Ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών, πέραν της χρηματοδότησης, που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν τις δραστηριότητές, προσφέρουν οι τράπεζες. Απευθύνονται κατά βάση σε μικρομεσαία σχήματα, τα οποία λόγω μεγέθους συνήθως δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε τέτοιες παροχές ή το κόστος τους είναι δυσανάλογο του κύκλου εργασιών τους.
Στο πλαίσιο λοιπόν του νέου τους ρόλου, οι συστημικοί όμιλοι σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες που υποστηρίζουν τον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση των πωλήσεων, διευρύνουν για τους πελάτες τους τις σχετικές επιλογές. Έτσι, οι τελευταίοι έχουν την ευκαιρία με τη βοήθεια αξιόπιστων συμβούλων να εκσυγχρονιστούν, να οργανωθούν καλύτερα, να ψηφιοποιηθούν, να γίνουν πιο πράσινοι και εν τέλει να αυξήσουν το μέγεθός τους.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η μετάβαση στο cloud, η μηχανογράφηση των λογιστηρίων, η δημιουργία e–shop και το digital marketing για την προώθηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Τέτοιες λύσεις είναι ιδανικές και για όσους ενταχθούν σε δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ, καθώς η υλοποίηση των επενδύσεων γίνεται με την υποστήριξη εξειδικευμένων εταιρειών.
Με τον τρόπο αυτό όλοι είναι κερδισμένοι. Από τη μία πλευρά οι τράπεζες λαμβάνουν προμήθειες από το δίκτυο των συνεργατών τους και από την άλλη οι μικρομεσαίοι που ικανοποιούν τις ανάγκες τους με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος.
Τα προγράμματα των τραπεζών
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Εθνικής Τράπεζας και του e-bay, που στόχο έχει την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Το eBay αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών, με 154 εκατ. ενεργούς αγοραστές και 1,5 δισ. καταχωρημένα προϊόντα.
Αυτή τη στιγμή στο eBay δραστηριοποιούνται πάνω από 12 χιλιάδες Έλληνες πωλητές, που πωλούν ένα αντικείμενο κάθε 34 δευτερόλεπτα και το 2020 πούλησαν σχεδόν 1 εκατ. προϊόντα.
Με τη νέα συνεργασία, η Εθνική Τράπεζα παρέχει στις επιχειρήσεις-πελάτες της τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρόσβαση σε μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και να εκμεταλλευτούν σύγχρονα εργαλεία και πρακτικές για την προώθηση των προϊόντων τους στην διεθνή αγορά, με συγκεκριμένα προνόμια:
- Δωρεάν συνδρομή eBay store για τους 3 πρώτους μήνες.
- Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, μέσω προνομιακών πακέτων και τιμολόγησης, σύμφωνα με το μέγεθος και τις ανάγκες της επιχείρησης.
- Προσωπική εκπαίδευση από τους ειδικούς του eBay σε πέντε βήματα, από τη δημιουργία λογαριασμού και την ενημέρωσή του με προϊόντα, έως και την επικοινωνία με τους πελάτες.
- Αυτοματοποιημένες και προσαρμοσμένες λύσεις για την προσθήκη νέων προϊόντων και την παρακολούθηση των παραγγελιών.
- Βέλτιστες πρακτικές και εργαλεία μάρκετινγκ που συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη προώθηση των προϊόντων.
Ανάλογα προγράμματα τρέχουν και οι υπόλοιπες τράπεζες.
Συγκεκριμένα:
* Η Eurobank έχει δημιουργήσει ένα οικοσύστημα συνεργατών, μέσω των οποίων οι πελάτες της μπορούν να επωφεληθούν ως εξής:
- Digital marketing και ψηφιακή εικόνα: Δωρεάν προβολή και προνόμια για τη δημιουργία e-shop ή website
- Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στο e-commerce: Ειδικοί σύμβουλοι δημιουργούν business plan για e-shop και δίνεται πρόσβαση σε σύγχρονα εργαλεία και εκπαιδευτικά προγράμματα.
- Πιστοποιήσεις και επαγγελματικός εξοπλισμός: Αναβάθμιση επιχειρήσεων με υποστήριξη για πιστοποιήσεις και σύγχρονο εξοπλισμό για τις εγκαταστάσεις τους.
* Η Alpha Bank προσφέρει στους πελάτες της την υπηρεσία Alpha International Trade, για τις εισαγωγικές και εξαγωγικές δραστηριότητές τους, μέσω της οποίας αποκτούν έγκυρη ενημέρωση από διεθνείς πηγές, σχετικά με όλες τις πτυχές του διεθνούς εμπορίου.
Συγκεκριμένα, προσφέρει:
- 10.000 σελίδες με πληροφορίες, σχετικά με την ανάπτυξη δραστηριοτήτων στο εξωτερικό
- 25.000 μελέτες αγορών που ανανεώνονται σε εβδομαδιαία βάση
- 203 εκατομμύρια χρηματοοικονομικές αναφορές εταιριών σε περισσότερες από 210 χώρες
- 17.000 εμπορικές εκθέσεις που ανανεώνονται κάθε μήνα
- 600 online αγορές (marketplaces)
- 3.000 online ευρετήρια
- Ολοκληρωμένη σειρά από χρήσιμα online εργαλεία και εξατομικευμένες υπηρεσίες για εισαγωγική-εξαγωγική δραστηριότητα
* Η Τράπεζα Πειραιώς για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να εντάξουν τα επενδυτικά τους σχέδια στις δράσεις του ΕΣΠΑ 2014-2020, σχεδίασαν το πακέτο «Πειραιώς Επιχειρείν 360°».
Περιλαμβάνει ειδικά επιλεγμένα προϊόντα και υπηρεσίες, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών τους, από το ξεκίνημα της επένδυσης μέχρι την ολοκλήρωσή της.
Συγκεκριμένα, χωρίς καμία χρέωση:
- Παρακολουθείται η συμβατότητα και η συνάφεια των δαπανών με τα τεχνικά παραρτήματα των επενδυτικών σχεδίων
- Επιβεβαιώνεται η επιλεξιμότητα και η ορθή εξόφληση των παραστατικών, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της κάθε δράσης
- Ενημερώνονται οι πελάτες για τις ασυμβατότητες που τυχόν υπάρχουν σε σχέση με την έγκριση που έχουν λάβει ή και τυχόν τροποποιήσεις αυτής
Latest News
Δυναμική ανάπτυξη και το 2025 προβλέπει η Theon - Έως 430 εκατ. τα έσοδα
Το υψηλό περιθώριο κέρδους προ φόρων και τόκων (EBIT) αναμένεται να διατηρηθεί σύμφωνα με τον στόχο του 24-26%
Τα αδέλφια Αναστασίου (Cavino) θέλουν να φτιάξουν τον εθνικό πρωταθλητή στο κρασί – Έρχονται δύο νέες εξαγορές
Οι στόχοι των Γιάννη και Θεόδωρου Αναστασίου – Οι νέες εξαγορές και οι συνεργασίες – Πώς η Cavino έγινε ο... Σκλαβενίτης των κρασιών
Οι βαλκανικές περιπέτειες του Νίκου Βερόπουλου - Τι λέει ο επιχειρηματίας στον ΟΤ
Ο Νίκος Βερόπουλος μιλάει στον ΟΤ για την απόφαση να επενδύσει στην βαλκανική αγορά
Πράσινο φως για δανεισμό σε (πρώην) «κόκκινους» οφειλέτες
Αγώνας δρόμου από τις τράπεζες για υψηλή κερδοφορία και το 2025 - Ανοίγουν τις κάνουλες και σε 250.000 ιδιώτες και επιχειρήσεις που αποπληρώνουν τις δόσεις τους
Σκέψεις αναβάθμισης 4 αεροδρομίων από την Fraport – Έχουν φθάσει στα όριά τους
Τι ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος της Fraport στο περιθώριο του συνεδρίου του ΣΕΤΕ – Το νέο ρεκόρ κίνησης και τα ενθαρρυντικά σημάδια
Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone
Οι πρώτες επιτυχημένες δοκιμές της τεχνολογίας Direct to Handset (D2H) στην Ευρώπη για την αποστολή SMS μέσω δορυφόρου (NB-NTN Direct-to-Handset messaging)
Πώς το athleisure φέρνει τα πάνω κάτω στην αγορά των καταστημάτων
Η υψηλή ζήτηση για athleisure look ανατρέπει τα δεδομένα στην αγορά των καταστημάτων – Ποιες περιοχές μπαίνουν στο top5
Από τον χαλκό στην οπτική ίνα - Η νέα εποχή στο διαδίκτυο
Αν τα δεδομένα είναι η ζωογόνος δύναμη της AI απαιτείται και ένα «καρδιαγγειακό σύστημα» που θα τα μεταφέρει. Δηλαδή οι οπτικές ίνες
Στα ρεβεγιόν των Χριστουγέννων «παίζουν τα ρέστα τους» Zara, Pink Woman και BSB
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι καθιερωμένες αγορές ενδυμάτων από το δυναμικό γυναικείο κοινό - Τι περιμένουν οι αλυσίδες
Γιατί «πίκρισε» το Μέλι Αττική – Η αναδιάρθρωση των δανείων
Οι προκλήσεις και οι νέοι στόχοι για το Μέλι Αττική λίγο πριν κλείσει τα 100 – Στα 13,74 εκατ. ο τζίρος του 2023