Στη δημοφιλή μουσική πλατφόρμα του Spotify μεταφέρθηκε ο… πόλεμος εμβολιασμένων και αρνητών με αφορμή την απειλή του Νιλ Γιανγκ πως θα αποσύρει όλα τα μουσικά του κομμάτια επειδή, κατά τη γνώμη του, διευκολύνει τον αμφιλεγόμενο podcaster Τζόι Ρόγκαν να συνεχίζει τη διασπορά «fake news» αναφορικά με τα εμβόλια.
Σε email του προς την δισκογραφική εταιρεία Warner Records, ο γνωστός καλλιτέχνης επισημαίνει πως το Spotify έχει ευθύνη να εμποδίζει τη διασπορά ψεύτικων πληροφοριών μέσω της πλατφόρμας του. Ζητά δε, άμεσα να «κατέβουν» από την πλατφόρμα όλα τα μουσικά του κομμάτια. «Μπορούν να έχουν τον Ρόγκαν ή τον Γιανγκ, όχι και τους δύο» επισημαίνει.
Ο Νιλ Γιανγκ, με επιτυχίες όπως το «Heart of God» και «Harvest Moon» αριθμεί πάνω από έξι εκατ. ακροατές κάθε μήνα στην πλατφόρμα. Όμως, η κίνηση του μπορεί να έχει και συνέχεια δεδομένης της δημοσιότητας που πήρε το θέμα. Είναι εξάλλου ο πρώτος κορυφαίος καλλιτέχνης που απειλεί να αποχωρήσει από την πλατφόρμα για την διασύνδεση της με τον Ρόγκαν, ο οποίος παράγει μεν ένα από τα πιο δημοφιλή podcast στο app του Spotify, αλλά οι αμφιλεγόμενες απόψεις του διχάζουν το κοινό.
Σε αυτό πόνταρε, άλλωστε, το Spotify όταν αποφάσιζε να ξοδέψει 100 εκατ. δολάρια για να φέρει τον σχολιαστή και κωμικό στις τάξεις του και να προβάλει ευρύτερα τα podcast μέσα από την πλατφόρμα.
Στο επίκεντρο της διαμάχης ήταν ειδικά μια από τις εκπομπές του Ρόγκαν, στις οποίες πήρε συνέντευξη από τον Ρόμπερτ Μαλόουν, έναν λίαν αμφιλεγόμενο ιολόγο, ο οποίος έχει δουλέψει με εμβόλια mRNA και είναι ιδιαίτερα σκεπτικός με τη χρήση του. O Μαλόουν, μεταξύ άλλων, ισχυρίστηκε πως τα αμερικανικά νοσοκομεία «μαγειρεύουν» τους θανάτους από κορωνοϊό για οικονομικούς λόγους. Επίσης κάλεσε τους υγιείς νέους Αμερικανούς να μην εμβολιάζονται κατά του κορωνοϊού.
Οι τοποθετήσεις αυτές είχαν ήδη προκαλέσει σάλο και έντονες αντιδράσεις από την επιστημονική κοινότητα, που ζήτησε από το Spotify να μείνει μακριά από τη διασπορά ψευδών ειδήσεων. Όμως, η παρέμβαση του Νιλ Γιανγκ ήταν η πρώτη που αφορούσε καλλιτέχνη, με την απειλή του να αποσυρθεί από την πλατφόρμα να έχει πιθανές οικονομικές επιπτώσεις.
Latest News
Τίλντα Σουίντον: Θα βραβευτεί με την Τιμητική Χρυσή Άρκτο στη Berdinale
«Το να τιμώμαι με αυτόν τον τρόπο από το συγκεκριμένο φεστιβάλ είναι για μένα βαθιά συγκινητικό», δήλωσε η Τίλντα Σουίντον για το Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.
«Αγγέλικα Κοροβέση: Γλυπτική»: Το βιβλίο – λεύκωμα της Aggelika Korovessi
Το βιβλίο - λεύκωμα της Aggelika Korovessi, με τίτλο "Αγγέλικα Κοροβέση: Γλυπτική", του οποίου η έκδοση είναι μια ευγενική χορηγία του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ
Κομμένο πεπόνι αξίας 26 εκατ. φέρνει πόλεμο στους Christie’s
Ο οίκος Christie’s μηνύει τον πλειοδότη του Le Melon entamé, ενός αριστουργήματος νεκρής φύσης, γιατί δεν έχει πληρωθεί
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο
Ποια είναι η κολομβιανή Τέιλορ Σουίφτ
Φέτος, το άλμπουμ Mañana Será Bonito της KarolG ήταν το τέταρτο σε μεταδόσεις παγκοσμίως στο Spotify
Έσοδα 2,1 δισ. και 10 εκατ. εισιτήρια σε 149 παραστάσεις: Τα κέρδη ρεκόρ για την Τέιλορ Σουίφτ
Η Σουίφτ ολοκλήρωσε την περιοδεία με μια τελευταία παράσταση το βράδυ της Κυριακής στο Βανκούβερ του Καναδά.
Το αστρονομικό ποσό που πωλείται ένα θρυλικό βιολί
Ένα βιολί Στραντιβάριους 300 ετών θα μπορούσε να πουληθεί για ένα ρεκόρ 18 εκατομμυρίων δολαρίων σε δημοπρασία
«Ακατάλληλη» γκάφα της Μattel - Τύπωσε... πορνογραφικό σάιτ σε συσκευασία κούκλας
Η Μattel κυκλοφόρησε τις κούκλες που τραγουδούν τον περασμένο μήνα, πριν από την κυκλοφορία της ταινίας Wicked
Γλυπτά του Παρθενώνα: Υπάρχει πρόοδος αλλά απέχουμε από συμφωνία, λέει ο πρόεδρος του Βρετανικού Μουσείου
Εχει γίνει πρόοδος στις διαπραγματεύσεις, ωστόσο ακόμη μένει «κάποια απόσταση» προτού συναφθεί «οποιαδήποτε συμφωνία» για τα Γλυπτά του Παρθενώνα, λέει ο πρόεδρος του Βρετανικού Μουσείου
Ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ δεν βλέπει με καλό μάτι την ΑΙ
«Πολύ άδικο» για τις εταιρείες τεχνολογίας να χρησιμοποιούν τη δουλειά των καλλιτεχνών χωρίς να τους πληρώνουν, λέει ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ