Το National Football League θα κάνει ένα ξεχωριστό δώρο στους οπαδούς του Super Bowl. Το NFL θα παρέχει εικονικά εισιτήρια σε μορφή NFT στους συμμετέχοντές του, για τον εορτασμό της έλευσης του Super Bowl LVI από τις 13 Φεβρουαρίου 2022 στο Λος Άντζελες.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, σε κάθε συμμετέχοντα του Super Bowl θα εκδοθεί ένα μοναδικό ψηφιακό NFT εισιτήριο, όπου θα καταγράφεται η σειρά, το τμήμα και ο αριθμός θέσης.
Με την ιδιαίτερη αυτή έκδοση, το NFL στοχεύει να πετύχει μια περαιτέρω αλληλεπίδραση με τους θαυμαστές του, προσφέροντάς τους ψηφιακά souvenir και μοναδικές εμπειρίες.
Μιλώντας για το NFT δώρο, ο Senior VP of Club Business Development για το NFL, ο Bobby Gallo δήλωσε:
«Η συλλογή αποκομμάτων εισιτηρίων ήταν πάντα κάτι που λατρεύουν οι θαυμαστές μας, ειδικά για το μεγαλύτερο παιχνίδι της σεζόν, και η προσφορά προσαρμοσμένων Super Bowl NFT μάς επιτρέπει να βελτιώσουμε την εμπειρία της ημέρας του παιχνιδιού. Επίσης μελετούμε περαιτέρω τον χώρο NFT για μελλοντικά εισιτήρια και εκδηλώσεις αλληλεπίδρασης».
Επιπλέον, για να τιμήσει τις προηγούμενες εμφανίσεις του Super Bowl στο Λος Άντζελες, το πρωτάθλημα θα αποκαλύψει μια μοναδική σειρά επτά «ιστορικών» NFT. Ένα νέο NFT θα βγαίνει καθημερινά από τις 6 Φεβρουαρίου έως τις 13 Φεβρουαρίου 2022. Το τελικό NFT, το οποίο θα παρουσιαστεί στις 13 Φεβρουαρίου, θα σχεδιαστεί αποκλειστικά από έναν τοπικό καλλιτέχνη της Νότιας Καλιφόρνια και θα περιλαμβάνει το τρέχον έργο τέχνης εισιτηρίων Super Bowl LVI .
Το 2021, το NFL ξεκίνησε ένα καινοτόμο πρόγραμμα για την ενσωμάτωση των NFT με την εκδήλωση Super Bowl και είχε εκδώσει περισσότερα από 250.000 εισιτήρια NFT στους θαυμαστές του την προηγούμενη σεζόν.
Συγκεκριμένα, ο Gallo ανέφερε: «Αρχίσαμε να προσφέρουμε εικονικά αναμνηστικά εισιτήρια NFT στους θαυμαστές κατά τη διάρκεια της κανονικής περιόδου. Γίναμε μάρτυρες μεγάλης επιτυχίας με αυτή τη μοναδική εμπειρία θαυμαστών, η οποία έδωσε την ώθηση για να συνεχιστεί αυτό το πρόγραμμα σε όλη τη μετά τη σεζόν και τελικά στο Super Bowl LVI στο Λος Άντζελες».
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου