
Σε απεργία καλεί τους εργαζόμενους στο λιμάνι του Πειραιά για τις 7 Φεβρουαρίου η ΕΝΕΔΕΠ.
«Η μαζική Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου ήταν αποφασιστικό βήμα κλιμάκωσης για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας και αποφάσισε την κλιμάκωση του αγώνα μας με προειδοποιητική 24ωρη απεργία την Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου», αναφέρει σε ανακοίνωση της η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων (ΕΝΕΔΕΠ) στις προβλήτες του Πειραιά.
Στην ανακοίνωση το Σωματείο των εργαζομένων στις προβλήτες του Πειραιά, επισημαίνει ακόμη ότι «οι διαπραγματεύσεις με την εργοδοσία για την υπογραφή ΣΣΕ που θα εξασφαλίζει συγκροτημένα και πλήρη εργασιακά δικαιώματα καθώς και δίκαιες αμοιβές για όλους τους εργαζομένους- όλων των ειδικοτήτων στο ΣΕΜΠΟ, συνεχίζονται.
Όμως την ίδια στιγμή με ευθύνη κυβέρνησης και COSCO δεν εφαρμόζεται το πόρισμα της επιτροπής κρίσεως για τα ΒΑΕ που στοιχειοθετεί ότι όλοι οι εργαζόμενοι Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά είναι ενταγμένοι στα ΒΑΕ σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται και μάλιστα πρέπει να εφαρμοστεί από την 1/1/2012».
Επίσης, την ίδια στιγμή «η εργοδοσία με ευθύνη DPORT και COSCO δεν έχουν ανανεώσει συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε δεκάδες συναδέλφους με το πρόσχημα της πανδημίας και ταυτόχρονα πραγματοποιούν νέες προσλήψεις συναδέλφων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου».
Τέλος, η ΕΝΕΔΕΠ υπογραμμίζει ότι «έχουμε δηλώσει ξεκάθαρα προς κάθε εμπλεκόμενο, τόσο προς την COSCO που αποτελεί τον αληθινό εργοδότη μας- όσο και προς τις ενδιάμεσες εταιρείες μεσάζοντες που χρησιμοποιεί για να αποφεύγει τις ευθύνες της αλλά και προς την κυβέρνηση που παριστάνει τον Πόντιο Πιλάτο, ότι:
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς εκμετάλλευσης της εργασίας μας,
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς καταπάτησης των εργασιακών μας δικαιωμάτων,
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς αδιαφορίας των αναγκών των εργαζομένων στο ΣΕΜΠΟ».


Latest News

Το 35% του παγκόσμιου στόλου ελέγχει η ΕΕ
Ο ευρωπαϊκός ναυτιλιακός στόλος είναι ένας από τους μεγαλύτερους στον κόσμο - Τι δείχνουν μελέτες της Deloitte και της CE Delft

Εντολή Κικίλια για έκτακτες επιθεωρήσεις στα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας

Ικανοποίηση της Ένωσης Ρυμουλκών για τον νέο κανονισμό ρυμουλκήσεων των ΕΛΠΕ Βορείου Ελλάδος
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδέχτηκαν τα μέλη της Ένωσης Ρυμουλκών το νέο κανονισμό των ΕΛΠΕ Β. Ελλάδος σχετικά με τις ρυμουλκήσεις

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία