![GWM: Η Νο 5 κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία επεκτείνεται στη Νότια Αμερική](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/Capture-1.jpg)
Σε πυρήνα των δραστηριοτήτων της στη Νότια Αμερική –ενισχύοντας την παρουσία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας– σχεδιάζει να μετατρέψει τη μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας που εξαγόρασε από την Daimler, η Great Wall Motor (GWM), η Νο 5 κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία και η μεγαλύτερη κινεζική κατασκευάστρια SUV και pickup.
Το εργοστάσιο, στο οποίο από το 2016 κατασκευάζονταν αυτοκίνητα Mercedes-Benz, πέρασε από την Daimler στην GWM τον περασμένο Αύγουστο, με την παραγωγική δραστηριότητα ήδη σε παύση μετά την κατάρρευση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας.
Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, η GWM στοχεύει να προσαρμόσει το εργοστάσιο στις δικές της ανάγκες και να το θέσει σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2023 με αρχική παραγωγική δυναμικότητα 100.000 οχημάτων τον χρόνο.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου της, τα επόμενα 10 χρόνια η GWM σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια ή 11,5 δισ. γουάν στις δραστηριότητές της στη Βραζιλία. Μεταξύ άλλων επιδιώκει να δημιουργήσει τοπικές επιστημονικές και τεχνολογικές επιχειρήσεις, να επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση και να αποκτήσει ηγετική παρουσία στα οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην αγορά της Βραζιλίας.
Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάζει να επενδύσει σταδιακά σε τοπικά ανταλλακτικά αυτοκινήτων, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές, καλύπτοντας το 60% των ανταλλακτικών από τη χώρα, να επενδύσει στο δίκτυο φόρτισης με στόχο να επεκταθεί η κάλυψη σε μεγάλες πόλεις της Βραζιλίας, μέχρι το 2025.
Ακόμη, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, πρόκειται να λανσάρει 10 νέα μοντέλα στη Βραζιλία, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων με μπαταρία και έξι υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Όλα θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα υποβοήθησης οδηγού IoV και L2.
Η παραγωγή του εργοστασίου της εταιρείας η οποία εξάγει αυτοκίνητα στη Λατινική Αμερική πάνω από 10 χρόνια, θα διοχετεύεται αρχικά στην αγορά της Βραζιλίας και αργότερα στη συνέχεια στην υπόλοιπη Νότια Αμερική.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα είναι το τρίτο της GWM εκτός Κίνας, μετά τη Ρωσία και την Ταϊλάνδη.
Η GWM διαθέτει επίσης διατηρεί δύο ακόμη χαμηλού κόστους μονάδες συναρμολόγησης έτοιμων κιτ στο Εκουαδόρ, στη Μαλαισία, στην Τυνησία και στη Βουλγαρία, και περίπου 500 αντιπροσωπείες σε 60 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 1,28 εκατομμύρια οχήματα το 2021 και στοχεύει σε 4 εκατομμύρια το 2025, όταν η ηγέτιδα Toyota πούλησε 9,56 εκατομμύρια οχήματα.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![CATL: Η ΙΡΟ του γίγαντα μπαταριών θα είναι η μεγαλύτερη δημόσια εγγραφή στο Χονγκ Κονγκ από το 2021](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/CATL-600x391.jpg)
Μπαίνει στο χρηματιστήριο του Xονγκ Κονγκ η CALT - Ο γίγαντας μπαταριών «πάει» για 5 δισ. δολ.
Με την εισαγωγή, η CALT αναμένεται να συγκεντρώσει τουλάχιστον 5 δισεκατομμύρια δολάρια
![Heineken: Ανεβάζει ταχύτητα λόγω ισχυρών πωλήσεων premium μπύρας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/heineken-1-600x353.jpg)
Η Heineken ανεβάζει ταχύτητα - Οι ισχυρές πωλήσεις premium μπύρας
Η Heineken αναφέρει σταθερή ανάπτυξη το 2024 παρά τις αντιξοότητες
![SoftBank: Οικονομικά αποτελέσματα «έκπληξη» – Στο κόκκινο οι επενδύσεις του Vision Fund](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/softbank-600x417.jpg)
Οικονομικά αποτελέσματα «έκπληξη» για τη SoftBank - Στο κόκκινο το Vision Fund
Ο ευρύτερος τομέας του Vision Fund της SoftBank - ο οποίος επηρεάζει το διοικητικό κόστος, τις διακυμάνσεις του νομίσματος, μεταξύ άλλων - ανέφερε ζημία 309,93 δισεκατομμυρίων γεν
![Foxconn: Σε διαπραγματεύσεις για το μερίδιο της Renault στη Nissan](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/foxconn-600x400.jpg)
Η Foxconn σε διαπραγματεύσεις για το μερίδιο της Renault στη Nissan
Η ταϊβανέζικη εταιρεία συναρμολόγησης ηλεκτρονικών Foxconn λέει ότι εξετάζει μια συμφωνία μόνο ως μέρος συνεργασίας για ηλεκτρικά οχήματα
![ΗΠΑ: Ευρείας κλίμακας απολύσεις στο Δημόσιο διέταξε ο Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Capture-15-600x397.jpg)
ΗΠΑ: Ευρείας κλίμακας απολύσεις στο Δημόσιο διέταξε ο Τραμπ
Ο Μασκ και ο Τραμπ υπολόγισαν την εξοικονόμηση για το Δημόσιο σε 1 τρισ. δολάρια από τον «περιορισμό της σπατάλης», στις ομοσπονδιακές υπηρεσίες
![Johnson & Johnson: Προς πώληση η επιχείρηση φροντίδας εγκεφαλικών επεισοδίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/Johnson_J_Lobby01-600x400.jpg)
Johnson & Johnson: Προς πώληση η επιχείρηση φροντίδας εγκεφαλικών επεισοδίων
Η Johnson & Johnson έχει προσεγγίσει πιθανούς ιδιωτικούς επενδυτές και στρατηγικούς αγοραστές μέσω συμβούλων για να εξετάσει το πιθανό ενδιαφέρον τους για την Cerenovus
![ΗΠΑ, η μεγαλύτερη φούσκα της ανθρωπότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/stock-market-600x400.jpg)
ΗΠΑ, η μεγαλύτερη φούσκα της ανθρωπότητας
Το μοντέλο των ΗΠΑ – χρηματιστικοποίηση, ολιγαρχία εισοδηματιών και επιβολή ηγεμονίας του δολαρίου – έχει φτάσει στα όριά του.
![Golden Visa: Η Πορτογαλία επιταχύνει την διαδικασία μετά από μεγάλες καθυστερήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_golden_visa24_1-600x352.png)
Η Πορτογαλία επιταχύνει την διαδικασία Golden Visa μετά από μεγάλες καθυστερήσεις
Η Πορτογαλία επισπεύδει τις αιτήσεις για Golden Visa μεταβαίνοντας από ένα σύστημα ψηφιακής υποβολής αιτήσεων
![Σπάνιες γαίες: Ποιες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/spanies-gaies6-600x390.jpg)
Ποιες σπάνιες γαίες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ
Η Κίνα πρωτοστατεί στις σπάνιες γαίες και σχεδόν μονοπωλεί την επεξεργασία τους και οι ΗΠΑ θέλουν να απεξαρτηθούν από αυτή την επίπονη δέσμευση
![Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Τι ζητούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/RENAULT-600x600.jpg)
Στο «ρελαντί» η πράσινη μετάβαση - Τι ζητούν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι
«Καλός ο στρατηγικός διάλογος, αλλα χρειαζόμαστε λύσεις γρήγορα», λένε οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας - Oι καθυστερήσεις απειλούν επενδύσεις 250 δισ. ευρώ