσης νεότερων ηλικιακά αγοραστών.
Στο ετήσιο συνέδριο της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανεμπορίου (η National Retail Federation είναι η μεγαλύτερη ένωση λιανικού εμπορίου στον κόσμο, με έδρα στην Ουάσιγκτον), o Πατρίς Λουβέ σημείωσε ότι οι καταναλωτές μπορούν ήδη να αγοράσουν τα ψηφιακά ρούχα του οίκου Ralph Lauren και να κάνουν μια εικονική επίσκεψη – ή ακόμα και να πιουν έναν εικονικό… καφέ – στο κατάστημα της Madison Avenue της εταιρείας. Πρόσθεσε δε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ακίνητα σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκρούονται.
Μάλιστα, όπως είπε ο Λουβέ, συμμετέχει και ο ίδιος προσωπικά σε αυτή τη διαδικασία: Έχει ήδη ντύσει το avatar του με ένα πουκάμισο ράγκμπι.
«Μία από τις στρατηγικές μας είναι να κερδίσουμε μια νέα γενιά και η νέα γενιά είναι εκεί. Πρέπει λοιπόν να είμαστε εκεί», είπε χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν πολλοί παραλληλισμοί στην πραγματικότητα μεταξύ του metaverse και του οράματος του Ralph, επειδή δεν είμαστε εταιρεία μόδας. Είμαστε στην επιχείρηση των ονείρων».
Όλο και περισσότερες εταιρείες «βλέπουν» στο metaverse
Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν στην πλατφόρμα του metaverse.
Η Nike αγόρασε μια εταιρεία εικονικών αθλητικών παπουτσιών, την RTFKT, τον περασμένο μήνα. Η Walmart κατέθεσε πρόσφατα εμπορικά σήματα που θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο για την πώληση εικονικών αγαθών από τη διακόσμηση του σπιτιού έως τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και την προσφορά εικονικού νομίσματος και NFT στους χρήστες. Και οι μάρκες πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των Ralph Lauren και Gucci, έχουν λανσάρει εικονικές εμπειρίες.
Ο Λουβέ τόνισε ότι η Ralph Lauren συμμετέχει στην πλατφόρμα metaverse Zepeto και στον ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών Roblox, όπου οι αγοραστές μπορούν να ντύνουν τα avatar τους με ρούχα Ralph Lauren. Είπε ότι η εταιρεία έχει ήδη δει πώς το metaverse θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδα. Μετά από λίγες μόλις εβδομάδες στο Zepeto, πούλησε περισσότερες από 100.000 μονάδες, είπε.
Πάντως η Ralph Lauren δεν έχει πουλήσει ακόμη NFT – αλλά εξετάζει πώς αυτό θα μπορούσε να ενισχύσει το εμπορικό σήμα της εταιρείας.
«Μαθαίνουμε», είπε ο CEO της Ralph Lauren, «πειραματιζόμαστε… πιστεύω ότι αυτό που θα δούμε είναι ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να ελκύονται από αυτούς τους χώρους καθώς εξαπλώνονται».
Latest News
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη
Απόφαση σταθμός στη Βρετανία - Επανεθνικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι
Πράσινο φως της Βουλής των Λόρδων στο Ηνωμένο Βασίλειο - Οι Εργατικοί εκπλήρωσαν την προεκλογική τους δέσμευση
Με αργά βήματα η επιστροφή των επενδυτών στα ακίνητα - Τι συμβαίνει στη γερμανική αγορά
Η αγορά γραφείων στη Γερμανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μεταπανδημική ύφεση εν μέσω αβεβαιότητας για τη μελλοντική ζήτηση χώρων εργασίας
Αirbnb για Βαρκελώνη: Κλειστά ακίνητα, εκτόξευση ενοικίων - Κερδισμένοι οι ξενοδόχοι
H Airbnb καλεί σε επανεξέταση της αυστηρής πολιτικής της Βαρκελώνης για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις μετά από 10ετή εμπειρία του μέτρου
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb