Σε πυρήνα των δραστηριοτήτων της στη Νότια Αμερική –ενισχύοντας την παρουσία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας– σχεδιάζει να μετατρέψει τη μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας που εξαγόρασε από την Daimler, η Great Wall Motor (GWM), η Νο 5 κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία και η μεγαλύτερη κινεζική κατασκευάστρια SUV και pickup.
Το εργοστάσιο, στο οποίο από το 2016 κατασκευάζονταν αυτοκίνητα Mercedes-Benz, πέρασε από την Daimler στην GWM τον περασμένο Αύγουστο, με την παραγωγική δραστηριότητα ήδη σε παύση μετά την κατάρρευση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας.
Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, η GWM στοχεύει να προσαρμόσει το εργοστάσιο στις δικές της ανάγκες και να το θέσει σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2023 με αρχική παραγωγική δυναμικότητα 100.000 οχημάτων τον χρόνο.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου της, τα επόμενα 10 χρόνια η GWM σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια ή 11,5 δισ. γουάν στις δραστηριότητές της στη Βραζιλία. Μεταξύ άλλων επιδιώκει να δημιουργήσει τοπικές επιστημονικές και τεχνολογικές επιχειρήσεις, να επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση και να αποκτήσει ηγετική παρουσία στα οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην αγορά της Βραζιλίας.
Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάζει να επενδύσει σταδιακά σε τοπικά ανταλλακτικά αυτοκινήτων, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές, καλύπτοντας το 60% των ανταλλακτικών από τη χώρα, να επενδύσει στο δίκτυο φόρτισης με στόχο να επεκταθεί η κάλυψη σε μεγάλες πόλεις της Βραζιλίας, μέχρι το 2025.
Ακόμη, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, πρόκειται να λανσάρει 10 νέα μοντέλα στη Βραζιλία, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων με μπαταρία και έξι υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Όλα θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα υποβοήθησης οδηγού IoV και L2.
Η παραγωγή του εργοστασίου της εταιρείας η οποία εξάγει αυτοκίνητα στη Λατινική Αμερική πάνω από 10 χρόνια, θα διοχετεύεται αρχικά στην αγορά της Βραζιλίας και αργότερα στη συνέχεια στην υπόλοιπη Νότια Αμερική.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα είναι το τρίτο της GWM εκτός Κίνας, μετά τη Ρωσία και την Ταϊλάνδη.
Η GWM διαθέτει επίσης διατηρεί δύο ακόμη χαμηλού κόστους μονάδες συναρμολόγησης έτοιμων κιτ στο Εκουαδόρ, στη Μαλαισία, στην Τυνησία και στη Βουλγαρία, και περίπου 500 αντιπροσωπείες σε 60 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 1,28 εκατομμύρια οχήματα το 2021 και στοχεύει σε 4 εκατομμύρια το 2025, όταν η ηγέτιδα Toyota πούλησε 9,56 εκατομμύρια οχήματα.
Latest News
Οι Βρετανοί ξοδεύουν περισσότερα αυτά τα Χριστουγεννα
Τα πολυκαταστήματα στη Βρετανία σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων κατά σχεδόν 7%, ενώ η Visa αναφέρει ότι οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 6,1%
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι