Την πιο κερδοφόρα χρονιά της δεκαετίας έκλεισε η Deutsche Bank το 2021, ενισχύοντας τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου Κρίστιαν Ζέβινγκ, ο οποίος διαμορφώνει τους στόχους και τη στρατηγική του τραπεζικού ομίλου για το 2022. Υπενθυμίζεται ότι ο Ζέβινγκ ανέλαβε τα ηνία του τραπεζικού ομίλου το 2018 για να τον οδηγήσει στην ανάκαμψη, μετά από μία σειρά απρόσμενων και δαπανηρών ρυθμιστικών αποτυχιών.
«Όλοι γνωρίζετε πόσο ταραγμένα ήταν τα χρόνια από το 2016 έως το 2018 για την τράπεζά μας. Τότε φαινόταν να έχουμε εισέλθει σε ένα καθοδικό σπιράλ. Το καθοδικό σπιράλ έχει μετατραπεί τώρα σε ανοδικό», είπε ο Ζέβινγκ στους δημοσιογράφους.
Τα αποτελέσματα της χρονιάς και του 4 τριμήνου
Η Deutsche πραγματοποίησε κέρδη 1,94 δισ. ευρώ το 2021, έναντι 113 εκατ. ευρώ το 2020, αν και σε περίοδο 10ετίας έχει απώλειες που ξεπερνούν τα 10 δισ. ευρώ.
Το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ήταν το έκτο συνεχόμενο με κέρδη – το μεγαλύτερο σερί από το 2012. Τα καθαρά κέρδη του τέταρτου τριμήνου ανήλθαν σε 145 εκατ. ευρώ, έναντι 51 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών που περίμεναν απώλειες της τάξης των 130 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή να καταγράφει άνοδο 5% στο χρηματιστηριακό ταμπλό. Η μετοχή της έχει σημειώσει κέρδη πάνω 30% τον τελευταίο χρόνο.
Η τράπεζα, ωστόσο, κατέβαλε μεγάλα ποσά στους χρηματιστές και στα στελέχη της που κλείνουν επιχειρηματικές συμφωνίες, με τις αποδοχές τους να εκτινάσσονται 30% στο τελευταίο τρίμηνο.
Οι ρυθμιστικές αρχές εξακολουθούν να παρακολουθούν στενά τη Deutsche, μια από τις πιο σημαντικές τράπεζες για το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.
Ο Ζέβινγκ επιβεβαίωσε ότι η Deutsche είναι σε τροχιά για να πετύχει απόδοση των ιδίων κεφαλαίων της τάξης του 8%, που πολλοί αναλυτές προέβλεπαν ότι δεν θα το πιάσει.
Η επενδυτική τράπεζα του ομίλου έχει γίνει ένας σημαντικός παράγοντας εσόδων, επωφελούμενη από την έκρηξη των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών λόγω της πανδημίας και το κύμα επιχειρηματικών συμφωνιών που έδωσε ώθηση στις τράπεζες στην Wall Street. Τα έσοδα της αυξήθηκαν κατά 1% στα 1,913 δισ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η συμβουλευτική δραστηριότητα της επενδυτικής τράπεζας ξεχώρισε, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 156%.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο