Για το 2022 έχουν ήδη επιβεβαιωθεί 55 αφίξεις από 11 διαφορετικές εταιρείες κρουαζιέρας με 15 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια, οι οποίες είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν στις 5 Φεβρουαρίου, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά. Το 55% των αφίξεων της κρουαζιέρας του 2022 θα είναι αφίξεις homeport που σημαίνει 30 αφίξεις homeport. Μεταξύ των εταιρειών που θα προσεγγίσουν με πλοία τους το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, είναι η Celestyal Cruise, η Azamara, η Norwegian Cruise Line, Viking Cruise, η Celebrity Cruises κ.α.
Επίσης το 2021 σε σύγκριση με το 2019, δεδομένου ότι το 2020 ήταν ουσιαστικά «νεκρή» χρονιά για την κρουαζιέρα λόγω πανδημίας, στη Θεσσαλονίκη υπερδιπλασιάστηκαν οι επιβάτες, +142%, ενώ το λιμάνι από την 26η θέση στον αριθμό επιβατών το 2019 βρέθηκε στην 14η το 2021 και στον αριθμό αφίξεων από την 36η το 2019 βρέθηκε στην 18η το 2021.
Τέλος οι αφίξεις σχεδόν τριπλασιάστηκαν από 6 το 2019 σε 17 το 2021.
Το λιμάνι τής Θεσσαλονίκης έχει μπει δυναμικά στον χάρτη τής κρουαζιέρας – και δικαίως, διότι βρίσκεται σε στρατηγική γεωγραφική θέση, με δεδομένο ότι είναι από τα ελάχιστα λιμάνια παγκοσμίως που η αφετηρία τής κρουαζιέρας είναι στην καρδιά τής πόλης, με τη Θεσσαλονίκη να βρίσκεται την ίδια στιγμή σε πολύ κοντινή απόσταση από πολύ σημαντικά αξιοθέατα και μνημεία τής Βόρειας Ελλάδας» έχει δηλώσει ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΟΛΘ Θανάσης Λιάγκος.
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ