Tο σημαντικότερο δείκτη μιας επιχείρησης στο σύγχρονο επιχειρείν αποτελεί η διαχείριση των Ταμειακών Ροών (Cash Flow Management). Όπως αναφέρει η εταιρία συμβούλων Νepa Εconomic Consulting, η δημιουργία και εξασφάλιση ενός ελάχιστου επιπέδου ταμειακών ροών είναι πρωταρχικής σημασίας και επιτυγχάνεται μέσα από μια σειρά στρατηγικών αποφάσεων και κινήσεων, ως αποτέλεσμα της οικονομικής αρχιτεκτονικής που έχει εκπονηθεί από τους οικονομικούς συμβούλους της κάθε επιχείρησης.

Χωρίς ταμειακά διαθέσιμα, τα λογιστικά κέρδη που εμφανίζει μια επιχείρηση είναι στην πραγματικότητα άνευ ουσίας, αναφέρει η Νepa Εconomic Consulting.

Στατιστικά, η έλλειψη Ταμειακών Ροών (Cash Flow) είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους που οδηγούν μια επιχείρηση στην κατάρρευση και μετέπειτα στο κλείσιμο.

Πώς μπορεί να αποφευχθεί;

Ο μοναδικός τρόπος είναι η δημιουργία πλάνου «Προϋπολογισμού Ταμειακών Ροών», αναφέρει σε η NEPA. Μέσα από το “Cash Flow plan” η διοίκηση της εταιρείας είναι σε θέση:

•Να προβλέψει την πηγή και τη χρήση των Ταμειακών Ροών για μελλοντικές περιόδους.

•Να διαπιστώσει πιθανό μελλοντικό πρόβλημα ρευστότητας, ώστε να προβεί έγκαιρα σε απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις.

•Να προγραμματίσει την ακριβή χρονική μετατόπιση συγκεκριμένων υποχρεώσεων.

•Να προγραμματίσει απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο.

Tέλος, μια επιχείρηση, έχοντας δημιουργήσει Προϋπολογισμό Ταμειακών Ροών, μπορεί να διαπιστώσει εαν θα χρειαστεί μελλοντικά δανεισμό, καθώς και το απαιτούμενο ύψος αυτού, ώστε να αποταθεί έγκαιρα στο συνεργαζόμενο πιστωτικό ίδρυμα.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Executive
Έρευνα Salesforce: Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;
Executive |

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;

Η νέα έρευνα της Saleforce επιβεβαιώνει ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι πλέον σημαντικότερη από τις χρεώσεις και τα επιτόκια για τη διατήρηση των πελατών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Salesforce: Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Executive |

Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents