Ένα σύστημα δέσμευσης του άνθρακα για πλοία με συμβατικά καύσιμα, το οποίο μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ανέπτυξε το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Samsung Heavy Industries (SHI) σε συνεργασία με την Panasia, έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές ναυτιλιακού εξοπλισμού της Νότιας Κορέας και ειδικό σε ενεργειακά συστήματα.
Το «Onboard Carbon Capture» σύστημα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του SHI έλαβε έγκριση και από τον Κορεατικό Νηογνώμονα (Korean Register of Shipping), ενώ αναμένεται να βγει στην αγορά μέχρι το 2024. Το ναυπηγείο είπε ότι το σύστημα πράσινης τεχνολογίας χρησιμοποιεί απορροφητικό υγρό με βάση τις αμίνες που είναι αζωτούχες οργανικές ενώσεις για να διαχωρίσει και να συλλέξει το CO2 από τα καυσαέρια του καυσίμου που καίγεται στη μηχανή ή στη γεννήτρια ενός πλοίου.
Η Samsung και η Panasia ανέπτυξαν από κοινού την τεχνολογία από το 2020, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για μια νέα τεχνολογία μείωσης του άνθρακα με στόχο τις μηδενικές εκπομπές ανέφερε το ναυπηγείο.
Ένας συνδυασμός πρόωσης με κινητήρα LNG και τεχνολογίας δέσμευσης άνθρακα αναμένεται να είναι μια οικονομικά βιώσιμη λύση ενάντια στους επερχόμενους κανονισμούς εκπομπών άνθρακα του ΙΜΟ, οι οποίοι θα ενισχυθούν σταδιακά έως το 2050, δήλωσε ο Geon-il Park, διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογίας Πράσινης Ενέργειας στο SHI. .
Η τεχνολογία πρόσθεσε, όχι μόνο θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου στον ναυτιλιακό τομέα, αλλά και θα ενισχύσει τη ζήτηση για πλοία με καύσιμα LNG.
Latest News
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος