Με ένα ακόμη second hand πλοίο ενίσχυσε τον στόλο της η EuroDry του Αριστείδη Πίττα, επιδιώκοντας να αξιοποιήσει το θετικό momentum της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Η EuroDry απέκτησε το «M/V Molyvos Luck», ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας 57.924 dwt που κατασκευάστηκε το 2014, έναντι τιμήματος 21,2 εκατομμύρια δολάρια. Το πλοίο ανήκε κατά πλειοψηφία σε μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος και το διαχειρίζεται η Eurobulk Ltd., η οποία διαχειρίζεται επίσης την πλειοψηφία των πλοίων της EuroDry.
Το «M/V Molyvos Luck», αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία περί τα τέλη Ιανουαρίου 2022, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι συνοδεύεται με ναύλωση με ημερήσιο ναύλο στα 13.250 δολ/ημέρα μέχρι τον Απρίλιο του 2022.
Η εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί αρχικά από ίδια κεφάλαια της Εταιρείας και στη συνέχεια από τραπεζικό δάνειο. Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της EuroDry σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η απόκτηση της M/V Molyvos Luck, ενός Supramax, drybulk carrier που κατασκευάστηκε το 2014, επεκτείνει περαιτέρω το σύγχρονο στόλο μας σε μια εποχή που τα θεμελιώδη μεγέθη υποστηρίζουν πολύ τη συνέχιση μιας ισχυρής ναυλαγοράς αφού η πανδημία μπορεί να υποχωρήσει, ενώ και η ανάπτυξη του στόλου, θα είναι περιορισμένη όπως αποδεικνύεται από τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του βιβλίου παραγγελιών.
Το M/V Molyvos Luck θα συμβάλει σημαντικά στα καθαρά έσοδα και τα EBITDA της EuroDry. Μετά την παράδοση του Molyvos Luck, ο στόλος της EuroDry θα αποτελείται από 10 πλοία.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη