
Ένα σύστημα δέσμευσης του άνθρακα για πλοία με συμβατικά καύσιμα, το οποίο μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ανέπτυξε το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Samsung Heavy Industries (SHI) σε συνεργασία με την Panasia, έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές ναυτιλιακού εξοπλισμού της Νότιας Κορέας και ειδικό σε ενεργειακά συστήματα.
Το «Onboard Carbon Capture» σύστημα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του SHI έλαβε έγκριση και από τον Κορεατικό Νηογνώμονα (Korean Register of Shipping), ενώ αναμένεται να βγει στην αγορά μέχρι το 2024. Το ναυπηγείο είπε ότι το σύστημα πράσινης τεχνολογίας χρησιμοποιεί απορροφητικό υγρό με βάση τις αμίνες που είναι αζωτούχες οργανικές ενώσεις για να διαχωρίσει και να συλλέξει το CO2 από τα καυσαέρια του καυσίμου που καίγεται στη μηχανή ή στη γεννήτρια ενός πλοίου.
Η Samsung και η Panasia ανέπτυξαν από κοινού την τεχνολογία από το 2020, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για μια νέα τεχνολογία μείωσης του άνθρακα με στόχο τις μηδενικές εκπομπές ανέφερε το ναυπηγείο.
Ένας συνδυασμός πρόωσης με κινητήρα LNG και τεχνολογίας δέσμευσης άνθρακα αναμένεται να είναι μια οικονομικά βιώσιμη λύση ενάντια στους επερχόμενους κανονισμούς εκπομπών άνθρακα του ΙΜΟ, οι οποίοι θα ενισχυθούν σταδιακά έως το 2050, δήλωσε ο Geon-il Park, διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογίας Πράσινης Ενέργειας στο SHI. .
Η τεχνολογία πρόσθεσε, όχι μόνο θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου στον ναυτιλιακό τομέα, αλλά και θα ενισχύσει τη ζήτηση για πλοία με καύσιμα LNG.


Latest News

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία