Αύξηση κατά 20% στις κλήσεις και κατά 15% στα μηνύματα μέσω Viber σημειώθηκε στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία επικοινωνίας μέσω μηνυμάτων και φωνής Rakuten Viber.
Σε απόλυτα νούμερα, αυτό σημαίνει ότι το κοινό στην Ελλάδα πραγματοποίησε ένα δισεκατομμύριο κλήσεις, πάνω από 90 εκατομμύρια ώρες σε συνομιλίες και έστειλε 700 μηνύματα το δευτερόλεπτο μέσα στο 2021. Οι περισσότερες κλήσεις και ο μεγαλύτερος αριθμός μηνυμάτων πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια δημοφιλών γιορτών, όπως Πρωτοχρονιά και Αγίου Βαλεντίνου.
Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους το Viber, συμπληρώνοντας 11 χρόνια, μετρούσε ένα δισεκατομμύριο εγκαταστάσεις σε κινητά Android. Επίσης, 2 εκατομμύρια εικόνες με Φακούς Viber έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες στην Ελλάδα, από το λανσάρισμά τους, το φθινόπωρο.
Την προηγούμενη χρονιά, το Viber παρουσίασε στρατηγικές συνεργασίες, μεταξύ των οποίων το chatbot του ParkAround που επιτρέπει στους συνδρομητές του να κλείνουν θέσεις πάρκινγκ κοντά σε αεροδρόμια και λιμάνια στις δύο μεγαλύτερες πόλης της χώρας – την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη – και έχει ήδη 50.000 χρήστες.
Η συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού έφερε ένα chatbot στο Viber, μέσω του οποίου οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για ανθρώπους που αγνοούνται, καταγγέλλουν υποθέσεις βίας και υποστηρίζουν εθελοντικά ή χρηματικά τη ΜΚΟ και έχει πάνω από 100.000 μέλη.
Μεταξύ των δραστηροτήτων της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται ο διαγωνισμός για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα με σκοπό την ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των νικητριών στο Viber. Οι λύσεις θα παρουσιαστούν τους πρώτους μήνες του 2022.
Το 2021 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:
- Αύξηση 35% στον αριθμό των chatbots και αύξηση 18% όσον αφορά στη χρήση τους.
- Αύξηση 79% στον αριθμό των καινούργιων επιχειρηματικών λογαριασμών (55% αύξηση παγκοσμίως).
- Συνολική αύξηση 82% στα Viber business messages που παραδόθηκαν: ο αριθμός μηνυμάτων συνομιλιών (υποστήριξη πελατών) αυξήθηκε κατά 36%, τα προωθητικά μηνύματα (προσφορές, εκπτώσεις κ.λπ.) κατά 30%, και τα μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, εντοπισμός παραγγελιών, υπενθυμίσεις ραντεβού κ.λπ.) κατά 193%.
Πέρσι, ο όγκος των ads impressions στο Viber στην Ελλάδα (που αφορούν διαφημιστικές λύσεις για εταιρείες) αυξήθηκε κατά 16% (και 70% παγκοσμίως). Ανάμεσα στους τομείς που απέδωσαν περισσότερο ήταν: ο τομέας υγείας και ευεξίας με αύξηση 90%, ενέργειας με 56% και μεταφορών με 51%. Η εφαρμογή είδε επίσης σημαντική αύξηση και σε νέες κατηγορίες διαφήμισης όπως προσλήψεις και τοπικές επιχειρήσεις, κάτι που αντανακλά την επιρροή της πανδημίας στην αγορά εργασίας.
Latest News
Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Ασφάλεια και ποιότητα ζωής πρέπει να είναι προτεραιότητα της πολιτείας
Ο κ. Πέτρος Σουρέτης, Εντεταλμένος Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μίλησε στο Συνέδριο Green Deal του ΤΕΕ
Δεύτερο Ταμείο Ανάκαμψης «βλέπει» ο Καραβίας - Ανάγκη για επενδυτικό άλμα
Ως μεγάλη πρόκληση ανέφερε την αλλαγή μεγάλη συσχέτιση του ελληνικού ΑΕΠ με την κατανάλωση (φτάνει το 68,7% και είναι 15 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης)
Αυξημένη κατά 10% η επιβατική κίνηση στο «Ελ. Βενιζέλος» τον Οκτώβριο
Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν κατά 7,4% και 11,1% τα αντίστοιχα περυσινά μεγέθη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΑΑ
Στο «μικροσκόπιο» του Ε.Β.Ε.Π. η ψηφιακή κάρτα εργασίας
Αναγκαίες οι προσαρμογές εφαρμογής για επιχειρήσεις με επιχειρησιακές ιδιομορφίες
Ξαναζωντανεύει το Κτήμα Νάσιουτζικ - Το σχέδιο του Μουσείου Μπενάκη
Το υπό μελέτη Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο για το Νάσιουτζικ στοχεύει στην προώθηση ενός προτύπου ήπιας ανάπτυξης ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού
Ποιους τομείς επιλέγουν στην Ελλάδα οι ξένες εταιρείες
Μόλις το 0,6% του συνολικού αριθμού των επιχειρήσεων όλων των κλάδων που δραστηριοποιούνται στη χώρα είναι συνδεδεμένο με ξένες επιχειρήσεις
Πώς έφθασε στο σημείο «μηδέν» η Επίλεκτος - Αγώνας δρόμου για συμφωνία με τράπεζες
Σε εξέλιξη οι συζητήσεις της Επίλεκτος με τις τράπεζες – Απειλείται με λουκέτο εάν δεν βρεθεί λύση - Ο έλεγχος του ορκωτού
Ανεβαίνει και χωρίς τη Reebok η Adidas - Με πόσο «έτρεξαν» οι πωλήσεις στην Ελλάδα
Ανθεκτική αποδείχθηκε η Adidas Hellas στην κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας του 2023 - Πού ποντάρει για το μέλλον
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Σε νέα guidance οι τράπεζες για τα έσοδα - Το σκηνικό μετά τη μείωση των επιτοκίων
Οι τράπεζες καλούνται να ποσοτικοποιήσουν την επίδραση που θα έχει το μειούμενο κόστος χρήματος στα καθαρά έσοδα από τόκους