Σύμβαση για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Eco design, υπέγραψε η Euroseas με τα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα.
Τα δύο νέα πλοία θα είναι μεταφορικής ικανότητας περίπου 2.800 teu το καθένα και έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023 και το πρώτο τρίμηνο του 2024, αντίστοιχα. Το συνολικό τίμημα για την ναυπήγηση αυτών των δυο πλοίων ανέρχεται στα 85 εκατομμύρια δολάρια και θα χρηματοδοτηθεί με συνδυασμό χρέους και ίδιων κεφαλαίων. Τα πλοία είναι αδελφά ζεύγους πλοίων που παραγγέλθηκαν από την Euroseas Ltd. τον Ιούνιο του 2021.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την παραγγελία δύο επιπλέον πλοίων οικολογικής σχεδίασης 2.800 teu το ένα σε κορυφαίας ποιότητας ναυπηγεία στον κόσμο.
Οι τρέχουσες συμβάσεις, μαζί με μια παραγγελία που δώσαμε τον Ιούνιο του 2021 για ένα ζευγάρι παρόμοια πλοία, θα μας επιτρέψουν να χτίσουμε μια ισχυρή παρουσία στον τομέα των μεγάλων τροφοδοτικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ένα κουαρτέτο σύγχρονων πλοίων και αποδοτικών.
Αυτή η νέα παραγγελία υπογραμμίζει επίσης το επιθετικό μας σχέδιο για την ανανέωση του στόλου μας και την επέκταση του αποτυπώματός μας στον κλάδο, ενώ τηρούμε τη δέσμευσή μας για περιβαλλοντικά βιώσιμες λειτουργίες.
Με την κερδοφορία να προβλέπεται ισχυρή μέχρι το 2024, πιστεύουμε ότι η επένδυση σε νέα οικολογικά πλοία αποτελεί καλή χρήση των ταμιακών ροών που δημιουργεί ο υφιστάμενος στόλος μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για την αγορά εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια και πιστεύουμε ότι το επενδυτικό μας πρόγραμμα θα ενισχύσει περαιτέρω τις προοπτικές της εταιρείας μας προς όφελος των μετόχων μας.
Η Euroseas Ltd. ελέγχει ένα στόλο 16 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αποτελείται από 10 Feeder και 6 Intermediate containerships, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 50.371 teu. Όταν παραδοθούν και τα υπό ναυπήγηση, ο στόλος της εταιρείας θα αυξηθεί σε 20 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με χωρητικότητα φορτίου περίπου 61.5 71 teu.
Latest News
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου