Τη μονάδα «Κατοίκων Εξωτερικού» δημιούργησε η Eurobank με στόχο να διευκολύνει την πρόσβαση σε μία πληθώρα συγκεντρωμένων προϊόντων και υπηρεσιών προς πελάτες διαμένοντες εκτός Ελλάδας.
Ειδκότερα, η Eurobank δημιουργεί ένα One – Stop Hub για την εξυπηρέτηση αλλοδαπών και ομογενών που διαμένουν και εργάζονται εκτός Ελλάδος, παρέχοντας ένα οικοσύστημα που διευκολύνει την πρόσβαση σε μια πληθώρα εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών βάσει των τραπεζικών και επενδυτικών τους αναγκών.
Ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking της Eurobank, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Η Eurobank δημιούργησε το One stop hub – Κάτοικοι Εξωτερικού, μια εξειδικευμένη ομάδα στελεχών, που έχει αποκλειστικό σκοπό την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μη κατοίκων όλων των εθνικοτήτων, με προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες για την κάλυψη των επενδυτικών, στεγαστικών και λοιπών τραπεζικών αναγκών τους στην Ελλάδα. Ανοίγουμε νέους δρόμους εξυπηρέτησης για πελάτες που ζουν και δραστηριοποιούνται σε ξένες αγορές, ενισχύουμε το διεθνή μας χαρακτήρα και συμβάλλουμε στη συλλογική προσπάθεια να αναδειχθεί η Ελλάδα ελκυστικός προορισμός επένδυσης αλλά και μετεγκατάστασης.».
Πρόσβαση σε δέσμη προϊόντων
Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να επωφεληθούν από το ισχυρό ψηφιακό υπόβαθρο της Τράπεζας και τη phygital εξυπηρέτηση και αποκτούν πρόσβαση σε δέσμη προϊόντων και υπηρεσιών όπως:
– Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση για κάλυψη των τραπεζικών τους αναγκών στην Ελλάδα.
– Χορήγηση στεγαστικού για αγορά ακινήτου ή/και επισκευαστικού δανείου και με εξ αποστάσεως διαδικασία.
– Δυνατότητα παροχής συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών από εξειδικευμένες τρίτες εταιρείες των οικείων κλάδων σχετικά με την υπαγωγή στα προγράμματα φορολογικών κινήτρων και χορήγησης αδειών διαμονής, καθώς και υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαχείρισης ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα.
– Ανάλογα με το προφίλ και τις ανάγκες του κάθε πελάτη, δυνατότητα παραπομπής στην εξειδικευμένη υπηρεσία Private Banking για προσωπική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, δυνατότητα πρόσβασης στις Διεθνείς Αγορές καθώς και σε λύσεις που παρέχονται μέσω της Eurobank Asset Management ΑΕΔΑΚ.
– Πρόσβαση σε ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες της Eurolife Ασφαλιστικής με τη διαμεσολάβηση της Τράπεζας.
– Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών του εξωτερικού μέσω των εξειδικευμένων International v-Banking Relationship Managers, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι για το διεθνές πελατολόγιο της Τράπεζας.
– Ειδική τηλεφωνική γραμμή EuroPhone International Banking (+30 210 9555345) που εξυπηρετεί, αποκλειστικά, τους πελάτες που διαμένουν εκτός Ελλάδος.
– Παράλληλα η Τράπεζα διαθέτει το εξειδικευμένο International Retail Branch, στο κέντρο της Αθήνας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση πελατών που επιθυμούν να επενδύσουν σε άδεια διαμονής ή να υπαχθούν σε πρόγραμμα φορολογικών κινήτρων.
Latest News
Δυναμική ανάπτυξη και το 2025 προβλέπει η Theon - Έως 430 εκατ. τα έσοδα
Το υψηλό περιθώριο κέρδους προ φόρων και τόκων (EBIT) αναμένεται να διατηρηθεί σύμφωνα με τον στόχο του 24-26%
Τα αδέλφια Αναστασίου (Cavino) θέλουν να φτιάξουν τον εθνικό πρωταθλητή στο κρασί – Έρχονται δύο νέες εξαγορές
Οι στόχοι των Γιάννη και Θεόδωρου Αναστασίου – Οι νέες εξαγορές και οι συνεργασίες – Πώς η Cavino έγινε ο... Σκλαβενίτης των κρασιών
Οι βαλκανικές περιπέτειες του Νίκου Βερόπουλου - Τι λέει ο επιχειρηματίας στον ΟΤ
Ο Νίκος Βερόπουλος μιλάει στον ΟΤ για την απόφαση να επενδύσει στην βαλκανική αγορά
Πράσινο φως για δανεισμό σε (πρώην) «κόκκινους» οφειλέτες
Αγώνας δρόμου από τις τράπεζες για υψηλή κερδοφορία και το 2025 - Ανοίγουν τις κάνουλες και σε 250.000 ιδιώτες και επιχειρήσεις που αποπληρώνουν τις δόσεις τους
Σκέψεις αναβάθμισης 4 αεροδρομίων από την Fraport – Έχουν φθάσει στα όριά τους
Τι ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος της Fraport στο περιθώριο του συνεδρίου του ΣΕΤΕ – Το νέο ρεκόρ κίνησης και τα ενθαρρυντικά σημάδια
Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone
Οι πρώτες επιτυχημένες δοκιμές της τεχνολογίας Direct to Handset (D2H) στην Ευρώπη για την αποστολή SMS μέσω δορυφόρου (NB-NTN Direct-to-Handset messaging)
Πώς το athleisure φέρνει τα πάνω κάτω στην αγορά των καταστημάτων
Η υψηλή ζήτηση για athleisure look ανατρέπει τα δεδομένα στην αγορά των καταστημάτων – Ποιες περιοχές μπαίνουν στο top5
Από τον χαλκό στην οπτική ίνα - Η νέα εποχή στο διαδίκτυο
Αν τα δεδομένα είναι η ζωογόνος δύναμη της AI απαιτείται και ένα «καρδιαγγειακό σύστημα» που θα τα μεταφέρει. Δηλαδή οι οπτικές ίνες
Στα ρεβεγιόν των Χριστουγέννων «παίζουν τα ρέστα τους» Zara, Pink Woman και BSB
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι καθιερωμένες αγορές ενδυμάτων από το δυναμικό γυναικείο κοινό - Τι περιμένουν οι αλυσίδες
Γιατί «πίκρισε» το Μέλι Αττική – Η αναδιάρθρωση των δανείων
Οι προκλήσεις και οι νέοι στόχοι για το Μέλι Αττική λίγο πριν κλείσει τα 100 – Στα 13,74 εκατ. ο τζίρος του 2023