
Σε απεργία καλεί τους εργαζόμενους στο λιμάνι του Πειραιά για τις 7 Φεβρουαρίου η ΕΝΕΔΕΠ.
«Η μαζική Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου ήταν αποφασιστικό βήμα κλιμάκωσης για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας και αποφάσισε την κλιμάκωση του αγώνα μας με προειδοποιητική 24ωρη απεργία την Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου», αναφέρει σε ανακοίνωση της η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων (ΕΝΕΔΕΠ) στις προβλήτες του Πειραιά.
Στην ανακοίνωση το Σωματείο των εργαζομένων στις προβλήτες του Πειραιά, επισημαίνει ακόμη ότι «οι διαπραγματεύσεις με την εργοδοσία για την υπογραφή ΣΣΕ που θα εξασφαλίζει συγκροτημένα και πλήρη εργασιακά δικαιώματα καθώς και δίκαιες αμοιβές για όλους τους εργαζομένους- όλων των ειδικοτήτων στο ΣΕΜΠΟ, συνεχίζονται.
Όμως την ίδια στιγμή με ευθύνη κυβέρνησης και COSCO δεν εφαρμόζεται το πόρισμα της επιτροπής κρίσεως για τα ΒΑΕ που στοιχειοθετεί ότι όλοι οι εργαζόμενοι Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά είναι ενταγμένοι στα ΒΑΕ σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται και μάλιστα πρέπει να εφαρμοστεί από την 1/1/2012».
Επίσης, την ίδια στιγμή «η εργοδοσία με ευθύνη DPORT και COSCO δεν έχουν ανανεώσει συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε δεκάδες συναδέλφους με το πρόσχημα της πανδημίας και ταυτόχρονα πραγματοποιούν νέες προσλήψεις συναδέλφων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου».
Τέλος, η ΕΝΕΔΕΠ υπογραμμίζει ότι «έχουμε δηλώσει ξεκάθαρα προς κάθε εμπλεκόμενο, τόσο προς την COSCO που αποτελεί τον αληθινό εργοδότη μας- όσο και προς τις ενδιάμεσες εταιρείες μεσάζοντες που χρησιμοποιεί για να αποφεύγει τις ευθύνες της αλλά και προς την κυβέρνηση που παριστάνει τον Πόντιο Πιλάτο, ότι:
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς εκμετάλλευσης της εργασίας μας,
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς καταπάτησης των εργασιακών μας δικαιωμάτων,
-Δεν θα συνεχιστεί το καθεστώς αδιαφορίας των αναγκών των εργαζομένων στο ΣΕΜΠΟ».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.