Με ένα ακόμη second hand πλοίο ενίσχυσε τον στόλο της η EuroDry του Αριστείδη Πίττα, επιδιώκοντας να αξιοποιήσει το θετικό momentum της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Η EuroDry απέκτησε το «M/V Molyvos Luck», ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας 57.924 dwt που κατασκευάστηκε το 2014, έναντι τιμήματος 21,2 εκατομμύρια δολάρια. Το πλοίο ανήκε κατά πλειοψηφία σε μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος και το διαχειρίζεται η Eurobulk Ltd., η οποία διαχειρίζεται επίσης την πλειοψηφία των πλοίων της EuroDry.
Το «M/V Molyvos Luck», αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία περί τα τέλη Ιανουαρίου 2022, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι συνοδεύεται με ναύλωση με ημερήσιο ναύλο στα 13.250 δολ/ημέρα μέχρι τον Απρίλιο του 2022.
Η εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί αρχικά από ίδια κεφάλαια της Εταιρείας και στη συνέχεια από τραπεζικό δάνειο. Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της EuroDry σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η απόκτηση της M/V Molyvos Luck, ενός Supramax, drybulk carrier που κατασκευάστηκε το 2014, επεκτείνει περαιτέρω το σύγχρονο στόλο μας σε μια εποχή που τα θεμελιώδη μεγέθη υποστηρίζουν πολύ τη συνέχιση μιας ισχυρής ναυλαγοράς αφού η πανδημία μπορεί να υποχωρήσει, ενώ και η ανάπτυξη του στόλου, θα είναι περιορισμένη όπως αποδεικνύεται από τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του βιβλίου παραγγελιών.
Το M/V Molyvos Luck θα συμβάλει σημαντικά στα καθαρά έσοδα και τα EBITDA της EuroDry. Μετά την παράδοση του Molyvos Luck, ο στόλος της EuroDry θα αποτελείται από 10 πλοία.
Latest News
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου