Σύμφωνο Συνεργασίας με στόχο την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου και την αύξηση των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων μέσω της προώθησης της θαλάσσιας οδού μεταξύ Ευρώπης και Ασίας διαμέσου της Διώρυγας του Σουέζ και του Λιμένα της Θεσσαλονίκης, υπέγραψαν η ΟΛΘ Α.Ε. και η Οικονομική Ζώνη της Διώρυγας του Σουέζ (SCZone).
Ο κύριος στόχος αυτής της συνεργασίας είναι η ανταλλαγή γνώσεων και επαγγελματικής εμπειρίας μεταξύ των Λιμένων της Πορτ Σαΐντ και του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και η ανάπτυξη κοινών πρωτοβουλιών με επίκεντρο εμπορικές και εκπαιδευτικές δράσεις που θα ενισχύσουν τις εμπορευματικές και επιβατικές ροές μεταξύ Αιγύπτου και Ελλάδας, όπως η δημιουργία ναυτιλιακής γραμμής για ευπαθή εμπορεύματα και χύδην φορτίο και η ανάπτυξη της κρουαζιέρας.
Το Σύμφωνο Συνεργασίας υπεγράφη σε μία διαδικτυακή τελετή παρουσία του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, του Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, κ. Ευάγγελου Κυριαζόπουλου, του Πρόεδρου της SCZone, Μηχ. Yehia Zaki, του Γενικού Διευθυντή του Πορτ Σαΐντ, Πλοιάρχου Aly Assem M. Ibrahim, του Εκτελεστικού Πρόεδρου Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., κ. Αθανάσιου Λιάγκου, του Διευθύνοντος Συμβούλου – Γενικού Εκτελεστικού Διευθυντή της ΟΛΘ Α.Ε., κ. Franco Nicola Cupolo, του Γενικού Διευθυντή Επενδύσεων της ΟΛΘ Α.Ε., κ. Artur Davidian, του Γενικού Εμπορικού Διευθυντή της ΟΛΘ Α.Ε., κ. Ιωάννη Φετάνη και άλλων Στελεχών των δύο μερών.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννης Πλακιωτάκης δήλωσε: «Η συμφωνία αυτή δημιουργεί πρόσθετες ευκαιρίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, οι οποίες ενισχύονται σημαντικά από τη στρατηγική θέση των δύο μερών. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης παρέχει ένα εξελισσόμενο, αποτελεσματικό και αξιόπιστο δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών, το οποίο διασφαλίζει και αναβαθμίζει την εφοδιαστική αλυσίδα, προσφέροντας προστιθέμενη αξία σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο».
Ο Πρόεδρος της SCZone, Μηχ. Yehia Zaki, τόνισε: «Η συνεργασία αυτή υποκινείται από το αμοιβαίο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη σημαντικών εμπορευματικών ροών, καθώς και διασυνδέσεων εφοδιαστικής και λιμένων, όπως αυτές που εκπροσωπούνται από την SCZone και την ΟΛΘ Α.Ε. και θα έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη κίνηση για τους λιμένες της SCZone. Με τέσσερις βιομηχανικές περιοχές και έξι λιμάνια, η SCZone βρίσκεται στο σταυροδρόμι μεταξύ της Αφρικής, της Ευρώπης και της Ασίας και καταλαμβάνει 461 χλμ2 κατά μήκος των όχθων της πρόσφατα διευρυμένης διώρυγας του Σουέζ, σε στρατηγική θέση στην κύρια εμπορική διαδρομή μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στο παγκόσμιο εμπόριο».
Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., κ. Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε: «Η υπογραφή του συμφώνου συνεργασίας με την SCZone αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας για την προώθηση της εφοδιαστικής αλυσίδας της ευρύτερης περιοχής δραστηριοποίησής μας σε μια νέα εποχή, παρέχοντας συνδεσιμότητα που διευκολύνει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, προωθώντας την οικονομική και κοινωνική προστιθέμενη αξία και σεβόμενοι την εντολή για ένα “πράσινο” μέλλον για τον πλανήτη μας και τις νεότερες γενιές. Στόχος μας είναι, να είμαστε κάτι περισσότερο από ένα λιμάνι, να είμαστε ο κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.»
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ