Στο metaverse υπάρχουν πολλές νέες ευκαιρίες τις οποίες θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί η Ralph Lauren, σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της εταιρείας, Πατρίς Λουβέ. Το διάσημο brand μόδας εκτιμά ότι το metaverse μπορεί να αποτελέσει έναν δρόμο προσέλκυσης νεότερων ηλικιακά αγοραστών.
Στο ετήσιο συνέδριο της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανεμπορίου (η National Retail Federation είναι η μεγαλύτερη ένωση λιανικού εμπορίου στον κόσμο, με έδρα στην Ουάσιγκτον), o Πατρίς Λουβέ σημείωσε ότι οι καταναλωτές μπορούν ήδη να αγοράσουν τα ψηφιακά ρούχα του οίκου Ralph Lauren και να κάνουν μια εικονική επίσκεψη – ή ακόμα και να πιουν έναν εικονικό… καφέ – στο κατάστημα της Madison Avenue της εταιρείας. Πρόσθεσε δε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ακίνητα σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκρούονται.
Μάλιστα, όπως είπε ο Λουβέ, συμμετέχει και ο ίδιος προσωπικά σε αυτή τη διαδικασία: Έχει ήδη ντύσει το avatar του με ένα πουκάμισο ράγκμπι.
«Μία από τις στρατηγικές μας είναι να κερδίσουμε μια νέα γενιά και η νέα γενιά είναι εκεί. Πρέπει λοιπόν να είμαστε εκεί», είπε χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν πολλοί παραλληλισμοί στην πραγματικότητα μεταξύ του metaverse και του οράματος του Ralph, επειδή δεν είμαστε εταιρεία μόδας. Είμαστε στην επιχείρηση των ονείρων».
Όλο και περισσότερες εταιρείες «βλέπουν» στο metaverse
Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν στην πλατφόρμα του metaverse.
Η Nike αγόρασε μια εταιρεία εικονικών αθλητικών παπουτσιών, την RTFKT, τον περασμένο μήνα. Η Walmart κατέθεσε πρόσφατα εμπορικά σήματα που θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο για την πώληση εικονικών αγαθών από τη διακόσμηση του σπιτιού έως τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και την προσφορά εικονικού νομίσματος και NFT στους χρήστες. Και οι μάρκες πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των Ralph Lauren και Gucci, έχουν λανσάρει εικονικές εμπειρίες.
Ο Λουβέ τόνισε ότι η Ralph Lauren συμμετέχει στην πλατφόρμα metaverse Zepeto και στον ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών Roblox, όπου οι αγοραστές μπορούν να ντύνουν τα avatar τους με ρούχα Ralph Lauren. Είπε ότι η εταιρεία έχει ήδη δει πώς το metaverse θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδα. Μετά από λίγες μόλις εβδομάδες στο Zepeto, πούλησε περισσότερες από 100.000 μονάδες, είπε.
Πάντως η Ralph Lauren δεν έχει πουλήσει ακόμη NFT – αλλά εξετάζει πώς αυτό θα μπορούσε να ενισχύσει το εμπορικό σήμα της εταιρείας.
«Μαθαίνουμε», είπε ο CEO της Ralph Lauren, «πειραματιζόμαστε… πιστεύω ότι αυτό που θα δούμε είναι ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να ελκύονται από αυτούς τους χώρους καθώς εξαπλώνονται».
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%