
Σύμβαση για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Eco design, υπέγραψε η Euroseas με τα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα.
Τα δύο νέα πλοία θα είναι μεταφορικής ικανότητας περίπου 2.800 teu το καθένα και έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023 και το πρώτο τρίμηνο του 2024, αντίστοιχα. Το συνολικό τίμημα για την ναυπήγηση αυτών των δυο πλοίων ανέρχεται στα 85 εκατομμύρια δολάρια και θα χρηματοδοτηθεί με συνδυασμό χρέους και ίδιων κεφαλαίων. Τα πλοία είναι αδελφά ζεύγους πλοίων που παραγγέλθηκαν από την Euroseas Ltd. τον Ιούνιο του 2021.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την παραγγελία δύο επιπλέον πλοίων οικολογικής σχεδίασης 2.800 teu το ένα σε κορυφαίας ποιότητας ναυπηγεία στον κόσμο.
Οι τρέχουσες συμβάσεις, μαζί με μια παραγγελία που δώσαμε τον Ιούνιο του 2021 για ένα ζευγάρι παρόμοια πλοία, θα μας επιτρέψουν να χτίσουμε μια ισχυρή παρουσία στον τομέα των μεγάλων τροφοδοτικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ένα κουαρτέτο σύγχρονων πλοίων και αποδοτικών.
Αυτή η νέα παραγγελία υπογραμμίζει επίσης το επιθετικό μας σχέδιο για την ανανέωση του στόλου μας και την επέκταση του αποτυπώματός μας στον κλάδο, ενώ τηρούμε τη δέσμευσή μας για περιβαλλοντικά βιώσιμες λειτουργίες.
Με την κερδοφορία να προβλέπεται ισχυρή μέχρι το 2024, πιστεύουμε ότι η επένδυση σε νέα οικολογικά πλοία αποτελεί καλή χρήση των ταμιακών ροών που δημιουργεί ο υφιστάμενος στόλος μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για την αγορά εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια και πιστεύουμε ότι το επενδυτικό μας πρόγραμμα θα ενισχύσει περαιτέρω τις προοπτικές της εταιρείας μας προς όφελος των μετόχων μας.
Η Euroseas Ltd. ελέγχει ένα στόλο 16 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αποτελείται από 10 Feeder και 6 Intermediate containerships, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 50.371 teu. Όταν παραδοθούν και τα υπό ναυπήγηση, ο στόλος της εταιρείας θα αυξηθεί σε 20 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με χωρητικότητα φορτίου περίπου 61.5 71 teu.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά