Από τρεις εταιρείες εκδηλώθηκε ενδιαφέρον στον μειοδοτικό διαγωνισμό για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας.
Πρόκειται για τις εταιρείες SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα 15.594.000, ευρώ, την N.Y. BUSINESS TIES LTD η προσφορά της οποίας ανήλθε στα 14.100.000 ευρώ και την KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε 16.500.000 ευρώ.
Επισημαίνεται ότι η γραμμή επιδοτείται με 5,5 εκατ., ευρώ το χρόνο για τρία χρόνια (σύνολο 16,5 εκατ. ευρώ). Με δηλώσεις του σε κυπριακά μέσα ενημέρωσης, ο αρμόδιος υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης, εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για την κατακύρωση του διαγωνισμού.
Εκφράζοντας ικανοποίηση για το γεγονός, ότι υπήρξε ενδιαφέρον ο κ. Δημητριάδης είπε πως «δεν πανηγυρίζουμε, αλλά το θεωρούμε ως ένα σημαντικό βήμα πριν το τελευταίο, που είναι η αξιολόγηση και κατακύρωση της προσφοράς».
«Η μεγάλη και επίπονη προσπάθεια που κάναμε ως ομάδα του Υφυπουργείου απέδωσε καρπούς, καθώς καταφέραμε να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον οικονομικών φορέων σε έναν διαγωνισμό, που οι ιδιαιτερότητές του έκαναν το εγχείρημα πολύ δύσκολο», συμπλήρωσε.
Απέδωσε δε την προσέλκυση ενδιαφέροντος από μεταφορείς, στην επαναδιαπραγμάτευση των όρων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον επανασχεδιασμό του διαγωνιστικού εγγράφου.
Αρχές της επόμενης εβδομάδας, τόνισε, θα τεθούν οι υποβληθείσες προσφορές ενώπιον της Επιτροπής Αξιολόγησης, που ορίστηκε σύμφωνα με τις πρόνοιες της σχετικής νομοθεσίας, για αξιολόγηση, με σκοπό την κατακύρωση της προσφοράς το συντομότερο δυνατόν.
Η κατακύρωση αναμένεται να γίνει τέλος Φεβρουαρίου, με αρχές Μαρτίου και σύμφωνα με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας, η θαλάσσια μεταφορά επιβατών θα ξεκινήσει είτε Απρίλιο, είτε Μάιο.
Σημειώνεται ότι επαφίεται στον μεταφορέα που θα επιλεγεί, κατά πόσο θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Λεμεσού ή της Λάρνακας.
Latest News
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου