Ένα σύστημα δέσμευσης του άνθρακα για πλοία με συμβατικά καύσιμα, το οποίο μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ανέπτυξε το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Samsung Heavy Industries (SHI) σε συνεργασία με την Panasia, έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές ναυτιλιακού εξοπλισμού της Νότιας Κορέας και ειδικό σε ενεργειακά συστήματα.
Το «Onboard Carbon Capture» σύστημα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του SHI έλαβε έγκριση και από τον Κορεατικό Νηογνώμονα (Korean Register of Shipping), ενώ αναμένεται να βγει στην αγορά μέχρι το 2024. Το ναυπηγείο είπε ότι το σύστημα πράσινης τεχνολογίας χρησιμοποιεί απορροφητικό υγρό με βάση τις αμίνες που είναι αζωτούχες οργανικές ενώσεις για να διαχωρίσει και να συλλέξει το CO2 από τα καυσαέρια του καυσίμου που καίγεται στη μηχανή ή στη γεννήτρια ενός πλοίου.
Η Samsung και η Panasia ανέπτυξαν από κοινού την τεχνολογία από το 2020, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για μια νέα τεχνολογία μείωσης του άνθρακα με στόχο τις μηδενικές εκπομπές ανέφερε το ναυπηγείο.
Ένας συνδυασμός πρόωσης με κινητήρα LNG και τεχνολογίας δέσμευσης άνθρακα αναμένεται να είναι μια οικονομικά βιώσιμη λύση ενάντια στους επερχόμενους κανονισμούς εκπομπών άνθρακα του ΙΜΟ, οι οποίοι θα ενισχυθούν σταδιακά έως το 2050, δήλωσε ο Geon-il Park, διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογίας Πράσινης Ενέργειας στο SHI. .
Η τεχνολογία πρόσθεσε, όχι μόνο θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου στον ναυτιλιακό τομέα, αλλά και θα ενισχύσει τη ζήτηση για πλοία με καύσιμα LNG.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International