
Ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια τα κέρδη της Danaos, της ναυτιλιακής εταιρεία του Γιάννη Κούστα, χάρη και στην τοποθέτησή της σε μετοχές μιας άλλης ναυτιλιακής εταιρείας της ΖΙΜ.
Η πολύ καλή πορεία της ναυτιλιακής αγοράς των containers είχε θετικές επιπτώσεις τόσο στα λειτουργικά όσο και τα κέρδη εξ επενδύσεων της Danaos.
Αναλυτικότερα για το σύνολο της χρήσης 2021 η Danaos κατέγραψε καθαρά κέρδη 1,052 δισ. δολάρια έναντι καθαρών κερδών 153,6 εκατομμυρίων δολαρίων τη χρήση 2020.
Τα κέρδη του 2021 περιλαμβάνουν συνολικά κέρδη από την επένδυση της εταιρείας sτη ΖΙΜ ύψους 572,1 εκατομμυρίων δολαρίων, 64,1 εκατομμύρια δολάρια από την εξαγορά της εταιρείας Gemini και 111,6 εκατομμύρια δολάρια από την εξόφληση του χρέους. Τα προσαρμοσμένα κέρδη της Danaos (εξαιρουμένων δηλαδή λογιστικών κερδών και εκτάκτων αποτελεσμάτων) ανήλθαν στα 362,25 εκατ. δολάρια έναντι 170,888 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιάννης Κούστας σχολίασε ότι «το 2021 ήταν εκπληκτικό για ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ακόμη περισσότερο για τη Danaos.
Το στοιχείο του κινδύνου που κυριαρχούσε την προηγούμενη δεκαετία έχει εξαφανιστεί εντελώς. Οι μακροπρόθεσμες ναυλώσεις γίνονται επίσης ο κανόνας. Επίσης οι εταιρείες τακτικών γραμμών στοχεύουν στην επέκτασή τους στον τομέα των χερσαίων/αεροπορικών μεταφορών και των logistics σε μια κατεύθυνση καθετοποίησης των εργασιών τους.
Επιπλέον λόγω της αβεβαιότητας σχετικά με τα μελλοντικά πρότυπα πρόωσης πλοίων, έχει τεθεί ένα όριο στις παραγγελίες νεότευκτων ενώ και η γερμανική ναυτιλιακή αγορά των KG, η οποία ήταν υπεύθυνη για το 70% των παραγγελιών κατά την τελευταία ναυπηγική άνθηση, δεν υπάρχει σήμερα. Το μέλλον είναι λαμπρό και η Danaos βρίσκεται σε καλή θέση να επωφεληθεί από αυτό και να συνεχίσει να επιβραβεύει τους μετόχους της» .


Latest News

«Κοπή χάλυβα» για το δεύτερο σύγχρονο πλοίο μεταφοράς οχημάτων της Neptune Lines
Στις 17 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η παραδοσιακή τελετή κοπής χάλυβα που σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη κατασκευής ενός πλοίου.

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.