Σε πυρήνα των δραστηριοτήτων της στη Νότια Αμερική –ενισχύοντας την παρουσία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας– σχεδιάζει να μετατρέψει τη μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας που εξαγόρασε από την Daimler, η Great Wall Motor (GWM), η Νο 5 κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία και η μεγαλύτερη κινεζική κατασκευάστρια SUV και pickup.
Το εργοστάσιο, στο οποίο από το 2016 κατασκευάζονταν αυτοκίνητα Mercedes-Benz, πέρασε από την Daimler στην GWM τον περασμένο Αύγουστο, με την παραγωγική δραστηριότητα ήδη σε παύση μετά την κατάρρευση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας.
Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, η GWM στοχεύει να προσαρμόσει το εργοστάσιο στις δικές της ανάγκες και να το θέσει σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2023 με αρχική παραγωγική δυναμικότητα 100.000 οχημάτων τον χρόνο.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου της, τα επόμενα 10 χρόνια η GWM σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια ή 11,5 δισ. γουάν στις δραστηριότητές της στη Βραζιλία. Μεταξύ άλλων επιδιώκει να δημιουργήσει τοπικές επιστημονικές και τεχνολογικές επιχειρήσεις, να επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση και να αποκτήσει ηγετική παρουσία στα οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην αγορά της Βραζιλίας.
Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάζει να επενδύσει σταδιακά σε τοπικά ανταλλακτικά αυτοκινήτων, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές, καλύπτοντας το 60% των ανταλλακτικών από τη χώρα, να επενδύσει στο δίκτυο φόρτισης με στόχο να επεκταθεί η κάλυψη σε μεγάλες πόλεις της Βραζιλίας, μέχρι το 2025.
Ακόμη, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, πρόκειται να λανσάρει 10 νέα μοντέλα στη Βραζιλία, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων με μπαταρία και έξι υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Όλα θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα υποβοήθησης οδηγού IoV και L2.
Η παραγωγή του εργοστασίου της εταιρείας η οποία εξάγει αυτοκίνητα στη Λατινική Αμερική πάνω από 10 χρόνια, θα διοχετεύεται αρχικά στην αγορά της Βραζιλίας και αργότερα στη συνέχεια στην υπόλοιπη Νότια Αμερική.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα είναι το τρίτο της GWM εκτός Κίνας, μετά τη Ρωσία και την Ταϊλάνδη.
Η GWM διαθέτει επίσης διατηρεί δύο ακόμη χαμηλού κόστους μονάδες συναρμολόγησης έτοιμων κιτ στο Εκουαδόρ, στη Μαλαισία, στην Τυνησία και στη Βουλγαρία, και περίπου 500 αντιπροσωπείες σε 60 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 1,28 εκατομμύρια οχήματα το 2021 και στοχεύει σε 4 εκατομμύρια το 2025, όταν η ηγέτιδα Toyota πούλησε 9,56 εκατομμύρια οχήματα.
Latest News
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν