Σύμβαση για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Eco design, υπέγραψε η Euroseas με τα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα.
Τα δύο νέα πλοία θα είναι μεταφορικής ικανότητας περίπου 2.800 teu το καθένα και έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023 και το πρώτο τρίμηνο του 2024, αντίστοιχα. Το συνολικό τίμημα για την ναυπήγηση αυτών των δυο πλοίων ανέρχεται στα 85 εκατομμύρια δολάρια και θα χρηματοδοτηθεί με συνδυασμό χρέους και ίδιων κεφαλαίων. Τα πλοία είναι αδελφά ζεύγους πλοίων που παραγγέλθηκαν από την Euroseas Ltd. τον Ιούνιο του 2021.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την παραγγελία δύο επιπλέον πλοίων οικολογικής σχεδίασης 2.800 teu το ένα σε κορυφαίας ποιότητας ναυπηγεία στον κόσμο.
Οι τρέχουσες συμβάσεις, μαζί με μια παραγγελία που δώσαμε τον Ιούνιο του 2021 για ένα ζευγάρι παρόμοια πλοία, θα μας επιτρέψουν να χτίσουμε μια ισχυρή παρουσία στον τομέα των μεγάλων τροφοδοτικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ένα κουαρτέτο σύγχρονων πλοίων και αποδοτικών.
Αυτή η νέα παραγγελία υπογραμμίζει επίσης το επιθετικό μας σχέδιο για την ανανέωση του στόλου μας και την επέκταση του αποτυπώματός μας στον κλάδο, ενώ τηρούμε τη δέσμευσή μας για περιβαλλοντικά βιώσιμες λειτουργίες.
Με την κερδοφορία να προβλέπεται ισχυρή μέχρι το 2024, πιστεύουμε ότι η επένδυση σε νέα οικολογικά πλοία αποτελεί καλή χρήση των ταμιακών ροών που δημιουργεί ο υφιστάμενος στόλος μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για την αγορά εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια και πιστεύουμε ότι το επενδυτικό μας πρόγραμμα θα ενισχύσει περαιτέρω τις προοπτικές της εταιρείας μας προς όφελος των μετόχων μας.
Η Euroseas Ltd. ελέγχει ένα στόλο 16 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αποτελείται από 10 Feeder και 6 Intermediate containerships, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 50.371 teu. Όταν παραδοθούν και τα υπό ναυπήγηση, ο στόλος της εταιρείας θα αυξηθεί σε 20 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με χωρητικότητα φορτίου περίπου 61.5 71 teu.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη