
Σε στρατηγική συνεργασία προχώρησαν οι εταιρείες Upstream και Socital, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον χώρο του marketing technology (martech).
Η στρατηγική συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά την ανταλλαγή τεχνολογίας και τεχνογνωσίας και την από κοινού στόχευση σε ένα διευρυμένο πελατολόγιο ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς. Προς αυτήν την κατεύθυνση οι δύο εταιρείες θα εξελίξουν μία από κοινού τεχνολογική λύση, που συνδυάζει την εξειδίκευση της Upstream στην εμπορική επικοινωνία στο κινητό τηλέφωνο μέσω δημοφιλών και άμεσων καναλιών όπως το SMS, το RCS, το Viber, το WhatsApp κ.α., με τα εργαλεία της Socital, μέσω των οποίων οι επισκέπτες ηλεκτρονικών καταστημάτων μετατρέπονται σε πελάτες.
Πρώτο πεδίο δράσης για τη συνεργασία των δύο εταιρειών θα αποτελέσει η ελληνική αγορά, με πιλοτικές καμπάνιες για e-shops σημαντικών εγχώριων και διεθνών brands, μεταξύ των οποίων είναι και οι Sephora, Pandora και attrattivo. Στη συνέχεια θα επικεντρωθούν στην εξαγωγή της τεχνολογίας τους στο εξωτερικό, με κύριο στόχο το άνοιγμα στα μέσα της χρονιάς στην αγορά του e-commerce της Βραζιλίας. Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες αγορές για την Upstream, η οποία συνεργάζεται με όλους τους μεγάλους παρόχους κινητής τηλεφωνίας της χώρας και εταιρείες από τους χώρους της εκπαίδευσης, των τραπεζών, του λιανεμπορίου κ.α.
Η Upstream αποτελεί πρωτοπόρο στον τομέα του mobile marketing automation σε μερικές από τις πλέον ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, όπως είναι η Βραζιλία, η Νότια Αφρική, η Νιγηρία κι η Ταϊλάνδη. Από την πλευρά της, η Socital ειδικεύεται στο e-commerce, υποστηρίζοντας σημαντικά brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό στις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις.
Η αγορά του e-commerce στη Βραζιλία εμφανίζει τεράστια δυναμική, καθώς εμφανίζει το δεύτερο υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στον πλανήτη ετησίως (στο 26,8%), ενώ αποτελεί συνολικά τη δέκατη μεγαλύτερη σε αξία αγορά. Τη δυναμική αυτή στοχεύουν να αξιοποιήσουν οι δύο ελληνικές εταιρείες με μία καινοτόμα πλατφόρμα mobile commerce.
«H είσοδος της Upstream στον χώρο του e-commerce αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα για τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας. Η συνεργασία μας με τη Socital και η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και του λογισμικού της μας ανοίγει την πόρτα και μας βάζει κατευθείαν στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, που τη δεδομένη χρονική συγκυρία αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία», σημείωσε ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream. «Η τεχνολογία που θα αναπτύξουμε και θα δοκιμάσουμε στην Ελλάδα, έτοιμη προς εξαγωγή, θα μας επιτρέψει να διεκδικήσουμε δυναμικά μερίδιο στην αγορά της Βραζιλίας, όπου τα μεγέθη και το ισχυρό πάτημα που ήδη διαθέτουμε στη χώρα μας επιτρέπουν να βλέπουμε με πολύ μεγάλη αισιοδοξία το μέλλον. Και θα συνεχίσουμε», ανέφερε ο Δ. Μανιάτης.
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Socital, Θεόφιλος Βασιλειάδης, δήλωσε: «Η εμπειρία που διαθέτει η Socital στο e-commerce και η Upstream στο mobile marketing σημαίνουν πως αυτή η συνεργασία θα βοηθήσει αμφότερες τις εταιρείες να κάνουν ταχύτατα το καθοριστικό βήμα προς την αγορά του mobile commerce. Σχεδόν το 73% των πωλήσεων του e-commerce παγκοσμίως, προέρχεται από το mobile commerce, η αξία του οποίου ξεπερνά τα 3,5 τρισ. δολάρια. Ετοιμαζόμαστε να εισέλθουμε δυναμικά και να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές μας σε αγορές όπως η Βραζιλία, όπου οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη εργαλεία, που θα τις βοηθήσουν να εκμεταλλευτούν καλύτερα τη δυναμική του e-commerce».


Latest News

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ Μ. Παρασκευή και Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Δωδώνη: Στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία με 110 εκατ. ευρώ η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία
Τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία αναλαμβάνουν τον δανεισμό, 95 εκατ. ευρώ, της «Δωδώνη» - Είσοδος με επώνυμο προϊόν στη φέτα για τους Αφούς Σαράντη

Παρελθόν ο Μαρινόπουλος από τη Marks & Spencer - Πέρασε στα χέρια του μητρικού ομίλου
Μονομετοχική πλέον η Marks & Spencer στην Ελλάδα - Μέσα σε ένα μόλις μήνα, άλλαξε το ΔΣ της εταιρείας - Εκτός ο Στέφανος Μαρινόπουλος

Κατασκευή φράγματος στον Ασωπό από τον όμιλο AKTOR
Το έργο είναι συμβατό με το Σχέδιο Διαχείρισης Λεκανών Απορροής Ποταμών του Υδατικού Διαμερίσματος Βόρειας Πελοποννήσου.

Χατζηθεοδοσίου: Ανεβασμένοι οι τζίροι, μικρότερες οι ποσότητες στην αγορά
Επίσκεψη του Γ. Χατζηθεοδοσίου στην Κεντρική Λαχαναγορά Αθηνών και συζητήσεις με εμπόρους για την κίνηση στην αγορά