Το «φρένο-γκάζι», που φοβόταν ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου που πλειοδότησε στον διαγωνισμό πώλησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, άρχισε καθώς σήμερα έγινε γνωστό ότι η εκδίκαση της αίτησης ακύρωσης του Δήμου Χαϊδαρίου από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) που είχε προσδιοριστεί για τις 18 Ιανουαρίου 2022, μετατίθεται για τις 11 Μαρτίου.
Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι η ΕΤΑΔ ζήτησε από το Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση να συζητηθεί όχι στο τμήμα όπως ήταν προγραμματισμένο αλλά στην Ολομέλεια του ΣτΕ και η 11η Μαρτίου ήταν η πρώτη κοντινή ελεύθερη ημερομηνία για την ολομέλεια του ΣτΕ.
Υπενθυμίζεται ότι η συζήτηση της προσφυγής του Δήμου Χαϊδαρίου επρόκειτο να γίνει στις 18 Ιανουαρίου, με τον Δήμο να υποστηρίζει ότι η πώληση της Προβλήτας 4 του Σκαραμαγκά δεν είναι νόμιμη, επειδή αποτελεί ζώνη παραλίας και αιγιαλού και πρέπει να διασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση ο κοινόχρηστος χαρακτήρας της και η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών σε αυτήν.
Η λύση
Από την πλευρά του ο εφοπλιστής κ. Γιώργος Προκοπίου προσβλέπει σε μια λύση που συνάδει με τη λογική αλληλουχία, δεδομένου ότι από το 1953 η περιοχή είναι ναυπηγείο, όπως είχε δηλώσει παλαιότερα στον ot.gr.
Σχολιάζοντας μάλιστα τότε, τη δικαστική εκκρεμότητα που αφορά στα ναυπηγεία μετά την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) του Δήμου Χαϊδαρίου, δήλωσε ότι η περιοχή από το 1953 είναι ναυπηγείο και δίπλα σε διυλιστήρια. Σε κάθε περίπτωση τα δικαστήρια θα κληθούν να δώσουν λύση, είχε προσθέσει και είχε εκφράσει την ελπίδα «να μη μας αρχίσουνε φρένο-γκάζι συνέχεια γιατί η επένδυση στον Σκαραμαγκά είναι μια στρατηγική επένδυση».
Επισημαίνεται ότι ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κατέθεσε δυο προσφυγές κατά της μεταβίβασης των ναυπηγείων, μία κατά της Ειδικής Διαχείρισης για την μεταβίβαση του ενεργητικού της εταιρείας και μία κατά της ΕΤΑΔ για την μεταβίβαση του όμορου ακινήτου. Ο Δήμος έχασε την προσφυγή κατά της ειδικής διαχείρισης, αλλά κέρδισε την δεύτερη κατά της ΕΤΑΔ.
Να σημειωθεί ότι εφόσον δεν τελεσιδικήσει η υπόθεση δεν πρόκειται να υπογραφεί η μεταβίβαση των ναυπηγείων.
Latest News
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023