Ένα σύστημα δέσμευσης του άνθρακα για πλοία με συμβατικά καύσιμα, το οποίο μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ανέπτυξε το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Samsung Heavy Industries (SHI) σε συνεργασία με την Panasia, έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές ναυτιλιακού εξοπλισμού της Νότιας Κορέας και ειδικό σε ενεργειακά συστήματα.
Το «Onboard Carbon Capture» σύστημα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του SHI έλαβε έγκριση και από τον Κορεατικό Νηογνώμονα (Korean Register of Shipping), ενώ αναμένεται να βγει στην αγορά μέχρι το 2024. Το ναυπηγείο είπε ότι το σύστημα πράσινης τεχνολογίας χρησιμοποιεί απορροφητικό υγρό με βάση τις αμίνες που είναι αζωτούχες οργανικές ενώσεις για να διαχωρίσει και να συλλέξει το CO2 από τα καυσαέρια του καυσίμου που καίγεται στη μηχανή ή στη γεννήτρια ενός πλοίου.
Η Samsung και η Panasia ανέπτυξαν από κοινού την τεχνολογία από το 2020, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για μια νέα τεχνολογία μείωσης του άνθρακα με στόχο τις μηδενικές εκπομπές ανέφερε το ναυπηγείο.
Ένας συνδυασμός πρόωσης με κινητήρα LNG και τεχνολογίας δέσμευσης άνθρακα αναμένεται να είναι μια οικονομικά βιώσιμη λύση ενάντια στους επερχόμενους κανονισμούς εκπομπών άνθρακα του ΙΜΟ, οι οποίοι θα ενισχυθούν σταδιακά έως το 2050, δήλωσε ο Geon-il Park, διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογίας Πράσινης Ενέργειας στο SHI. .
Η τεχνολογία πρόσθεσε, όχι μόνο θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου στον ναυτιλιακό τομέα, αλλά και θα ενισχύσει τη ζήτηση για πλοία με καύσιμα LNG.
Latest News
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου