Κέρδη ρεκόρ για το 2021 ανακοίνωσε η A.P. Moller – Maersk σαν αποτέλεσμα των εξαιρετικών συνθηκών στην αγορά όπως δήλωσε ο Soren Skou διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Ο ίδιος συμπλήρωσε ωστόσο ότι καταγράφηκε και αναταραχή στην εφοδιαστική αλυσίδα όμως η εταιρεία κατέβαλε τεράστιες προσπάθειες για περιορισμό της συμφόρησης, επεκτείνοντας τη χωρητικότητα σε όλες τις θάλασσες , βελτιώνοντας την παραγωγικότητα στα terminals και αυξάνοντας το παγκόσμιο μας αποτύπωμα logistics. Θα συνεχίσουμε αυτές τις προσπάθειες, σημείωσε ο Soren Skou καθώς διαπιστώνει ότι η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς συνεχίζεται και στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, με την σχετική εξομάλυνση να έρχεται προς το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Ταυτόχρονα, επισημαίνει, οι συνομιλίες με τους πελάτες της Maersk επεκτείνονται από τους ναύλους σε πιο ολιστικού χαρακτήρα συζητήσεις σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι δυο πλευρές για να διατηρηθεί αλυσίδες εφοδιασμού από άκρη σε άκρη, κάτι που επικυρώνει ξεκάθαρα τη στρατηγική της Maersk.
Το 2021, τα έσοδα της Maersk αυξήθηκαν κατά 55%. στα 61,8 δισ. δολάρια, το EBITDA τριπλασιάστηκε στα 24 δισ. δολάρια και οι ελεύθερες ταμειακές ροές ήταν 16,5 δισ. δολάρια και τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 18,033 δισ. δολ. έναντι 2,9 δισ. δολ. ένα χρόνο πριν και μόλις 509 εκατ. δολ. το 2019.
Η εταιρεία συνέχισε να ενισχύει τις δραστηριότητες Logistics & Services καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021, ξεπερνώντας την ανάπτυξη της αγοράς με αύξηση εσόδων κατά 41%. σε 9,8 δισ. USD. Στο ναυτιλιακό κλάδο η κερδοφορία αυξήθηκε σημαντικά με έσοδα 48,2 δισ. δολ το 2021, σε σύγκριση με 29,2 δισ. δολ το προηγούμενο έτος, λόγω των υψηλών ναύλων λόγω και των συνεχιζόμενων επιπτώσεων από την πανδημία που έχει οδηγήσει σε διακοπές των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού. Κατά τη διάρκεια του έτους, η χρήση ψηφιακών λύσεων και υπηρεσιών αυξήθηκε σημαντικά, με τον κύκλο εργασιών στο Maersk.com να φτάνει τα 38 δισ. δολ .
Η A.P. Moller – Maersk αναμένει ότι η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς θα συνεχιστεί και στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 με την εξομάλυνση να σημειώνεται προς το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους Με βάση αυτές τις παραδοχές η A.P. Moller – Maersk αναμένει για ολόκληρο το έτος 2022 EBITDA ύψους 24 δις. δολ.
Latest News
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers