Αύξηση κατά 20% στις κλήσεις και κατά 15% στα μηνύματα μέσω Viber σημειώθηκε στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία επικοινωνίας μέσω μηνυμάτων και φωνής Rakuten Viber.
Σε απόλυτα νούμερα, αυτό σημαίνει ότι το κοινό στην Ελλάδα πραγματοποίησε ένα δισεκατομμύριο κλήσεις, πάνω από 90 εκατομμύρια ώρες σε συνομιλίες και έστειλε 700 μηνύματα το δευτερόλεπτο μέσα στο 2021. Οι περισσότερες κλήσεις και ο μεγαλύτερος αριθμός μηνυμάτων πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια δημοφιλών γιορτών, όπως Πρωτοχρονιά και Αγίου Βαλεντίνου.
Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους το Viber, συμπληρώνοντας 11 χρόνια, μετρούσε ένα δισεκατομμύριο εγκαταστάσεις σε κινητά Android. Επίσης, 2 εκατομμύρια εικόνες με Φακούς Viber έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες στην Ελλάδα, από το λανσάρισμά τους, το φθινόπωρο.
Την προηγούμενη χρονιά, το Viber παρουσίασε στρατηγικές συνεργασίες, μεταξύ των οποίων το chatbot του ParkAround που επιτρέπει στους συνδρομητές του να κλείνουν θέσεις πάρκινγκ κοντά σε αεροδρόμια και λιμάνια στις δύο μεγαλύτερες πόλης της χώρας – την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη – και έχει ήδη 50.000 χρήστες.
Η συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού έφερε ένα chatbot στο Viber, μέσω του οποίου οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για ανθρώπους που αγνοούνται, καταγγέλλουν υποθέσεις βίας και υποστηρίζουν εθελοντικά ή χρηματικά τη ΜΚΟ και έχει πάνω από 100.000 μέλη.
Μεταξύ των δραστηροτήτων της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται ο διαγωνισμός για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα με σκοπό την ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των νικητριών στο Viber. Οι λύσεις θα παρουσιαστούν τους πρώτους μήνες του 2022.
Το 2021 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:
- Αύξηση 35% στον αριθμό των chatbots και αύξηση 18% όσον αφορά στη χρήση τους.
- Αύξηση 79% στον αριθμό των καινούργιων επιχειρηματικών λογαριασμών (55% αύξηση παγκοσμίως).
- Συνολική αύξηση 82% στα Viber business messages που παραδόθηκαν: ο αριθμός μηνυμάτων συνομιλιών (υποστήριξη πελατών) αυξήθηκε κατά 36%, τα προωθητικά μηνύματα (προσφορές, εκπτώσεις κ.λπ.) κατά 30%, και τα μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, εντοπισμός παραγγελιών, υπενθυμίσεις ραντεβού κ.λπ.) κατά 193%.
Πέρσι, ο όγκος των ads impressions στο Viber στην Ελλάδα (που αφορούν διαφημιστικές λύσεις για εταιρείες) αυξήθηκε κατά 16% (και 70% παγκοσμίως). Ανάμεσα στους τομείς που απέδωσαν περισσότερο ήταν: ο τομέας υγείας και ευεξίας με αύξηση 90%, ενέργειας με 56% και μεταφορών με 51%. Η εφαρμογή είδε επίσης σημαντική αύξηση και σε νέες κατηγορίες διαφήμισης όπως προσλήψεις και τοπικές επιχειρήσεις, κάτι που αντανακλά την επιρροή της πανδημίας στην αγορά εργασίας.
Latest News
Οι μαρίνες το next big thing στο shopping – Τι σχεδιάζεται
Οι επενδύσεις που δρομολογούνται στις μαρίνες στην Αττική και σε δημοφιλή νησιά αλλάζουν το τοπίο και στο λιανικό εμπόριο
SATO: Από τα τρίποντα των «χρυσών» 90’s στην εκκαθάριση και πάλι απ’ την αρχή
Τα έπιπλα, τα ακίνητα, το μπάσκετ και το γκολ που δεν μπήκε – Το τέλος και η αρχή της SATO της οικογένειας Θεοδωρίδη
Οριστικό τέλος για τη Tupperware στην Ελλάδα - Παραγγελίες μέχρι τις 8 Ιανουαρίου για τα θρυλικά ταπεράκια
Η (πολύ) δύσκολη επόμενη μέρα της Tupperware μέσω της εταιρείας Party Products LLC - Η κατάρρευση του ελληνικού τζίρου μετά το λουκέτο στο εργοστάσιο της Θήβας
HELLENiQ ENERGY – Motor Oil: Ρίχνουν άλλα 4 δισ. για πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό
Τα ελληνικά διυλιστήρια των HELLENiQ ENERGY και Motor Oil, συνεχίζουν τον μετασχηματισμό τους με συνολικές επενδύσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2030
Η τραπεζική πυξίδα στο Χρηματιστήριο δείχνει τον… Βορρά
Οι τράπεζες, σύμφωνα με αναλυτές, θα συνεχίσουν και το 2025 να δίνουν τον τόνο στο Χρηματιστήριο Αθηνών αλλά και στις οικονομικές επιδόσεις συνολικά της αγοράς
Έλληνας ο κορυφαίος ελαιοπαραγωγός στον κόσμο το 2024
Μεγάλη επιτυχία για το ελληνικό ελαιόλαδο - Νο.1 ελαιοπαραγωγός χώρα διεθνώς η Ελλάδα στα γαστρονομικά ελαιόλαδα
Τζίρος 5,8 δισ. ευρώ από τις 2.000 ελληνικές εταιρείες στη Ρουμανία
Στα 4,2 δισ. το απόθεμα άμεσων ξένων επενδύσεων - Ποιες επιχειρήσεις ξεχωρίζουν
Νέες αυξήσεις φωτιά στα ασφάλιστρα υγείας – Τα funds που φεύγουν, το ολιγοπώλιο και η Επιτροπή Ανταγωνισμού
Αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και το 2025 – Η πολιτική αντιπαράθεση και η εκκρεμής έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Εκπτώσεις πριν τις… εκπτώσεις από μεγάλες αλυσίδες
Στη «μάχη» των προσφορών οι μεγάλοι λιανέμποροι πριν την επίσημη πρεμιέρα των εκπτώσεων στις 13/1 - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα - Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές
Πότε «βλέπει» το επιτόκιο της ΕΚΤ στο 2% ο Στουρνάρας
Ο κ. Στουρνάρας ανέφερε ότι «έχουμε κάνει τέσσερις μειώσεις στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, έχουμε πέσει από το 4% που ήταν το Ιούνιο σε 3%»