
Σε συνομιλίες για τον συνδυασμό των δραστηριοτήτων τους στην Ιταλία βρίσκονται σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Reuters, η Vodafone με την γαλλική Iliad.
Το άρθρο του πρακτορείου υποστηρίζει πως οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αποδυναμώσουν τον ανταγωνισμό στην τρίτη κυριότερη οικονομική δύναμη της Ευρωζώνης και ταυτόχρονα να μειώσουν τις δαπάνες τους.
Η σύμπραξη με την Vodafone θα δημιουργήσει έναν κολοσσό στην ιταλική αγορά με μερίδιο αγοράς στην κινητή τηλεφωνία ύψους περίπου 36% και συνδυασμένα έσοδα της τάξεως των 6 δισ. ευρώ.
Η γαλλική Iliad πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της στο wireline broadband της χώρας στις 25 Ιανουαρίου, ενώ εμφανίζεται να συνεργάζεται με την επενδυτική τράπεζα Lazard για τη διαμόρφωση των νέων στρατηγικών της σχεδίων στη χώρα.
Εξάλλου, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, μεγιστάνας Χαβιέ Νιλ, δεν έχει κρύψει την πρόθεση του για περαιτέρω επέκταση της Iliad στην Ιταλία.
Σημειωτέον πως η συμφωνία δρομολογείται σε ένα διάστημα που η νούμερο ένα εταιρεία του κλάδου, η Telecom Italia, μελετά ακόμη τη στάση της απέναντι στην προσφορά εξαγοράς, ύψους 10,8 δισ. ευρώ, που έχει δεχτεί από το αμερικανικό μέγα fund ΚΚΡ.
Παράγοντες της ιταλικής αγοράς έχουν προ πολλού επισημάνει πως οι συνέργειες μεταξύ τριών-τεσσάρων εταιρειών του κλάδου, όπως η TIM, η Vodafone, η WindTre και η Iliad, είναι αναγκαίες για την εξοικονόμηση του κόστους και την ενίσχυση στα περιθώρια κερδοφορίας που προσφέρει η ιταλική αγορά. Μάλιστα, ο CEO της Vodafone, Νικ Ριντ είχε σχολιάσει το Νοέμβριο πως ανάλογες ανακατατάξεις, με εξαγορές και συγχωνεύσεις, απαιτούνται γενικότερα στις αγορές της Ευρώπης, κυρίως δε, σε χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία και η Πορτογαλία.
Ωστόσο, τέτοιου είδους συμφωνίες, όπως και το deal μεταξύ Vodafone και Iliad απαιτεί το πράσινο φως από τις αρχές ανταγωνισμού τόσο στη Ρώμη όσο κυρίως στις Βρυξέλλες, οι οποίες στο παρελθόν έχουν μπλοκάρει συγχωνεύσεις που οδηγούσαν στη δημιουργία ομίλων με σημαντικό μερίδιο αγοράς.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς