Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πλοήγηση του πρώτου, όπως υποστηρίζεται από σχετική ανακοίνωση, πλήρως αυτόνομου πλοίου στον κόσμο από το Nippon Foundation, την Mitsubishi Shipbuilding και την Shin Nihonkai Ferry Co., Ltd, στις 17 Ιανουαρίου.
Η επίδειξη ήταν μέρος του προγράμματος MEGURI 2040, ενός έργου που προωθεί την ανάπτυξη πλήρως αυτόνομων σκαφών που υποστηρίζεται από το The Nippon Foundation.
Η δοκιμή παρουσίασε το πρώτο πλήρως αυτόνομο σύστημα πλοήγησης στον κόσμο, σε ένα φέρι μήκους 222 μέτρων, με αυτόνομη πρόσδεση και απελευθέρωση από το λιμάνι, με κινήσεις στροφής και αντιστροφής και πλοήγηση σε ταχύτητα μέχρι και 26 κόμβους (περίπου 50 χιλιόμετρα/ώρα).
Το προηγμένο πλήρως αυτόνομο σύστημα λειτουργίας διαθέτει και άλλες νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων αισθητήρων για την ανίχνευση άλλων πλοίων χρησιμοποιώντας κάμερες υπέρυθρης ακτινοβολίας, ένα απομακρυσμένο σύστημα παρακολούθησης κινητήρα και ένα εξελιγμένο σύστημα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.
Αυτές οι εξελίξεις στην πλήρως αυτόνομη ναυσιπλοΐα πλοίων θεωρούνται ένα σημαντικό βήμα προς την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη ακτοπλοΐα, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση του The Nippon Foundation.
To πλοίο κινήθηκε σε μια διαδρομή 240 χιλιομέτρων από το Shinmoji (Βόρειο Kyushu) προς την Iyonada, η οποία διαρκεί περίπου 7 ώρες, με μέγιστη ταχύτητα τους 26 κόμβους (περίπου 50 χλμ/ώρα).
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)