Τη μονάδα «Κατοίκων Εξωτερικού» δημιούργησε η Eurobank με στόχο να διευκολύνει την πρόσβαση σε μία πληθώρα συγκεντρωμένων προϊόντων και υπηρεσιών προς πελάτες διαμένοντες εκτός Ελλάδας.
Ειδκότερα, η Eurobank δημιουργεί ένα One – Stop Hub για την εξυπηρέτηση αλλοδαπών και ομογενών που διαμένουν και εργάζονται εκτός Ελλάδος, παρέχοντας ένα οικοσύστημα που διευκολύνει την πρόσβαση σε μια πληθώρα εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών βάσει των τραπεζικών και επενδυτικών τους αναγκών.
Ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking της Eurobank, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Η Eurobank δημιούργησε το One stop hub – Κάτοικοι Εξωτερικού, μια εξειδικευμένη ομάδα στελεχών, που έχει αποκλειστικό σκοπό την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μη κατοίκων όλων των εθνικοτήτων, με προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες για την κάλυψη των επενδυτικών, στεγαστικών και λοιπών τραπεζικών αναγκών τους στην Ελλάδα. Ανοίγουμε νέους δρόμους εξυπηρέτησης για πελάτες που ζουν και δραστηριοποιούνται σε ξένες αγορές, ενισχύουμε το διεθνή μας χαρακτήρα και συμβάλλουμε στη συλλογική προσπάθεια να αναδειχθεί η Ελλάδα ελκυστικός προορισμός επένδυσης αλλά και μετεγκατάστασης.».
Πρόσβαση σε δέσμη προϊόντων
Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να επωφεληθούν από το ισχυρό ψηφιακό υπόβαθρο της Τράπεζας και τη phygital εξυπηρέτηση και αποκτούν πρόσβαση σε δέσμη προϊόντων και υπηρεσιών όπως:
– Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση για κάλυψη των τραπεζικών τους αναγκών στην Ελλάδα.
– Χορήγηση στεγαστικού για αγορά ακινήτου ή/και επισκευαστικού δανείου και με εξ αποστάσεως διαδικασία.
– Δυνατότητα παροχής συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών από εξειδικευμένες τρίτες εταιρείες των οικείων κλάδων σχετικά με την υπαγωγή στα προγράμματα φορολογικών κινήτρων και χορήγησης αδειών διαμονής, καθώς και υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαχείρισης ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα.
– Ανάλογα με το προφίλ και τις ανάγκες του κάθε πελάτη, δυνατότητα παραπομπής στην εξειδικευμένη υπηρεσία Private Banking για προσωπική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, δυνατότητα πρόσβασης στις Διεθνείς Αγορές καθώς και σε λύσεις που παρέχονται μέσω της Eurobank Asset Management ΑΕΔΑΚ.
– Πρόσβαση σε ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες της Eurolife Ασφαλιστικής με τη διαμεσολάβηση της Τράπεζας.
– Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών του εξωτερικού μέσω των εξειδικευμένων International v-Banking Relationship Managers, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι για το διεθνές πελατολόγιο της Τράπεζας.
– Ειδική τηλεφωνική γραμμή EuroPhone International Banking (+30 210 9555345) που εξυπηρετεί, αποκλειστικά, τους πελάτες που διαμένουν εκτός Ελλάδος.
– Παράλληλα η Τράπεζα διαθέτει το εξειδικευμένο International Retail Branch, στο κέντρο της Αθήνας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση πελατών που επιθυμούν να επενδύσουν σε άδεια διαμονής ή να υπαχθούν σε πρόγραμμα φορολογικών κινήτρων.
Latest News
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια
Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ
Ενδιαφέρον από τσεχικό επενδυτικό fund