Στο metaverse υπάρχουν πολλές νέες ευκαιρίες τις οποίες θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί η Ralph Lauren, σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της εταιρείας, Πατρίς Λουβέ. Το διάσημο brand μόδας εκτιμά ότι το metaverse μπορεί να αποτελέσει έναν δρόμο προσέλκυσης νεότερων ηλικιακά αγοραστών.

Στο ετήσιο συνέδριο της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανεμπορίου (η National Retail Federation είναι η μεγαλύτερη ένωση λιανικού εμπορίου στον κόσμο, με έδρα στην Ουάσιγκτον), o Πατρίς Λουβέ σημείωσε ότι οι καταναλωτές μπορούν ήδη να αγοράσουν τα ψηφιακά ρούχα του οίκου Ralph Lauren και να κάνουν μια εικονική επίσκεψη – ή ακόμα και να πιουν έναν εικονικό… καφέ – στο κατάστημα της Madison Avenue της εταιρείας. Πρόσθεσε δε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ακίνητα σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκρούονται.

Μάλιστα, όπως είπε ο Λουβέ, συμμετέχει και ο ίδιος προσωπικά σε αυτή τη διαδικασία: Έχει ήδη ντύσει το avatar του με ένα πουκάμισο ράγκμπι.

«Μία από τις στρατηγικές μας είναι να κερδίσουμε μια νέα γενιά και η νέα γενιά είναι εκεί. Πρέπει λοιπόν να είμαστε εκεί», είπε χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν πολλοί παραλληλισμοί στην πραγματικότητα μεταξύ του metaverse και του οράματος του Ralph, επειδή δεν είμαστε εταιρεία μόδας. Είμαστε στην επιχείρηση των ονείρων».

Όλο και περισσότερες εταιρείες «βλέπουν» στο metaverse

Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν στην πλατφόρμα του metaverse.

Η Nike αγόρασε μια εταιρεία εικονικών αθλητικών παπουτσιών, την RTFKT, τον περασμένο μήνα. Η Walmart κατέθεσε πρόσφατα εμπορικά σήματα που θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο για την πώληση εικονικών αγαθών από τη διακόσμηση του σπιτιού έως τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και την προσφορά εικονικού νομίσματος και NFT στους χρήστες. Και οι μάρκες πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των Ralph Lauren και Gucci, έχουν λανσάρει εικονικές εμπειρίες.

Ο Λουβέ τόνισε ότι η Ralph Lauren συμμετέχει στην πλατφόρμα metaverse Zepeto και στον ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών Roblox, όπου οι αγοραστές μπορούν να ντύνουν τα avatar τους με ρούχα Ralph Lauren. Είπε ότι η εταιρεία έχει ήδη δει πώς το metaverse θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδα. Μετά από λίγες μόλις εβδομάδες στο Zepeto, πούλησε περισσότερες από 100.000 μονάδες, είπε.

Πάντως η Ralph Lauren δεν έχει πουλήσει ακόμη NFT – αλλά εξετάζει πώς αυτό θα μπορούσε να ενισχύσει το εμπορικό σήμα της εταιρείας.

«Μαθαίνουμε», είπε ο CEO της Ralph Lauren, «πειραματιζόμαστε… πιστεύω ότι αυτό που θα δούμε είναι ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να ελκύονται από αυτούς τους χώρους καθώς εξαπλώνονται».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή