
Βροχή εξακολουθούν να πέφτουν οι παραγγελίες νεότευκτων containerships που μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Πρόσφατες πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση ναυπήγησης πλοίων dual fuel (διπλού καυσίμου), όπως αποκαλούνται, αφορούν τις ναυτιλιακές εταιρείες MSC και ZIM.
Αναλυτικότερα τα ναυπηγεία Dalian Shipbuilding Industry Co ανακοίνωσαν ότι κέρδισαν μια παραγγελία από «έναν διάσημο ευρωπαίο ιδιοκτήτη» για την κατασκευή έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου, μεταφορικής ικανότητας 16.000 teu το ένα.
Τα πλοία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο και το υγροποιημένο φυσικό αέριο, ενώ ο σχεδιασμός των πλοίων είναι τέτοιος που θα τους επιτρέψει επίσης να «καίνε» και αμμωνία μηδενικού άνθρακα στο μέλλον.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ευρωπαίος ιδιοκτήτης των έξι πλοίων είναι η MSC σύμφωνα με την Lloydslist.
Επίσης η Ισραηλινή ΖΙΜ ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να ναυλώσει για οκτώ χρόνια τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία θα κατασκευασθούν στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries, με έδρα την Κορέα, για λογαριασμό της Kenon Holdings Ltd, στην οποία μεγαλύτερος μέτοχος είναι η ZIM που κατέχει περίπου το 26% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Τα πλοία θα παραδοθούν κατά το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Τα πλοία που είναι διπλού καυσίμου, μπορούν δηλαδή να χρησιμοποιούν εκτός από συμβατικά καύσιμα και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), έχουν μεταφορική ικανότητα 7.000 TEU, το ένα και είναι συνολικής αξίας περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ