Τα περίφημα αυτοκόλλητο της εταιρείας «Panini» ήταν ένα από τα αγαπημένα παιχνίδια των νεαρών ποδοσφαιρόφιλων από την αρχή της δεκαετίας του 1980 μέχρι και τα πρώτα χρόνια του 21ου αιώνα.

Οι περισσότεροι πιτσιρικάδες, διέθεταν πλούσια συλλογή και μόλις «συμπλήρωναν» το… περιοδικό με τα «χαρτάκια» που απεικόνιζαν τους ποδοσφαιριστές, τα γήπεδα και τους προπονητές, το κρατούσαν ως «κόρην οφθαλμού», μέχρι να κυκλοφορήσει το επόμενο.

Ενα τέτοιο «χαρτάκι», που χρονολογείται από την αγωνιστική περίοδο 2002-2003 και απεικονίζει τον Κριστιάνο Ρονάλντο στο έμψυχο δυναμικό της Σπόρτινγκ Λισαβόνας, βρήκε νέο κάτοχο, ο οποίος κατά την διάρκεια δημοπρασίας, που έγινε στο Νιού Τζέρσεϊ το βράδυ της Κυριακής (06/02), πλειοδότησε με 70.000 (!) ευρώ.

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα της «Daily Mail», το συγκεκριμένο «χαρτάκι», έχει διατηρηθεί από τον προκάτοχο του σε άριστη κατάσταση και όπως περιέγραψε χαρακτηριστικά, ο διευθυντής της δημοπρασίας, είναι η μοναδική που δείχνει τον διάσημο Πορτογάλο σε ηλικία 17 ετών.

Το πλέον διάσημο «χαρτάκι», ήταν μέρος μιας παρτίδας που παρήχθη αποκλειστικά στην Ιταλία για την πορτογαλική αγορά και η πλειονότητα των άλλων αντιτύπων εξαφανίστηκαν, καταστράφηκαν ή πετάχτηκαν. Υπολογίζεται, ότι σήμερα, θα είχαν απομείνει μόνο 200 παρόμοια «χαρτάκια» και μόνο περίπου είκοσι, θα ήταν σε άψογη κατάσταση, γεγονός που εξηγεί και την απίστευτη τιμή πώλησης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης