H ενίσχυση της ζήτησης κυρίως για καθαριστικά προϊόντα εν μέσω πανδημίας σε συνδυασμό με την άνοδο των τιμών έφεραν βελτιωμένες επιδόσεις για την Procter & Gamble κατά το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Μάλιστα, ο κολοσσός των καταναλωτικών ειδών προχώρησε και σε θετική αναθεώρηση των εκτιμήσεων του για τις συνολικές πωλήσεις της χρονιάς!
Για το δ’ τρίμηνο οι πωλήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας του Tide, των Gillete και του Vicks αυξήθηκαν άνω του αναμενόμενου κατά 6%, με τα κέρδη ανά μετοχή να ανεβαίνουν στα 1,66 δολάρια ανά μετοχή από τα 1,47 δολάρια πέρυσι, καθώς το καταναλωτικό κοινό προχώρησε σε μεγαλύτερες αγορές προϊόντων για το σπίτι και κυρίως προϊόντα καθαρισμού λόγω της απειλής της Όμικρον.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι οργανικές πωλήσεις στα είδη υγιεινής εκτινάχθηκαν κατά 20%!
Η αναπροσαρμογή αυτή οδήγησε την εταιρεία να αναθεωρήσει προς τα πάνω και τις συνολικές προβλέψεις της για τη χρονιά, με ακόμη πιο ισχυρές πωλήσεις και κέρδη.
Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις για το δημοσιονομικό έτος 2022 εκτιμάται πως θα αυξηθούν κατά 4-5%, σε σχέση με την προηγούμενη εκτίμηση για άνοδο ύψους 2-4%. Αντιστοίχως τα κέρδη ανά μετοχή θα βελτιωθούν κατά 3-6%, παρά την πίεση που ασκούν οι αυξημένες τιμές των πρώτων υλών και η αύξηση του μεταφορικού κόστους κατά 300 εκατ. δολάρια λόγω των εμποδίων στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο