NFTs για μια πλειάδα καλλιτεχνών της μουσικής φίρμας ετοιμάζει η Warner Music Group. Μάλιστα για το σκοπό αυτό ανακοίνωσε πως θα συνεργαστεί με την εξειδικευμένη πλατφόρμα non-fungible tokens OneOf που έχει δημιουργήσει ο θρυλικός μουσικός παραγωγός, Κουίνσι Τζόουνς

Η συμφωνία έρχεται σε ένα διάστημα που η μουσική βιομηχανία ανακαλύπτει την τεχνολογία blockchain και έχει αρχίσει να αντιλαμβάνεται τις ευκαιρίες για κέρδος που προσφέρει ο κλάδος. Δεν είναι τυχαίο πως όλο και περισσότερες μουσικές εταιρείες, αλλά και μεμονωμένοι καλλιτέχνες προσπαθούν να μπουν στον κόσμο των NFTs, τόσο για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κόσμου και των θαυμαστών τους όσο και για να αποκομίσουν κέρδη.

Στην προκειμένη περίπτωση η Warner θα συνεργαστεί με την OneOf για να δώσει στα μουσικά της ονόματα την ευκαιρία να αναπτύξουν τις σχέσεις τους με τους φαν τους αλλά και να εκμεταλλευτούν την νέα Web3 οικονομία.

Η ίδια η OneOf δημιουργήθηκε από τον Κουίνσι Τζόουνς τον περασμένο Μάιο και έχει ήδη κερδίσει έδαφος στον κλάδο. Μάλιστα, έχει δημιουργήσει πολύ μεγάλες συλλογές NFTs για κορυφαία ονόματα του καλλιτεχνικού κλάδου, από την ανεξάρτητη ράπερ Doja Cat έως την αξέχαστη Γουίτνεϊ Χιούστον. Ειδικά για την πρόωρα χαμένη Χιούστον, η πώληση ενός άγνωστου τραγουδιού της τραγουδίστριας στα 17 της χρόνια μέσα από μια συλλογή NFTs απέφερε 1 εκατ. δολάρια, τον περασμένο μήνα.

Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να διασφαλίσει αποκλειστική συνεργασία με τα βραβεία Γκράμι, ώστε να αποτελέσει την επίσημη NFT πλατφόρμα των μουσικών βραβείων για τα επόμενα τρία χρόνια.

Οι επιτυχίες αυτές έπεισαν την Warner Music να συνεργαστεί μαζί της για NFT καλλιτεχνών της. Στο τεράστιο ρόστερ της μουσικής φίρμας μετέχουν, μεταξύ άλλων, ο Εντ Σίραν, οι Coldplay, η Καμίλα Καμπέγιο, η Μαντόνα, o Ντέιβιντ Γκέτα κλπ.

«Από τα συλλεκτικά προϊόντα έως τα μουσικά δικαιώματα, τα NFTs και η τεχνολογία Web3 αντιπροσωπεύουν τον παλμό της καταναλωτικής ζήτησης και ένα συναρπαστικό μέλλον για τη μουσική βιομηχανία» σχολίασε χαρακτηριστικά o Λιν Ντάι, CEO της OneOF.

Τα NFTs συνιστούν μια εκρηκτική αγορά άνω των 40 δισ. δολαρίων που μέσα στην τελευταία διετία και κατά τη διάρκεια της πανδημίας παρουσίασαν αλματώδη αύξηση. Μάλιστα, στα επίπεδα αυτά πλέον η αγορά των digital καλλιτεχνικών δημιουργιών κυμαίνεται σχεδόν στα ίδια επίπεδα αξίας με την παγκόσμια καλλιτεχνική βιομηχανία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News