H ενίσχυση της ζήτησης κυρίως για καθαριστικά προϊόντα εν μέσω πανδημίας σε συνδυασμό με την άνοδο των τιμών έφεραν βελτιωμένες επιδόσεις για την Procter & Gamble κατά το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Μάλιστα, ο κολοσσός των καταναλωτικών ειδών προχώρησε και σε θετική αναθεώρηση των εκτιμήσεων του για τις συνολικές πωλήσεις της χρονιάς!
Για το δ’ τρίμηνο οι πωλήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας του Tide, των Gillete και του Vicks αυξήθηκαν άνω του αναμενόμενου κατά 6%, με τα κέρδη ανά μετοχή να ανεβαίνουν στα 1,66 δολάρια ανά μετοχή από τα 1,47 δολάρια πέρυσι, καθώς το καταναλωτικό κοινό προχώρησε σε μεγαλύτερες αγορές προϊόντων για το σπίτι και κυρίως προϊόντα καθαρισμού λόγω της απειλής της Όμικρον.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι οργανικές πωλήσεις στα είδη υγιεινής εκτινάχθηκαν κατά 20%!
Η αναπροσαρμογή αυτή οδήγησε την εταιρεία να αναθεωρήσει προς τα πάνω και τις συνολικές προβλέψεις της για τη χρονιά, με ακόμη πιο ισχυρές πωλήσεις και κέρδη.
Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις για το δημοσιονομικό έτος 2022 εκτιμάται πως θα αυξηθούν κατά 4-5%, σε σχέση με την προηγούμενη εκτίμηση για άνοδο ύψους 2-4%. Αντιστοίχως τα κέρδη ανά μετοχή θα βελτιωθούν κατά 3-6%, παρά την πίεση που ασκούν οι αυξημένες τιμές των πρώτων υλών και η αύξηση του μεταφορικού κόστους κατά 300 εκατ. δολάρια λόγω των εμποδίων στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας