Το πλοίο ορόσημο είναι μήκους 274 μέτρων και κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία New Times Shipbuilding Co., Ltd (NTS). Επί του παρόντος το πλοίο χρησιμοποιεί συμβατικά καύσιμα και συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις ABS Ammonia Ready Level 1, υποδεικνύοντας ότι είναι σχεδιασμένο να μετατραπεί για να λειτουργεί με αμμωνία στο μέλλον. Το σκάφος πληροί επίσης τις απαιτήσεις ABS LNG Fuel Ready Level 1.
Αυτό το πλοίο αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο στην ανάπτυξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας και ένα βήμα προς τα εμπρός στην ετοιμότητα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων, δήλωσε ο Φίλιππος Νικολατσόπουλος, Διευθυντής ABS, Greece Business Development.
Το Ammonia Fuel Ready Level 1 υποδεικνύει ότι το πλοίο συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις που περιγράφονται στον ABS Guide for Gas and Other Low-Flashpoint Fuel Ready Vessels. Αυτό αποτελεί μέρος μιας σειράς οδηγιών που αναπτύχθηκαν από τον ABS, για τα εναλλακτικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης στην ανάπτυξη της αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων.
Latest News
Μητσοτάκης: Το Ταμείο Απανθρακοποίησης θα διευκολύνει τα νησιά στην πράσινη μετάβαση
Η νησιωτικότητα απαιτεί ξεχωριστή φροντίδα από το κράτος και η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι είναι κοντά στους νησιώτες, είπε ο Κ. Μητσοτάκης
Εκκλήσεις για διεθνή συνεργασία και διάσωση της Συμφωνίας του Παρισιού στην COP29
Η διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα, COP29, φιλοξενείται στο Μπακού
Η εκλογή Τραμπ «ρίχνει» τις μετοχές των εταιρειών καθαρής ενέργειας
Οι μετοχές των εταιρειών με δραστηριότητα στην καθαρή ενέργεια πέφτουν με την εκλογή Τράμπ καθώς έχει δεσμευτεί ότι θα καταργησει τα υπεράκτια αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη