Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πλοήγηση του πρώτου, όπως υποστηρίζεται από σχετική ανακοίνωση, πλήρως αυτόνομου πλοίου στον κόσμο από το Nippon Foundation, την Mitsubishi Shipbuilding και την Shin Nihonkai Ferry Co., Ltd, στις 17 Ιανουαρίου.
Η επίδειξη ήταν μέρος του προγράμματος MEGURI 2040, ενός έργου που προωθεί την ανάπτυξη πλήρως αυτόνομων σκαφών που υποστηρίζεται από το The Nippon Foundation.
Η δοκιμή παρουσίασε το πρώτο πλήρως αυτόνομο σύστημα πλοήγησης στον κόσμο, σε ένα φέρι μήκους 222 μέτρων, με αυτόνομη πρόσδεση και απελευθέρωση από το λιμάνι, με κινήσεις στροφής και αντιστροφής και πλοήγηση σε ταχύτητα μέχρι και 26 κόμβους (περίπου 50 χιλιόμετρα/ώρα).
Το προηγμένο πλήρως αυτόνομο σύστημα λειτουργίας διαθέτει και άλλες νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων αισθητήρων για την ανίχνευση άλλων πλοίων χρησιμοποιώντας κάμερες υπέρυθρης ακτινοβολίας, ένα απομακρυσμένο σύστημα παρακολούθησης κινητήρα και ένα εξελιγμένο σύστημα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.
Αυτές οι εξελίξεις στην πλήρως αυτόνομη ναυσιπλοΐα πλοίων θεωρούνται ένα σημαντικό βήμα προς την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη ακτοπλοΐα, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση του The Nippon Foundation.
To πλοίο κινήθηκε σε μια διαδρομή 240 χιλιομέτρων από το Shinmoji (Βόρειο Kyushu) προς την Iyonada, η οποία διαρκεί περίπου 7 ώρες, με μέγιστη ταχύτητα τους 26 κόμβους (περίπου 50 χλμ/ώρα).
Latest News
Γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο πρέπει να παρακολουθούν τις γεωπολιτικές απειλές
Σχεδόν κάθε εταιρεία κινδυνεύει πλέον από...γεωπολιτική ζημία και είναι επιτακτική ανάγκη να κατανοήσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν
Η BIMCO υιοθετεί τη ναυτιλιακή ρήτρα FuelEU
Αναμένεται να τεθεί θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2025
Κέρδη αυξημένα μέχρι και 1000% για τους liners
Η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναμένεται να «γράψει» το 2024 την πιο κερδοφόρα χρονιά της εκτός της εποχής του κορωνοϊού
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της