Βροχή εξακολουθούν να πέφτουν οι παραγγελίες νεότευκτων containerships που μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Πρόσφατες πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση ναυπήγησης πλοίων dual fuel (διπλού καυσίμου), όπως αποκαλούνται, αφορούν τις ναυτιλιακές εταιρείες MSC και ZIM.
Αναλυτικότερα τα ναυπηγεία Dalian Shipbuilding Industry Co ανακοίνωσαν ότι κέρδισαν μια παραγγελία από «έναν διάσημο ευρωπαίο ιδιοκτήτη» για την κατασκευή έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου, μεταφορικής ικανότητας 16.000 teu το ένα.
Τα πλοία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο και το υγροποιημένο φυσικό αέριο, ενώ ο σχεδιασμός των πλοίων είναι τέτοιος που θα τους επιτρέψει επίσης να «καίνε» και αμμωνία μηδενικού άνθρακα στο μέλλον.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ευρωπαίος ιδιοκτήτης των έξι πλοίων είναι η MSC σύμφωνα με την Lloydslist.
Επίσης η Ισραηλινή ΖΙΜ ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να ναυλώσει για οκτώ χρόνια τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία θα κατασκευασθούν στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries, με έδρα την Κορέα, για λογαριασμό της Kenon Holdings Ltd, στην οποία μεγαλύτερος μέτοχος είναι η ZIM που κατέχει περίπου το 26% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Τα πλοία θα παραδοθούν κατά το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Τα πλοία που είναι διπλού καυσίμου, μπορούν δηλαδή να χρησιμοποιούν εκτός από συμβατικά καύσιμα και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), έχουν μεταφορική ικανότητα 7.000 TEU, το ένα και είναι συνολικής αξίας περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Latest News
Κέρδη αυξημένα μέχρι και 1000% για τους liners
Η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναμένεται να «γράψει» το 2024 την πιο κερδοφόρα χρονιά της εκτός της εποχής του κορωνοϊού
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου