Οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών είναι έτοιμες να «ανοίξουν τα φτερά τους» επεκτείνοντάς την δραστηριότητά τους και στον αέρα.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής που αναζητά συνέργειες στην μεταφορά φορτίων αλλά και επιβατών, ο ναυτιλιακός κολοσσός της MSC με έδρα την Ελβετία επιδιώκει να αποκτήσουν την πλειοψηφία της αεροπορικής εταιρείας ITA Airways, που διαδέχθηκε την Alitalia.
Η Msc σε συνεργασία με την γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa, ζήτησαν περίοδο αποκλειστικότητας 90 ημερών για να μελετήσουν τη συμφωνία, ανακοίνωσε η ITA.
Η νέα ιταλική κρατική αεροπορική εταιρεία, η οποία άρχισε να πετά τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, αναζητά έναν μετοχικό εταίρο και έχει ξεκινήσει άτυπες συνομιλίες με ορισμένους πιθανούς μνηστήρες, στην Ευρώπη και στο εξωτερικό, δήλωσε πρόσφατα ο πρόεδρος της αναφέρει το Reuters.
Η MSC εξηγώντας το ενδιαφέρον της για την ITA σημειώνει ότι προέρχεται από “τη δυνατότητα ενεργοποίησης θετικών συνεργειών … τόσο στον τομέα των φορτίων όσο και στον τομέα των επιβατών”.
Εάν η ιταλική κυβέρνηση δώσει το πράσινο φως, το διοικητικό συμβούλιο της ITA Airways θα εξετάσει λεπτομέρειες για την εκδήλωση ενδιαφέροντος σε μελλοντική συνάντηση και θα αποφασίσει να προχωρήσει σε αποκλειστικές συνομιλίες με τους δύο εταίρους, ανέφερε πηγή προσκείμενη στο θέμα.
Η MSC ανακοίνωσε ότι η ίδια και η Lufthansa θα αποφασίσουν για την ανάμειξή τους στη συμφωνία αφού μελετήσουν τα οικονομικά στοιχεία της ιταλικής αεροπορικής εταιρείας.
Τα συνδικάτα των εργαζομένων στην ITA Airways σε μια πρώτη αντίδραση σημείωσαν ότι το ενδιαφέρον της MSC και της Lufthansa ήταν θετικά νέα για το μέλλον της.
Είναι «δύο εξαιρετικά σταθεροί εταίροι που θα μπορούσαν να εγγυηθούν μελλοντική ανάπτυξη στην ITA με εξαιρετική θέση σε διεθνές επίπεδο», ανέφερε το συνδικάτο του ιπτάμενου προσωπικού της Ιταλικής εταιρείας (FNTA). σε δήλωση.
Επενδύσεις στον αέρα
Οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) συνηθίζουν τα τελευταία χρόνια να επενδύουν σε αεροπορικές εταιρείες.
Ενδεικτικά ο Δανέζικο κολοσσό Maersk εξαγόρασε πρόσφατα την εταιρεία logistics Senator International Freight Forwarding Group, ο οποίος μεταξύ άλλων και ένα αξιόπιστο μεγάλο και σταθερό δίκτυο αεροπορικών πτήσεων, διηπειρωτικών σιδηροδρομικών μεταφορών, αποθήκευσης, διανομής και συσκευασίας σε πολλές περιοχές της Αμερικής, της Ασίας, της Ευρώπης και τη Νότιας Αφρικής.
H Maersk προχώρησε επίσης στην απόκτησή τριών αεροσκαφών, προκειμένου να προσφέρεις τους πελάτες της εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς ανάγκη που προέκυψε από την πανδημία.
Επίσης πρόσφατα η CMA VGM ;ίδρυσε την δική της εταιρεία αεροπορικών μεταφορών την CMA CGM Air Cargo.
Latest News
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023