
Βροχή εξακολουθούν να πέφτουν οι παραγγελίες νεότευκτων containerships που μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Πρόσφατες πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση ναυπήγησης πλοίων dual fuel (διπλού καυσίμου), όπως αποκαλούνται, αφορούν τις ναυτιλιακές εταιρείες MSC και ZIM.
Αναλυτικότερα τα ναυπηγεία Dalian Shipbuilding Industry Co ανακοίνωσαν ότι κέρδισαν μια παραγγελία από «έναν διάσημο ευρωπαίο ιδιοκτήτη» για την κατασκευή έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου, μεταφορικής ικανότητας 16.000 teu το ένα.
Τα πλοία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο και το υγροποιημένο φυσικό αέριο, ενώ ο σχεδιασμός των πλοίων είναι τέτοιος που θα τους επιτρέψει επίσης να «καίνε» και αμμωνία μηδενικού άνθρακα στο μέλλον.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ευρωπαίος ιδιοκτήτης των έξι πλοίων είναι η MSC σύμφωνα με την Lloydslist.
Επίσης η Ισραηλινή ΖΙΜ ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να ναυλώσει για οκτώ χρόνια τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία θα κατασκευασθούν στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries, με έδρα την Κορέα, για λογαριασμό της Kenon Holdings Ltd, στην οποία μεγαλύτερος μέτοχος είναι η ZIM που κατέχει περίπου το 26% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Τα πλοία θα παραδοθούν κατά το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Τα πλοία που είναι διπλού καυσίμου, μπορούν δηλαδή να χρησιμοποιούν εκτός από συμβατικά καύσιμα και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), έχουν μεταφορική ικανότητα 7.000 TEU, το ένα και είναι συνολικής αξίας περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.


Latest News

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας