Σε απεργία καλεί τους εργαζόμενους στο λιμάνι του Πειραιά για τις 7 Φεβρουαρίου η ΕΝΕΔΕΠ.
«Η μαζική Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου ήταν αποφασιστικό βήμα κλιμάκωσης για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας και αποφάσισε την κλιμάκωση του αγώνα μας με προειδοποιητική 24ωρη απεργία την Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου», αναφέρει σε ανακοίνωση της η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων (ΕΝΕΔΕΠ) στις προβλήτες του Πειραιά.
Στην ανακοίνωση το Σωματείο των εργαζομένων στις προβλήτες του Πειραιά, επισημαίνει ακόμη ότι «οι διαπραγματεύσεις με την εργοδοσία για την υπογραφή ΣΣΕ που θα εξασφαλίζει συγκροτημένα και πλήρη εργασιακά δικαιώματα καθώς και δίκαιες αμοιβές για όλους τους εργαζομένους- όλων των ειδικοτήτων στο ΣΕΜΠΟ, συνεχίζονται.
Όμως την ίδια στιγμή με ευθύνη κυβέρνησης και COSCO δεν εφαρμόζεται το πόρισμα της επιτροπής κρίσεως για τα ΒΑΕ που στοιχειοθετεί ότι όλοι οι εργαζόμενοι Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά είναι ενταγμένοι στα ΒΑΕ σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται και μάλιστα πρέπει να εφαρμοστεί από την 1/1/2012».
Επίσης, την ίδια στιγμή «η εργοδοσία με ευθύνη DPORT και COSCO δεν έχουν ανανεώσει συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε δεκάδες συναδέλφους με το πρόσχημα της πανδημίας και ταυτόχρονα πραγματοποιούν νέες προσλήψεις συναδέλφων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου».
Τέλος, η ΕΝΕΔΕΠ υπογραμμίζει ότι «έχουμε δηλώσει ξεκάθαρα προς κάθε εμπλεκόμενο, τόσο προς την COSCO που αποτελεί τον αληθινό εργοδότη μας- όσο και προς τις ενδιάμεσες εταιρείες μεσάζοντες που χρησιμοποιεί για να αποφεύγει τις ευθύνες της αλλά και προς την κυβέρνηση που παριστάνει τον Πόντιο Πιλάτο, ότι:
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς εκμετάλλευσης της εργασίας μας,
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς καταπάτησης των εργασιακών μας δικαιωμάτων,
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς αδιαφορίας των αναγκών των εργαζομένων στο ΣΕΜΠΟ».
Latest News
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων