Την διαδικτυακή πλατφόρμα C.O.M.E (Cyprus Open Maritime Exchange) παρουσίασε πρόσφατα το υφυπουργείο Ναυτιλίας της Κύπρου. Πρόκειται για ένα διαδικτυακό κανάλι επικοινωνίας με την ναυτιλιακή βιομηχανία και την κοινωνία των πολιτών.
Η εν λόγω πρωτοβουλία αποτελεί μία εκ των δράσεων της Εθνικής Στρατηγικής για την Κυπριακή Ναυτιλία «SEAChange2030» που παρουσιάστηκε πρόσφατα, μέσα από την οποία αναπτύσσεται το όραμα της Κύπρου για τη ναυτιλία, αναφέρει το υφυπουργείο σε ανακοίνωση του.
Μέσα από το C.O.M.E επιδιώκεται η άμεση και συνεχής επικοινωνία με την ναυτιλιακή βιομηχανία σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο καθώς και με την κοινωνία των πολιτών. Οι χρήστες θα έχουν την δυνατότητα να καταθέσουν απόψεις, εισηγήσεις προβλήματα για όλα τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του υφυπουργείου Ναυτιλίας όπως ο πράσινος και ψηφιακός μετασχηματισμός, η ασφάλεια και προστασία στη ναυσιπλοΐα, η ακτοπλοΐα, η ευημερία και εκπαίδευση των Ναυτικών και οποιοδήποτε άλλο ζήτημα τους απασχολεί.
Στόχος του υφυπουργείου Ναυτιλίας είναι η αξιολόγηση των εισηγήσεων που θα υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας με απώτερο σκοπό τον εμβολιασμό των πολιτικών και των δράσεων του υφυπουργείου με θέματα και προσεγγίσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες της ναυτιλιακής βιομηχανίας και της κοινωνίας των πολιτών. Πρόθεση του υφυπουργείου ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα επιδεικνύεται για διάφορα θέματα είναι η οργάνωση σε τακτά διαστήματα διαδικτυακών συναντήσεων, για να συζητούνται και να αναλύονται οι διάφορες απόψεις και εισηγήσεις.
Κατά την παρουσίαση της Διαδικτυακής Πλατφόρμας C.O.M.E, ο υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης ανέφερε: «Εγκαινιάζουμε σήμερα ένα νέο τρόπο επικοινωνίας με την ναυτιλιακή βιομηχανία και την κοινωνία των πολιτών. Το C.O.M.E αποτελεί απτή έκφραση εξωστρέφειας που θέλουμε να βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας. Επιδιώκουμε να έρθουμε ακόμη πιο κοντά στην ναυτιλιακή βιομηχανία, στους επαγγελματίες που υπηρετούν το παράκτιο και θαλάσσιο οικοσύστημα της Κύπρου, στους μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς, με το σύνολο της κοινωνίας των πολιτών. Θέλουμε να αφουγκραστούμε τις σκέψεις και τα προβλήματα τους, να αξιολογούμε τις εισηγήσεις τους. Μέσα από αυτή την συστηματική συλλογή και αξιοποίηση της γνώσης, επιδιώκουμε να γίνουμε πιο άμεσοι και αποτελεσματικοί στον τρόπο που προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, πιο προληπτικοί στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις. Όπως υποσχεθήκαμε κατά την παρουσίαση της Εθνικής Στρατηγικής «SEAChange2030» η κάθε δράση που υλοποιείται θα ανακοινώνεται, και αυτό πράττουμε σήμερα με την πλατφόρμα C.O.M.E». H διαδικτυακή πλατφόρμα είναι διαθέσιμη, στην αγγλική και ελληνική, στη διεύθυνση: www.comeshipping.com.cy
Latest News
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή