
Σε πυρήνα των δραστηριοτήτων της στη Νότια Αμερική –ενισχύοντας την παρουσία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας– σχεδιάζει να μετατρέψει τη μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας που εξαγόρασε από την Daimler, η Great Wall Motor (GWM), η Νο 5 κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία και η μεγαλύτερη κινεζική κατασκευάστρια SUV και pickup.
Το εργοστάσιο, στο οποίο από το 2016 κατασκευάζονταν αυτοκίνητα Mercedes-Benz, πέρασε από την Daimler στην GWM τον περασμένο Αύγουστο, με την παραγωγική δραστηριότητα ήδη σε παύση μετά την κατάρρευση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας.
Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, η GWM στοχεύει να προσαρμόσει το εργοστάσιο στις δικές της ανάγκες και να το θέσει σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2023 με αρχική παραγωγική δυναμικότητα 100.000 οχημάτων τον χρόνο.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου της, τα επόμενα 10 χρόνια η GWM σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια ή 11,5 δισ. γουάν στις δραστηριότητές της στη Βραζιλία. Μεταξύ άλλων επιδιώκει να δημιουργήσει τοπικές επιστημονικές και τεχνολογικές επιχειρήσεις, να επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση και να αποκτήσει ηγετική παρουσία στα οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην αγορά της Βραζιλίας.
Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάζει να επενδύσει σταδιακά σε τοπικά ανταλλακτικά αυτοκινήτων, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές, καλύπτοντας το 60% των ανταλλακτικών από τη χώρα, να επενδύσει στο δίκτυο φόρτισης με στόχο να επεκταθεί η κάλυψη σε μεγάλες πόλεις της Βραζιλίας, μέχρι το 2025.
Ακόμη, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, πρόκειται να λανσάρει 10 νέα μοντέλα στη Βραζιλία, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων με μπαταρία και έξι υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Όλα θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα υποβοήθησης οδηγού IoV και L2.
Η παραγωγή του εργοστασίου της εταιρείας η οποία εξάγει αυτοκίνητα στη Λατινική Αμερική πάνω από 10 χρόνια, θα διοχετεύεται αρχικά στην αγορά της Βραζιλίας και αργότερα στη συνέχεια στην υπόλοιπη Νότια Αμερική.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα είναι το τρίτο της GWM εκτός Κίνας, μετά τη Ρωσία και την Ταϊλάνδη.
Η GWM διαθέτει επίσης διατηρεί δύο ακόμη χαμηλού κόστους μονάδες συναρμολόγησης έτοιμων κιτ στο Εκουαδόρ, στη Μαλαισία, στην Τυνησία και στη Βουλγαρία, και περίπου 500 αντιπροσωπείες σε 60 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 1,28 εκατομμύρια οχήματα το 2021 και στοχεύει σε 4 εκατομμύρια το 2025, όταν η ηγέτιδα Toyota πούλησε 9,56 εκατομμύρια οχήματα.


Latest News

Ποιος είναι ο πλουσιότερος ηγέτης στον κόσμο - Οι περιουσίες Τραμπ, Πούτιν και Σι
Η περιουσία του πλουσιότερου ηγέτη του κόσμου επισκιάζει τον πλούτο Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ

DBS: Άντλησε 2 δισ δολάρια με έκδοση ομολόγων
Η ζήτηση για την έκδοση των ομολόγων απο τη μεγαλύτερη τράπεζα της ΝΑ Ασίας, συγκέντρωσε 3 δισ. δολάρια

Η βρετανική χαλυβουργία ζητά βοήθεια για τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος από την κυβέρνηση
Ο κλάδος της χαλυβουργίας δέχθηκε πλήγμα απο τους δασμούς και ζητά μείωση των τιμών του ηλεκτρικού ρεύματος

Σε ανοδική πορεία η Burger King στη Γαλλία
Η Burger King , που ανήκει στον όμιλο Bertrand, διαθέτει σήμερα 550 καταστήματα στη Γαλλία

Διατυπώνει ανησυχίες για την πολιτική δασμών ο Τζέιμι Ντίμον
Ο CEO της JPMorgan Τζέιμι Ντίμον που είχε πει «ξεπεράστε το», μιλώντας για την πολιτική δασμών του Τραμπ, αλλάζει γνώμη

Το νέο στοίχημα της Shein - Ποια αγορά θεωρεί Ελ Ντοράντο
«Είμαστε έτοιμοι να πούμε σε μια φανταστική κεφαλαιαγορά», τονίζει ο Ντόναλντ Ταγκ - Η χασούρα, τα κέρδη και η IPO στο Λονδίνο

Τι συμβαίνει όταν σταματά η επιστήμη
Ο Τραμπ κόβει τις επιχορηγήσεις για την έρευνα - Στον αέρα 300.000 επιστήμονες σε 2.500 Πανεπιστήμια, ιατρικές σχολές και ερευνητικά ιδρύματα.

Διπλάσια χρήματα απο τον CEO της Deutsche Bank έβγαλε πέρυσι, στέλεχος της τράπεζας
Οι αμοιβές του υπάλληλου της Deutsche Bank το 2024 , έφτασαν τα 18 εκατ. ευρώ - Συνολικά 647 άτομα απο το προσωπικό είχαν κέρδη πάνω απο ένα εκατ. ευρώ

Σε ρυθμούς τεχνητής νοημοσύνης «τρέχει» η Κίνα - Υπάρχει όμως κίνδυνος «φούσκας»;
Η Κίνα περνά μια περίοδο αντίστοιχη με την ευφορία της Wall Street για την τεχνητή νοημοσύνη - Τα ισχυρά χαρτιά και οι αδυναμίες

Το «αθόρυβο» στοίχημα πίσω από την επιστροφή της Ρωσίας στις αγορές
Traders και διαχειριστές κεφαλαίων αναζητούν ρωσικά assets στοιχηματίζοντας στην επιστροφή της Ρωσίας στις αγορές