Στο metaverse υπάρχουν πολλές νέες ευκαιρίες τις οποίες θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί η Ralph Lauren, σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της εταιρείας, Πατρίς Λουβέ. Το διάσημο brand μόδας εκτιμά ότι το metaverse μπορεί να αποτελέσει έναν δρόμο προσέλκυσης νεότερων ηλικιακά αγοραστών.
Στο ετήσιο συνέδριο της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανεμπορίου (η National Retail Federation είναι η μεγαλύτερη ένωση λιανικού εμπορίου στον κόσμο, με έδρα στην Ουάσιγκτον), o Πατρίς Λουβέ σημείωσε ότι οι καταναλωτές μπορούν ήδη να αγοράσουν τα ψηφιακά ρούχα του οίκου Ralph Lauren και να κάνουν μια εικονική επίσκεψη – ή ακόμα και να πιουν έναν εικονικό… καφέ – στο κατάστημα της Madison Avenue της εταιρείας. Πρόσθεσε δε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ακίνητα σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκρούονται.
Μάλιστα, όπως είπε ο Λουβέ, συμμετέχει και ο ίδιος προσωπικά σε αυτή τη διαδικασία: Έχει ήδη ντύσει το avatar του με ένα πουκάμισο ράγκμπι.
«Μία από τις στρατηγικές μας είναι να κερδίσουμε μια νέα γενιά και η νέα γενιά είναι εκεί. Πρέπει λοιπόν να είμαστε εκεί», είπε χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν πολλοί παραλληλισμοί στην πραγματικότητα μεταξύ του metaverse και του οράματος του Ralph, επειδή δεν είμαστε εταιρεία μόδας. Είμαστε στην επιχείρηση των ονείρων».
Όλο και περισσότερες εταιρείες «βλέπουν» στο metaverse
Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν στην πλατφόρμα του metaverse.
Η Nike αγόρασε μια εταιρεία εικονικών αθλητικών παπουτσιών, την RTFKT, τον περασμένο μήνα. Η Walmart κατέθεσε πρόσφατα εμπορικά σήματα που θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο για την πώληση εικονικών αγαθών από τη διακόσμηση του σπιτιού έως τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και την προσφορά εικονικού νομίσματος και NFT στους χρήστες. Και οι μάρκες πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των Ralph Lauren και Gucci, έχουν λανσάρει εικονικές εμπειρίες.
Ο Λουβέ τόνισε ότι η Ralph Lauren συμμετέχει στην πλατφόρμα metaverse Zepeto και στον ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών Roblox, όπου οι αγοραστές μπορούν να ντύνουν τα avatar τους με ρούχα Ralph Lauren. Είπε ότι η εταιρεία έχει ήδη δει πώς το metaverse θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδα. Μετά από λίγες μόλις εβδομάδες στο Zepeto, πούλησε περισσότερες από 100.000 μονάδες, είπε.
Πάντως η Ralph Lauren δεν έχει πουλήσει ακόμη NFT – αλλά εξετάζει πώς αυτό θα μπορούσε να ενισχύσει το εμπορικό σήμα της εταιρείας.
«Μαθαίνουμε», είπε ο CEO της Ralph Lauren, «πειραματιζόμαστε… πιστεύω ότι αυτό που θα δούμε είναι ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να ελκύονται από αυτούς τους χώρους καθώς εξαπλώνονται».
Latest News
Νέες απειλές Τραμπ κατά ΕΕ και Κίνας - Οι δασμοί και το ορόσημο της 1ης Φεβρουαρίου
Νέα δασμοί κατά της ΕΕ και της Κίνας βρίσκονται στη φαρέτρα του Ντόναλντ Τραμπ - Τα σχέδια της επόμενη ημέρας
Εσκρίβα (ΕΚΤ): Πολύ πιθανή μείωση των επιτοκίων
Η ΕΚΤ αναμένεται ευρέως να συνεχίσει τον κύκλο μείωσης των επιτοκίων της
Τι προτείνει η Λαγκάρντ για τους δασμούς Τραμπ - Πώς πρέπει να προετοιμαστεί η ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ κάλεσε την Ευρώπη να προετοιμαστεί για τους δασμούς Τραμπ - Η πρόταση της
Έτοιμη να απαντήσει στους δασμούς Τραμπ η Ευρώπη - Τι είπε ο Ντομπρόβσκις
«Είμαστε έτοιμοι να υπερασπιστούμε τις αξίες μας, αλλά και τα συμφέροντα και τα δικαιώματά μας, αν αυτό καταστεί αναγκαίο», σημείωσε ο ίδιος
Σανίδα σωτηρίας ρίχνει ο Τραμπ στο TikTok - Οι όροι του για να μην κλείσει η πλατφόρμα
Όποιος αγοράσει το TikTok πρέπει να «δώσει το μισό κεφάλαιο στις ΗΠΑ σε αντάλλαγμα για την παραχώρηση άδειας», επανέλαβε ο Τραμπ
On Running: Οι Ελβετοί που θέλουν να «χτυπήσουν» Nike και Adidas
H ελβετική εταιρεία αθλητικών ειδών On Running που αναπτύσσεται ραγδαία - Οι συμφωνίες με Ρότζερ Φέντερερ και Ζεντάγια
Netflix: Ρεκόρ νέων συνδρομών και άλμα στα κέρδη
Κέρδη και έσοδα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεων των αναλυτών για το 4ο τρίμηνο ανακοίνωσε η Netflix
Εργαζόμενοι vs CEOs: Το τεράστιο χάσμα μεταξύ των απολαβών στην Ευρώπη
Πόσα βγάζουν οι CEO στις 100 κορυφαίες εταιρείες στην Ευρώπη
Η μανία για το AI...ταξιδεύει στο Νταβός
Η έκρηξη του brand AI ξεκίνησε στο Νταβός το 2024, παραμερίζοντας τα κρυπτονομίσματα, σε μια εποχή που το ChatGPT κέρδιζε ακόμη σε δημοφιλία
Τα πάνω κάτω απειλεί να φέρει ο Τραμπ στην παγκόσμια φορολόγηση των πολυεθνικών
Η κίνηση Τραμπ η οποία είναι πιθανό να πυροδοτήσει παγκόσμια αντιπαράθεση για τα φορολογικά καθεστώτα