
Πολιτικοί από τουλάχιστον τέσσερα ινδικά κρατίδια προσκάλεσαν μέσω… twitter την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων Tesla να δημιουργήσει καταστήματα στις επαρχίες τους, λίγες μέρες αφότου ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Ίλον Μασκ δήλωσε η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις με την ινδική κυβέρνηση.
Οι επίμαχες αναρτήσεις προήλθαν από διάφορα μέρη της Ινδίας: Την Τελανγκάνα στα νότια, την Μαχαράστρα στα δυτικά, το Παντζάμπ στα βόρεια και τη Δυτική Βεγγάλη στα ανατολικά.
Hey Elon, I am the Industry & Commerce Minister of Telangana state in India
Will be happy to partner Tesla in working through the challenges to set shop in India/Telangana
Our state is a champion in sustainability initiatives & a top notch business destination in India https://t.co/hVpMZyjEIr
— KTR (@KTRTRS) January 14, 2022
Διαφωνίες
Ο Μασκ και η ινδική κυβέρνηση βρίσκονται σε συνομιλίες εδώ και χρόνια, αλλά οι διαφωνίες για ένα τοπικό εργοστάσιο και τους δασμούς εισαγωγής έχουν οδηγήσει τις συνομιλίες σε αδιέξοδο. Πράγμα που σημαίνει ότι η Tesla εξακολουθεί να μην πουλά αυτοκίνητα στην Ινδία, τρία χρόνια μετά τη σαφή εκδήλωσης της πρόθεσής της να αρχίσει τις πωλήσεις σε μια αχανή αγορά όπως αυτή της Ινδίας.
Ενώ η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι θέλει η Tesla να δημιουργήσει ένα εργοστάσιο για να πουλάει σε τοπικό επίπεδο και να εξάγει, ο Mακ επιμένει στη μείωση των δασμών εισαγωγής έως και 100%, ώστε η Tesla να μπορέσει πρώτα να δημιουργήσει μια αγορά.
Όλα τα κρατίδια που κάλεσαν την Tesla να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της σε ινδικό έδαφος, διοικούνται από κόμματα που αντιτίθενται στο κόμμα Μπαρατίγια Τζανάτα του Μόντι, το οποίο διοικεί την ομοσπονδιακή κυβέρνηση.
.@elonmusk, Maharashtra is one of the most progressive states in India. We will provide you all the necessary help from Maharashtra for you to get established in India. We invite you to establish your manufacturing plant in Maharashtra. https://t.co/w8sSZTpUpb
— Jayant Patil- जयंत पाटील (@Jayant_R_Patil) January 16, 2022
Η δημιουργία εργοστασίων αυτοκινήτων στην Ινδία θα μπορούσε να είναι δύσκολη ακόμη και για τις τοπικές εταιρείες, χωρίς καμία κρατική υποστήριξη, καθώς η γραφειοκρατία, η απόκτηση γης και τα εργασιακά δικαιώματα παραμένουν μια συνεχής πρόκληση. Το 2008, η Tata Motors Ltd., που διευθύνεται από τον μεγαλύτερο πολυκλαδικό όμιλο επιχειρήσεων της Ινδίας, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μια σχεδόν ολοκληρωμένη εγκατάσταση στη Δυτική Βεγγάλη μετά από βίαιες διαμαρτυρίες αγροτών κατά της απόκτησης γης, εμποδίζοντας την προσπάθειά της να κατασκευάσει το Nano, το φθηνότερο αυτοκίνητο στον κόσμο, στο κρατίδιο αυτό.
«Μασκ, έλα στη Δυτική Βεγγάλη»
«Ελάτε εδώ, εμείς στη Δυτική Βεγγάλη έχουμε τις καλύτερες υποδομές και ο ηγέτης μας Μαμάτα έχει το όραμα. Βεγγάλη σημαίνει Επιχείρηση», έγραψε στον Μασκ, μέσω Twitter, το Σάββατο ο Γκουλάμ Ραμπανί, υπουργός μειονοτήτων και εκπαίδευσης του Μαντράς της Δυτικής Βεγγάλης. Ως ηγέτης της αντιπολίτευσης, η επικεφαλής υπουργός του κρατιδίου Μαμάτα Μπανερτζί είχε πρωτοστατήσει σε μια εκστρατεία απαιτώντας από την Tata Motors να επιστρέψει τη γη που απέκτησε η επαρχιακή κυβέρνηση σε αγρότες που δεν ήθελαν να την παραδώσουν.
I invite @elonmusk, Punjab Model will create Ludhiana as hub for Electric Vehicles & Battery industry with time bound single window clearance for investment that brings new technology to Punjab, create green jobs, walking path of environment preservation & sustainable development https://t.co/kXDMhcdVi6
— Navjot Singh Sidhu (@sherryontopp) January 16, 2022
Η Ινδία, η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο και η χώρα με πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια κατοίκους, είναι μια ελκυστική πρόταση για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ωστόσο στους δρόμους της εξακολουθούν να κυριαρχούν φθηνά αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ που κατασκευάζονται από τις τοπικές μονάδες της Suzuki Motor Corp. και της Hyundai Motor Co. Η χώρα έχει δεσμευτεί να μηδενίσει τις εκπομπές άνθρακα έως το 2070, αλλά τα ηλεκτρικά οχήματα εξακολουθούν να παραμένουν απρόσιτα για τους περισσότερους αγοραστές στη χώρα, όπου οι άνθρωποι κερδίζουν κατά μέσο όρο λιγότερα από 2.000 δολάρια το χρόνο.


Latest News

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Νέο επενδυτικό χτύπημα από τον όμιλο Aktor – Εξαγοράζει το 51% της Sunforce One
Ο Όμιλος Aktor θα συνεργαστεί με την Greenline για την ανάπτυξη έργων ΑΠΕ

Πόσα...δίνουν τα hedge funds για να προσλάβουν μετεωρολόγο
Γιατί οι επενδυτικές εταιρείες ζητούν ολοένα και περισσότερο μοντέλα πρόβλεψης καιρού - Πώς οι αλλαγές στον καιρό επηρεάζουν τις τιμές των εμπορευμάτων

Συμφωνία TotalEnergies - RWE για πράσινο υδρογόνο - Τι προβλέπεται
TotalEnergies και RWE ενώνουν τις δυνάμεις τους στο πράσινο υδρογόνο - Στόχος η απανθρακοποίηση

Οι τράπεζες εγκαταλείπουν τους «πράσινους» στόχους
Οι τράπεζες υποβαθμίζουν τους κορυφαίους στόχους βιωσιμότητας που είχαν θέσει

Συνάντηση ΕΛΕΤΑΕΝ με τον Αλέξη Χαρίτση
Μεταξύ άλλων, τέθηκε ο ενεργειακός σχειδασμός και στην ανάγκη για ισορροπημένο μείγμα τεχνολογιών Α.Π.Ε. ώστε να μειωθούν οι περικοπές ενέργειας

Elpedison: Κατασκευάζει ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ατμού
Το έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σχετικά με τη βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος

Πόσα πλωτά φωτοβολταϊκά πήραν το «πράσινο φως» - Ποιος κόφτης μπαίνει
Μόνο την ανάπτυξη πιλοτικών έργων στη θάλασσα και σε τεχνητές υδάτινες επιφάνειες επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία

Απότομη προσγείωση για την Tesla - Πόσα έχασε μετά τις εκλογές
Οι επενδυτές εξακολουθούν να συζητούν αν η εταιρεία του Μασκ παραμένει υπερτιμημένη

Τα σχέδια της Κομισιόν για «καθαρή ενέργεια» στην Αφρική
Το «Scaling Up Renewables in Africa» της Κομισιόν με στόχο την ανάπτυξη των ΑΠΕ στην Αφρική