Επιλέγουν περισσότερα του ενός σούπερ μάρκετ για τις αγορές τους.
Εχουν αυξήσει τις επισκέψεις τους σε σχέση με παλιότερα ενώ ταυτόχρονα έχουν μειώσει τη μέση δαπάνη ανά επίσκεψη στο σουπερ μάρκετ στα 47,5 από 60 ευρώ που ήταν πέρυσι, με το μηναίο καλάθι να έχει πλέον διαμορφωθεί στα 255 εύρω, στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας.
Η πανδημική κρίση και τα προβλήματα που προκάλεσε στην καθημερινότητα των ελλήνων καταναλωτών σε συνδυασμό με την ανασφάλεια που υπάρχει, αλλά και οι μεγάλες ανατιμήσεις σε βασικά προϊόντα και την ενέργεια είχαν και συνεχίζουν να έχουν σημαντική επίπτωση στον τρόπο που συμπεριφέρονται οι έλληνες καταναλωτές όταν ψωνίζουν στα σουπερ μάρκετ.
Διαβάστε επίσης: Σούπερ μάρκετ: Οι ανατιμήσεις σώζουν τον τζίρο των αλυσίδων
Πλέον ο προγραμματισμός των αγορών για να φθάσει το διαθέσιμο εισόδημα αποτελεί σημαντικό παράγοντα στις επιλογές, ενώ την επισκεψιμότητα καθορίζουν οι κίνδυνοι που οι καταναλωτές θεωρούν ότι έχει προκαλέσει η πανδημία, οδηγώντας αρκετούς στις ηλεκτρονικές αγορές και άλλους σε σύντομες αλλά συχνότερες επισκέψεις στα καταστήματα.
Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτει η ετήσια έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς που διεξήχθη από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την επιστημονική ευθύνη του διευθυντή του ερευνητικού εργαστηρίου καθηγητή Γεωργίου Μπάλτα και παρουσιάζουν κατ’ αποκλειστικότητα σήμερα «ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο».
Η έρευνα που συντονίζει ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας έγινε τηλεφωνικά σε δείγμα 1500 νοικοκυριών με τυχαία δειγματοληψία και με χρήση δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και ειδικού λογισμικού.
Φέτος έδειξε σημαντικές αλλαγές τόσο αναφορικά με τις επιλογές όσο και με τις προσδοκίες για το 2022 των καταναλωτών σε σχέση με τα οικονομικά, αλλά και τις αγορές τους, ενώ ανέδειξε την πρόθεσή τους για αγορές ελληνικών προϊόντων και ένα καταναλωτικό κίνημα «Made in Greece», καθώς εκτιμούν ότι με τις επιλογές τους μπορούν να στηρίξουν την ελληνική παραγωγή και να βοηθήσουν στη μείωση της ανεργίας, την ίδια ώρα μάλιστα που πιστεύουν ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλύτερη ποιότητα και ασφάλεια.
Latest News
Νέος πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών ο Θάνος Τσαγγάρης
Κύριο μέλημα η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, λέει ο νέος πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Schneider Electric: Νέες συνεργασίες για αύξηση υιοθέτησης ενεργειακών τεχνολογιών και λύσεων αυτοματισμού
Ο CEO και άλλα στελέχη της Schneider Electric θα συμμετάσχουν σε διατομεακές συναντήσεις και συζητήσεις σε πάνελ, στο Νταβός
Η JP Morgan «ακτινογραφεί» τις ελληνικές τράπεζες [πίνακες]
Τι αναφέρει η JP Morgan στον «οδηγό», όπως τον χαρακτήρισε των ευρωπαϊκών τραπεζών για 2025 - Οι τιμές-στόχοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Πράσινο φως στα πληροφοριακά των ΤΕΝΕΡΓ και ΟΛΘ
Έγκριση από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και για το squeeze-out της ΒΙΣ
Έως τις 20 Φεβρουαρίου η δημόσια πρόταση των Dreyfus για το 21% του ΟΛΘ
Η Επιτροπή κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το πληροφοριακό δελτίο για τη δημόσια πρόταση της LEONIDSPORT για τον ΟΛΘ
Placement 2% στη Eurobank από τον Γουάτσα
Σύμφωνα με πηγές από τη Eurobank, είναι μια κίνηση που σχετίζεται αποκλειστικά με προσαρμογή σε εποπτικές απαιτήσεις
Δωρεά για δομή κοινωνικής προστασίας στη Θεσσαλονίκη από την Παπαστράτος
Η εταιρεία Παπαστράτος ανέλαβε εξ ολοκλήρου όλες τις εργασίες διαμόρφωσης του χώρου με βάση τις ισχύουσες προδιαγραφές προσβασιμότητας, καθώς και την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού
ΑΧΙΑ για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αυξάνει στα 27,40 ευρώ την τιμή στόχο - Βλέπει περιθώριο ανόδου έως 48%
Τι λέει η ΑΧΙΑ σε έκθεση για τη μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Το αξιόπιστο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων και το παραγωγικό 2024
H Ελλάδα μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Ευρώπης σε γάλλιο - Τι γράφει η Handelsblatt
H γερμανική εφημερίδα Handelsblatt κάνει εκτενή αναφορά στη νέα επένδυση της Metlen στον Άγιο Νικόλαο Βοιωτίας
Aegean: Νέος κύκλος υποτροφιών εκπαίδευσης μηχανικών αεροσκαφών
Εκπαίδευση και άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για φοιτητές και φοιτήτριες - Υποβολή αιτήσεων έως και τις 21 Φεβρουαρίου